Noul Mitsubishi Outlander 2012

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
horrry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 11, 2010 10:04 pm

Mesaj de horrry » Joi Ian 24, 2013 10:20 pm

Ma bag si eu ca musca in lapte , dar nu cred ca trebuie comparat santa fe cu outlander. Normal ar trebuie comparat cu Pajero. Este varful de lance al gamei ca si santa fe. Outie ar trebui comparat cu ix35 , cu CRV, cu cx7, cu forester ... Mie unu mi se pare fantastic noul Santa fe dar este cam departe de banii pe care i-as da pe o masina momentan adica 40k de euroi.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Vin Ian 25, 2013 8:25 am

QUOTE (godaro @ Jan 23 2013, 01:42 PM) o mare problema la Hyundai in general este politica agresiva de discount-uri practicata la cativa ani de la lansare. Amintiti-va ca modelul precedent de Santa Fe s-a lansat initial pe la 30K+ iar spre sfarsit pretul de nou ajunsese la 20K EUR! Data fiind istoria recenta eu nu as da acum 40K EUR pe un Santa Fe stiind ca peste 2 ani sunt mari sanse ca el sa coste nou 25K, deci al meu vreo 15 K !!!

Oricum, nici Outie nu merita 35-40K !!!

Nici o masina de la noi nu-si merita banii in sensul ca platesti cat nu face. Asta ptr ca sunt o groaza de taxe, mai ales ptr modelele din afara ue. Daca vrei sa-ti faci o idee cat costa o masina arunca un ochi la americani. Acolo sunt cel mai aproape de pretul corect.
De ex santa fe noul model pe benzina incepe de la 25.ooo usd. O honda crv incepe la fel de la 25.ooo usd, varianta pe benzina. Cu ceva extra optiuni si tx ajungi la 30-32.000usd.
Trebuie spus ca In us varianta de baza vine cu mai multe optiuni decat la noi si ca vb de modele pe benzina.

Cu mits outlander situatia e asa. Incepe de la 23-24 ooo usd. Pe la 28-30.ooo usd il iei pe cel mai smecher, motor v6 si tot ce vrei pe el.
La preturile astea scazi un 20% si vezi cam cat costa masina cu adevarat.


@Mario.
Vad ca vb de masini pe motorina. Iti trebuie masina pe motorina? Ai facut un calcul in cat timp diferenta de la achizitie se elimina? Gandeste-te daca are rost dieselul in cazul tau, pune la socoteala si intretinerea.

Ai zis ca esti in mare parte decis pe noul CRV si nu e rau deloc. Fata de concurente CRV este cea mai rafinata, asta si ptr ca este un crossover in adevaratul sens al cuvantului, o masina de familie cu spatiu sporit fata de o berlina insa aproape de aceasta la handling si confort la volan. Honda prin traditie ofera un produs superior ptr ca foloseste materiale mai buna si noul Crv este un exemplu in acest sens.
Automata vs manuala. Eu zic automata ptr ca in mare parte avem nevoie de automata la condusul prin oras. E mai mult simplu si mai lejer.
Acum la partea de off road CRV nu exista. Ai un usor avantaj fata de berlina, insa nu e masina pe care sa o duci pe coclauri, ptr ca este un crossover. Outlanderul are avantaj aici ptr ca este un asa zis active sport crossover, cu garda la sol ridicata.
Ptr ce ai zis tu ca ai nevoie, CRV e de ajuns. Un drum foresterier asa usurel si un avantaj iarna o sa le ai, insa nu te astepta la mai multe. Oricum ar fi, nici CRV, nici outlander si nici santa fe nu sunt masini ptr off road.


Bafta cu algerea, gandeste-te de ce ai nevoie inainte sa te decizi 100%. Si fann asa fel incat sa te scazi cu tva-ul. Altfel, masinile astea nu se merita deloc la cat cer astia pe ele. La mine aici, un CRV cu motor pe benzina 2.4 si cam tot ce vrei pe ea costa 25.ooo de euro. (Fara navi, ca sa fiu mai precis).

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Vin Ian 25, 2013 10:38 am

QUOTE (horrry @ Jan 24 2013, 10:20 PM) Ma bag si eu ca musca in lapte , dar nu cred ca trebuie comparat santa fe cu outlander. Normal ar trebuie comparat cu Pajero. Este varful de lance al gamei ca si santa fe. Outie ar trebui comparat cu ix35 , cu CRV, cu cx7, cu forester ... Mie unu mi se pare fantastic noul Santa fe dar este cam departe de banii pe care i-as da pe o masina momentan adica 40k de euroi.

Parerea mea e ca poti compara Santa Fe cu Pajero doar daca privesti masinile ca un cumul de optiuni scrise intr-un tabel. Daca pleci cu analiza "asta are, asta n-are", poate iese ceva.
Daca le comparti dpdv Masina (cu M mare), n-au nicio legatura, sunt din alt film.

Avatar utilizator
Mario1980
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 19, 2013 3:43 pm

Mesaj de Mario1980 » Sâm Ian 26, 2013 9:40 am

Deci am avut pe mana CR-V-ul cam 5 ore. Facut aproape de toate cu el. Diesel manual, 6 trepte. Se comporta sufer fain, doar ca e o ideie mai puturos motorul. La Outie raspundea mai repede cand bagam piciorul in pedala. Oricum, cum mergeam eu asa pe dig, Galati-Braila, am depasit un A6 care a inceput sa se ia dupa mine, ajunsese in spatele meu la un moment dat dar n-a reusit sa tina pasul. Mi-a dat cateva flashuri si s-a pierdut in multimea care-mi ramanea in urma. Eu doar testam masina sa vad cum sta in depasiri.
Sper misto sunt senzorii dearcare fata-spate. Am incercat sa bag masina in curte si garaj. Daca nu aveam acei senzori cu afisaj pe display sigur o juleam. De aceea zic, ca pt mine e un must prezenta acesto senzori din fabrica, integrati in sistemul masinii. La Outie nu sunt disponibili, decat ca optional, cu atasarea unui nou mini display in masina. Si la cum stiu eu poporul muncitoresc roman, ma las pagubas, pt ca sigur nu voi fi multumit de calitatea/modul instalarii.
Asa sunt eu, mai pretentios pe banii mei.
Singurele diferente care ma mai retin sunt garda mai joasa si tractiunea fara diferential blocabil. Dar ma gandesc ca in 8 ani de zile n-am harjait decat de vreo 2 ori Fiesta pe burta, dar n-am ramas niciodata inzapezit. Cu atat mai mult nu cred ca voi avea probleme cu una 4x4 mai inalta.
Deci, in momentul de fata 85% voi avea un CR-V in fata portii in primavara. Ramane sa mai vad noul Santa Fe. Saptamana viitoare vine la Galati, apoi voi lua decizia.

Avatar utilizator
Mario1980
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 19, 2013 3:43 pm

Mesaj de Mario1980 » Sâm Ian 26, 2013 9:59 am

QUOTE (mircanu @ Jan 25 2013, 08:25 AM) @Mario.
Vad ca vb de masini pe motorina. Iti trebuie masina pe motorina? Ai facut un calcul in cat timp diferenta de la achizitie se elimina? Gandeste-te daca are rost dieselul in cazul tau, pune la socoteala si intretinerea.

Mai mult de 10k pe an nu cred ca fac, in conditiile in care pastrez Fiesta pt sotie. Pt ea este masina ideala pt oras. Chiar si pt mine.
Acuma nu stiu cum se comporta benzinarele fata de dieseluri. Sunt mai sprintene sau mai puturoase ?? Cel putin acum 8 ani cand am luat Fiesta, stiu ca benzinarele erau clar mai sprintene. Acum am vazut ca e cam invers. Plus ca la diesel e cuplul mare, dublu sau chiar mai mult, care cred ca te ajuta in conditii de noroi, iarba uda sau zapada. De aceea as merge tot pe diesel.
Rog sa ma corectati daca gresesc.
As mai scuti vreo 1500 la benzina plus inca vreo 2000 de la navigatie, la care se poate renunta inclusiv la echiparea de top. Si nu vad rostul la navigatia de pe masina. E am un PDA Mio de vreo 6 ani cu iGo pe el, care merge super. Si ma costa vreo 200 euroi pe an sa fac update la harti. Deci vreo 10 ani isi scoate banii.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Sâm Ian 26, 2013 10:54 am

Ok, dieselul in cazul tau este fudulie daca faci doar 10k km pe an. Financiar nu are sens insa pana la urma este alegere a ta.
La capitolul putere, daca vb de varianta cu cutie hidramata honda CRV diesel este mai rapida decat cea pe benzina. La noi nu aduc decat motorul de 2.0 benzina ceea ce e cam putin ptr masina aia. Pe alte piete CRV-ul se vinde cu motor de 2.4 si 185 cp, o putereceva mai adecvata. Insa, crv cu motorul de 2.o si cutie manuala este cam la fel cu crv diesel. Fa un test drive si vezi care-ti place mai mult. Dieselul o sa para mai puternic chiar daca nu e, datorita cuplului mai mare la turatio joase.
Oricum ar fi, diesel sau benzina masina o sa in jur de 150cp, asa ca nu poti sa ai pretentii de la ea. este masina de mers linistit, nu sport.


Diff blocabil nu e ceva de care ai nevoie. Este folosit f rar la offroad serios si de aia nici nu e pus pe CRV. Cu 4x4 permanent si gume de iarna nu o sa ai probleme pe zapada, insa e clar ca Outie are un avantaj prin garda la sol mai mare.

Bravo ca astepti si Sante Fe-ul. O sa-ti placa sigur, mai ramane sa vezi daca-ti place si cum se conduce si daca pretul e ok ptr tine.

Daca tot ai decis sa joci intelept si sa mai astepti putin incearca ci Rav4. Nu ai ce pierde, fa un test drive, nu stii niciodata de unde sare iepurele. Noul rav4 este o masina care arata f bine.

Bafta

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Feb 01, 2013 11:48 pm



Un mic teaser.

Intreaga galerie si impresiile de la test drive cat de curand!

Avatar utilizator
Mario1980
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 19, 2013 3:43 pm

Mesaj de Mario1980 » Dum Feb 03, 2013 7:31 pm

Salutare tuturor.
Imi cer scuze daca se considera ca poluez acest topic. In opinia mea, care am vrut sa-mi iau un Outlander, cred ca nu. In fine.
Am testat si noul Santa Fe. M-a impresionat prin aspectul exterior, prin motorul diesel si cutia automata si prin displayurile atat de la navigatie cat si cel dintre ceasuri, adica computerul de bord. Mult mai pe placul meu decat Outlander sau CR-V.
Dar, la banii ceruti, adicalea vreo 41k euroi, nu are memorie setari scaune, inchidere/deschidere electrica portbagaj, bixenon sau senzori parcare fata.
Acuma, sunt constient ca nu pot gasi toate dotarile care consider eu ca sunt necesare si pe care mi le doresc intro singura masina de pana in 50k, dar parca Outie e undeva in urma, rau de tot, fata de cele 2 concurente de mai sus. Repet, opinie personala.
Se cunoaste de la o posta ca CR-V e pt asfalt, te simti ca un rege, ca un lebadoi pe toate hartoapele, inclusiv cele luate in viteza, pe cand Outie si SF sunt mai rigide, dar pe parte de sprint si offroad, e clar ca au intaietate.
Oricum, am urcat cu SF pe un damb, de la Romstal la AutoVentura, pt cunoscatorii din Braila, cu gheata si namol, fara PROBLEME. Nici n-am simtit. Apoi la coborare cu asistenta activata. M-a dat gata. E clar. Dar rigida pe hartoapele din oras aparute dupa zapada.
Un lucru e clar. Outie nu mai face parte din alegerea mea, cel putin pt moment. Poate, peste 5-6 ani, cand va fi sa schimb aceasta masina, poate noua varianta de Outie va fi mai pe placul meu.
Un lucru e cert, pielea de pe scaune nu-mi place la nicio maina, dar n-am incotro. Tre s-o iau daca vreau sa am o masina noua si dotata. Parca ma si vad la vara cu husele de pe Fiesta peste chelea de vreo 1000 de euroi.
Ramane sa aleg intre o pizitie la condus mai putin confortabila, cu o garda la sol mai mare, o masina mai ochioasa cu un motor mai puternic cu o cutie automata in 6 rapoarte cu difential blocabil si cu un bord impresionant sau sa dau banii pe Honda, ca e Honda, cu o pozitie de condus mai buna, cu mai multi asistenti la volan, gen senzori parcare fata, far bixenon, asistent faza lunga, memorii scaune, portbagaj electric, roata rezerva in portbagaj, dar mai putin impresionanta din fata.
O sa va tin la curent cu alegerea mea.
In momentul de fata astept un raspuns din partea Hyundai romania sa vad daca se poate aduce in Romania o masina si cu senzori de parcare fata, portbagaj actionat electric si asistenta la parcare, care la un pret de peste 40k cred eu ca ar trebui sa fie pe lista de dotari standard, mai aled dpdv al dimensiunilor masinii.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Lun Feb 04, 2013 10:38 am

mie nu imi vine sa cred ca vorbim de astfel de preturi ... deja sunt invidios ca voi puteti purta discutiile astea si eu nu

nu cu mult timp in urma un Santa Fe era 20KEUR si un Outie era 25K. Eu pe masina mea (Outie 2.4 benzina, CVT, piele, xenon, 0km) am dat 21500 EUR!!

Nu pot sa cred ca in acest segment se vehiculeaza preturi de 40.000 EUR !!! mi se pare enorm !

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Feb 04, 2013 12:05 pm

QUOTE (Mario1980 @ Feb 3 2013, 07:31 PM) Un lucru e cert, pielea de pe scaune nu-mi place la nicio maina, dar n-am incotro. Tre s-o iau daca vreau sa am o masina noua si dotata.
Hai sa lamurim un lucru. Iti iei o masina pentru ca iti place si pentru ca te folosesti dotarile pe care le are sau pentru ca vrei sa stie lumea ca ti-ai luat "ful opșăns"? In cazul asta, vezi ca pe la noi prinde si "full fara piele", deci te-ai scos.

Nu de alta, dar fraza citata ma duce cu gandul undeva in copilarie, cand ma fortau ai mei sa port diverse perechi de pantaloni in detrimentul blugilor care-mi placeau de muream, doar "ca sa nu zica lumea ca n-am cu ce ma-mbraca".

QUOTE (Mario1980 @ Feb 3 2013, 07:31 PM) la banii ceruti, adicalea vreo 41k euroi, nu are memorie setari scaune, inchidere/deschidere electrica portbagaj, bixenon sau senzori parcare fata.

Prima versiune cu motor diesel si 4x4 costa 28508?, cu TVA inclus.

Mai exista si benzinarul 2WD la 22308?, dar in cazul de fata considerand gabaritul masinii cred ca e mai ok un diesel 4x4. Am facut weekendul acesta 600+ km cu Outlanderul nou si n-am avut probleme nici cu pozitia scaunului (mi-au trebuit max 5 secunde sa il reglez, de oglinzi n-a fost nevoie sa ma ating), halogenul de pe faza lunga nu l-am conceput ca fiind inconvenient - dar intr-adevar, bixenon suna mai fancy. M-am descurcat si fara senzori de parcare fata, chiar in locuri destul de inguste. Oricum, in cazul in care se doresc extra sau daca se ajunge ca acesta sa fie strict criteriul de care depinde achizitia nu cred ca nu s-ar putea rezolva. Un buton de deschidere a portbagajului ar fi fost totusi ok, pentru mizeria care exista pe strazile de la noi.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori