Noul Mitsubishi Outlander 2012
QUOTE (uly_acdc @ Feb 11 2013, 09:57 AM) Multumesc, la drive test voi aseza scaunele dupa dimensiunile noastre ca sa vad cat de functionale sunt locurile din spate.
Scaunele alea sunt inghsuite cam la toatea suv-urile asta de 7 locuri. Sunt un compromis, 2 extra scaune mici ptr copii sau persoane foarte scunde. Nu te gandi sa bagi vreun adult acolo, mai ales ptr un drum mai lung. Intra de intrat, insa sta impachetat cu genunchii la gura.
Un alt aspect este faptul ca atunci cand le scoti, scaunele alea vor lua tot locul de bagaje. Mai ramane ff putin.
Scaunele alea sunt inghsuite cam la toatea suv-urile asta de 7 locuri. Sunt un compromis, 2 extra scaune mici ptr copii sau persoane foarte scunde. Nu te gandi sa bagi vreun adult acolo, mai ales ptr un drum mai lung. Intra de intrat, insa sta impachetat cu genunchii la gura.
Un alt aspect este faptul ca atunci cand le scoti, scaunele alea vor lua tot locul de bagaje. Mai ramane ff putin.
QUOTE (uly_acdc @ Feb 11 2013, 09:57 AM) (...)
Nu mi-a venit sa cred,...tu ai dat 19500EUR (cu tot cu TVA) pe versiunea Instyle????!!!
Pai nici acum, cand vor sa lichideze stocul, nu au pretul atat de jos (chiar si in Germania - Instyle fara MMCS este 25000). In conditiile astea mi-as cam baga unghia in gat sa dau acum 29000 pe un model care poate veni la oferta 24-25000 peste 6 luni (nu mai spun de cazul in care as da 34000, cat e la noi pretul de lista).
Da, plus taxa de prima inmatriculate/poluare care a fost vreo 1000-1500 nu mai tin minte. Dar aia se plateste oricum peste orice oferta.
Dar masina e productie 2008 iar eu am cumparat-o in 2009 de la o firma de leasing care vindea stocul de masini recuperat de la un dealer Mitsu care se impiedicase de criza
Inainte sa o iau, am verificat VIN-ul la reprezentanta iar sistemul zicea ca masina e pe stoc la dealer
Nu mi-a venit sa cred,...tu ai dat 19500EUR (cu tot cu TVA) pe versiunea Instyle????!!!
Pai nici acum, cand vor sa lichideze stocul, nu au pretul atat de jos (chiar si in Germania - Instyle fara MMCS este 25000). In conditiile astea mi-as cam baga unghia in gat sa dau acum 29000 pe un model care poate veni la oferta 24-25000 peste 6 luni (nu mai spun de cazul in care as da 34000, cat e la noi pretul de lista).
Da, plus taxa de prima inmatriculate/poluare care a fost vreo 1000-1500 nu mai tin minte. Dar aia se plateste oricum peste orice oferta.
Dar masina e productie 2008 iar eu am cumparat-o in 2009 de la o firma de leasing care vindea stocul de masini recuperat de la un dealer Mitsu care se impiedicase de criza
Inainte sa o iau, am verificat VIN-ul la reprezentanta iar sistemul zicea ca masina e pe stoc la dealer
Pt mai mult de 5 locuri pe scaune normale recomand cu caldura orice "duba". Al 3-lea rand de scaune in SUV-uri sunt o gluma proasta; si costa si bani in plus.
Comparativ, Outy cu 7 locuri pretul cel mai jos ajunge la 30k. La "greutatea" asta te apropii f mult de un caravelle. Sigur, exista si altele mai "usoare" dar sa ramanem la confort si dotari de la un anumit nivel in sus.
Comparativ, Outy cu 7 locuri pretul cel mai jos ajunge la 30k. La "greutatea" asta te apropii f mult de un caravelle. Sigur, exista si altele mai "usoare" dar sa ramanem la confort si dotari de la un anumit nivel in sus.
Pe 14/02 am facut un test-drive cu noul Outlander:
design: nu pare sa iasa cu ceva in evidenta, dar asta ma intereseaza mai putin.
suspensii/tinuta de drum: suspensia este suficient de rigida si confortabila in acelasi timp,
spatiul interior: suficient (daca nu folosesti al 3-lea rand de scaune); cu cel de-al treilea rand ridicat: mai ramane loc de o geanta in spate; daca nu asezi persoane f inalte (ceea ce nu e cazul meu), este spatiu suficient pentru 4 adulti si 2 copii.
Motorul: motorina 2.2 cu ASG - cuplu suficient, destul de elastic, evident, indicatorul pentru schimbat viteza arata '^' cand cand treci de 1500 de ture. Am vreo 30-40 min cu el, la o viteza medie de aproape 40km/h, consumul a fost 8.5. (motorul era rece la plecare). A fost prima oara cand am condus o masina cu start-stop, am inteles ca se poate dezactiva - oricum, nu m-a incomodat deloc.
Mi-ar fi placut sa vad si motorul pe benzina 2.0CVT - am inteles ca s-au vandut deja cateva, asa ca astept cu nerabdare review-uri.
design: nu pare sa iasa cu ceva in evidenta, dar asta ma intereseaza mai putin.
suspensii/tinuta de drum: suspensia este suficient de rigida si confortabila in acelasi timp,
spatiul interior: suficient (daca nu folosesti al 3-lea rand de scaune); cu cel de-al treilea rand ridicat: mai ramane loc de o geanta in spate; daca nu asezi persoane f inalte (ceea ce nu e cazul meu), este spatiu suficient pentru 4 adulti si 2 copii.
Motorul: motorina 2.2 cu ASG - cuplu suficient, destul de elastic, evident, indicatorul pentru schimbat viteza arata '^' cand cand treci de 1500 de ture. Am vreo 30-40 min cu el, la o viteza medie de aproape 40km/h, consumul a fost 8.5. (motorul era rece la plecare). A fost prima oara cand am condus o masina cu start-stop, am inteles ca se poate dezactiva - oricum, nu m-a incomodat deloc.
Mi-ar fi placut sa vad si motorul pe benzina 2.0CVT - am inteles ca s-au vandut deja cateva, asa ca astept cu nerabdare review-uri.
Salutare la toata lumea. Vad ca si acum am ramas singurul posesor de Noul Outlander asa ca va mai impartasesc din parerile si experientele mele despre aceasta masina
-consumul in Bucuresti nu are nici o treaba cu cel din specificatii. Nici dupa o zi intreaga de mers prin oras nu am scazut sub 12% pe modul ECO si chiar am incercat sa merg eco ( sub 3grade C nu intra in functiune ASG-ul, asa ca astept vreme mai calda)
-am avut ocazia sa folosesc locul 6 . Intr-o escapada la munte cu nevasta + copil + parinti am "bagat-o" pe maica-mea in "portbagaj" (locul 6) iar pe locul 7 bagaje la greu. Avand 1.6m inaltime si 60 ani mi-a marturisit ca nu a suferit deloc dupa 180km si a stat si la intoarcere (desi avea loc intr-o alta masina din grup fara sa incurce pe nimeni).
-pe modul ECO e puturoasa , cu ECO scos parca e alta masina, mai ales la plecarea de pe loc , pe manual e si mai bine
-pe serpentine si in panta se potriveste mai bine mersul pe manual deoarece pe auto CVT-ul nu gaseste raportul corect si nu "stie" ce panta urmeaza
-consumul pe 180km Bucuresti-Cheia a fost de 9% cu masina plina, la intoarcere a fost 8%, mers "batraneste"ambele drumuri cu benzina 95 Petrom
-pentru cei care vor sa foloseasca si randul 3 de scaune recomand o cutie portbagaj, eu deja caut una .
-am cauciucuri All-season M+S Pirelli Scorpion Verde 235/50/18cu review-uri bune pe site-uri de profil dar am ramas blocat de 2 ori, odata intr-o groapa cu namol cu botul suspendat si odata in zapada cu gheata sub ea. Dupa aprox 30 de minute de incercat prin forte proprii m-am dat batut si a trebuit sa fiu tractat . Motivul principal a fost cauciucurile dar si faptul ca aceasta masina nu are diferential blocabil pe punti asa ca in fiecare caz patina o roata din fata si una din spate , exact cele care nu aveau aderenta. Am studiat problema si se pare ca numai un Subaru (categoria SUV) ar fi facut diferenta (search youtube subaru awd symmetrical drive test)
Personal, intotdeauna m-au ajutat forumurile in achizitonarea unui auto asa ca astept intrebarile voastre. O seara buna tuturor
-consumul in Bucuresti nu are nici o treaba cu cel din specificatii. Nici dupa o zi intreaga de mers prin oras nu am scazut sub 12% pe modul ECO si chiar am incercat sa merg eco ( sub 3grade C nu intra in functiune ASG-ul, asa ca astept vreme mai calda)
-am avut ocazia sa folosesc locul 6 . Intr-o escapada la munte cu nevasta + copil + parinti am "bagat-o" pe maica-mea in "portbagaj" (locul 6) iar pe locul 7 bagaje la greu. Avand 1.6m inaltime si 60 ani mi-a marturisit ca nu a suferit deloc dupa 180km si a stat si la intoarcere (desi avea loc intr-o alta masina din grup fara sa incurce pe nimeni).
-pe modul ECO e puturoasa , cu ECO scos parca e alta masina, mai ales la plecarea de pe loc , pe manual e si mai bine
-pe serpentine si in panta se potriveste mai bine mersul pe manual deoarece pe auto CVT-ul nu gaseste raportul corect si nu "stie" ce panta urmeaza
-consumul pe 180km Bucuresti-Cheia a fost de 9% cu masina plina, la intoarcere a fost 8%, mers "batraneste"ambele drumuri cu benzina 95 Petrom
-pentru cei care vor sa foloseasca si randul 3 de scaune recomand o cutie portbagaj, eu deja caut una .
-am cauciucuri All-season M+S Pirelli Scorpion Verde 235/50/18cu review-uri bune pe site-uri de profil dar am ramas blocat de 2 ori, odata intr-o groapa cu namol cu botul suspendat si odata in zapada cu gheata sub ea. Dupa aprox 30 de minute de incercat prin forte proprii m-am dat batut si a trebuit sa fiu tractat . Motivul principal a fost cauciucurile dar si faptul ca aceasta masina nu are diferential blocabil pe punti asa ca in fiecare caz patina o roata din fata si una din spate , exact cele care nu aveau aderenta. Am studiat problema si se pare ca numai un Subaru (categoria SUV) ar fi facut diferenta (search youtube subaru awd symmetrical drive test)
Personal, intotdeauna m-au ajutat forumurile in achizitonarea unui auto asa ca astept intrebarile voastre. O seara buna tuturor
QUOTE (Virandy @ Feb 18 2013, 07:24 PM) -am cauciucuri All-season M+S Pirelli Scorpion Verde 235/50/18cu review-uri bune pe site-uri de profil dar am ramas blocat de 2 ori, odata intr-o groapa cu namol cu botul suspendat si odata in zapada cu gheata sub ea. Dupa aprox 30 de minute de incercat prin forte proprii m-am dat batut si a trebuit sa fiu tractat . Motivul principal a fost cauciucurile dar si faptul ca aceasta masina nu are diferential blocabil pe punti asa ca in fiecare caz patina o roata din fata si una din spate , exact cele care nu aveau aderenta. Am studiat problema si se pare ca numai un Subaru (categoria SUV) ar fi facut diferenta (search youtube subaru awd symmetrical drive test)
Personal, intotdeauna m-au ajutat forumurile in achizitonarea unui auto asa ca astept intrebarile voastre. O seara buna tuturor
Gumele sunt f importante. Daca nu ai de iarna pe zapada, degeaba ai tu 4x4.
In alta ordine de idei ce sistem 4x4 ai tu? Ai 4L? Diff blocabil e ptr situatii extreme.
Subaru este lider la sistem 4x4 la categoria suv ptr ca e symetrical. Din pacate, ei nu au un 4x4 veritabil insa ptr masini de strada sunt printre cei mai buni.
Personal, intotdeauna m-au ajutat forumurile in achizitonarea unui auto asa ca astept intrebarile voastre. O seara buna tuturor
Gumele sunt f importante. Daca nu ai de iarna pe zapada, degeaba ai tu 4x4.
In alta ordine de idei ce sistem 4x4 ai tu? Ai 4L? Diff blocabil e ptr situatii extreme.
Subaru este lider la sistem 4x4 la categoria suv ptr ca e symetrical. Din pacate, ei nu au un 4x4 veritabil insa ptr masini de strada sunt printre cei mai buni.
QUOTE (andrei @ Feb 4 2013, 01:05 PM) Hai sa lamurim un lucru. Iti iei o masina pentru ca iti place si pentru ca te folosesti dotarile pe care le are sau pentru ca vrei sa stie lumea ca ti-ai luat "ful opșăns"? In cazul asta, vezi ca pe la noi prinde si "full fara piele", deci te-ai scos.
Nu stiu de unde ai scos tu asta "full fara piele". Deci mie, unul, chiar nu-mi place pielea, dar daca vreau un anumit confort de la o masina, adica memorie pozitie scaun sofer, in conditiile unui reglaj electric pe 8-12 pozitii, senzori de parcare integrati in sistemul masinii, bixenon, care nu stiu ce reprezinta acest "fancy" pt tine, dar pt mine reprezinta un plus de vizibilitate la condusul pe timp de noapte, un sistem audio performant, toate acestea se regasesc inglobate intro singura masina doar in variantele superioare de echipare, adicalea cum ziceai tu "ful opsans" care iti baga pe gat si acea chele. Vezi configuratiile si dotarile la Outlander, CRV, IX35, CX-5 Antara, Free Lander 2 ......
Stiu, unele chestii se pot monta si aftermarket-after buy dar sa nu comparam niste HId-uri de la service-ul din colt cu cele de la producator. Sa nu comparam un sistem audio cu 6-10 difuzoare, inclusiv subwoofer la care nu vezi un cablu (Infinity la noul meu Santa Fe), cu cele montate ulterior cu 4 boxe si o racheta in portbagaj, de zici ca-i butelie GPL.
QUOTE (mircanu @ Feb 18 2013, 08:24 PM) Dupa aprox 30 de minute de incercat prin forte proprii m-am dat batut si a trebuit sa fiu tractat . Motivul principal a fost cauciucurile dar si faptul ca aceasta masina nu are diferential blocabil pe punti asa ca in fiecare caz patina o roata din fata si una din spate , exact cele care nu aveau aderenta.
Acesta este unul din motivele pt care am renuntat la CRV, care are si garda la sol mai mica. Aveam impresia ca la Outie ai posibilitatea de blocare. Sunt surprins. La SF3 are modul normal pe FWD, la nevoie dind si pe spate in functie de necesitati, iar, la nevoie, blochezi diferentialul si ai 50/50.
QUOTE (mircanu @ Feb 09 2013, 07:50 PM) Ce dotari si......ce pret?
Spune tot acum daca tot ai inceput.
Luxury+ la 40k cu discount de la 43,8k, 5 ani garantie fara limita de km si 3 ani revizii gratuite + set covorase (dealer bonus). Si la CRV am avut o oferta personalizata foarte buna. Deci se poate. Ironia sortii: ii dadusem telefon lu' tanti sa-mi faca oferta de cumparare urmand sa ma duc in juma' de ora sa semnam. La 5 minute ma suna dealerul de la Hyundai ca le-a venit SF3-ul si sa ma duc sa-l vad. Am trecut pe la Honda, am luat oferta si apoi am plecat la Hyundai.
Mai multe detalii nu dau aici intrucat e un forum pt noul Outlander. Oricine vrea detalii suplimentare, putem vorbi pe privat.
QUOTE (uly_acdc @ Feb 11 2013, 12:38 AM) Uitandu-ma pe mobile, nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut un model Intense (f apropiat ca optiuni cu intense+ de la noi) in Germania, 0km, la...29000EUR. Deci se poate...
Da, m-am uitat si eu pe la preturile din afara, dar, daca nu ma insel, ce zici tu acolo e echivalentul la DDP la noi, la care se adauga TVA. In Germania cred ca este 19%. Poti sa-ti recuperezi TVA-ul acolo, dar, cand vii in tara s-o inmatriculezi, vei plati 24% la noi.
Oricum cred ca s-ar merita, intrucat sunt masini facute pt restul lumii si pt romania. Corectati-ma in ambele cazuri, daca gresesc.
Nu stiu de unde ai scos tu asta "full fara piele". Deci mie, unul, chiar nu-mi place pielea, dar daca vreau un anumit confort de la o masina, adica memorie pozitie scaun sofer, in conditiile unui reglaj electric pe 8-12 pozitii, senzori de parcare integrati in sistemul masinii, bixenon, care nu stiu ce reprezinta acest "fancy" pt tine, dar pt mine reprezinta un plus de vizibilitate la condusul pe timp de noapte, un sistem audio performant, toate acestea se regasesc inglobate intro singura masina doar in variantele superioare de echipare, adicalea cum ziceai tu "ful opsans" care iti baga pe gat si acea chele. Vezi configuratiile si dotarile la Outlander, CRV, IX35, CX-5 Antara, Free Lander 2 ......
Stiu, unele chestii se pot monta si aftermarket-after buy dar sa nu comparam niste HId-uri de la service-ul din colt cu cele de la producator. Sa nu comparam un sistem audio cu 6-10 difuzoare, inclusiv subwoofer la care nu vezi un cablu (Infinity la noul meu Santa Fe), cu cele montate ulterior cu 4 boxe si o racheta in portbagaj, de zici ca-i butelie GPL.
QUOTE (mircanu @ Feb 18 2013, 08:24 PM) Dupa aprox 30 de minute de incercat prin forte proprii m-am dat batut si a trebuit sa fiu tractat . Motivul principal a fost cauciucurile dar si faptul ca aceasta masina nu are diferential blocabil pe punti asa ca in fiecare caz patina o roata din fata si una din spate , exact cele care nu aveau aderenta.
Acesta este unul din motivele pt care am renuntat la CRV, care are si garda la sol mai mica. Aveam impresia ca la Outie ai posibilitatea de blocare. Sunt surprins. La SF3 are modul normal pe FWD, la nevoie dind si pe spate in functie de necesitati, iar, la nevoie, blochezi diferentialul si ai 50/50.
QUOTE (mircanu @ Feb 09 2013, 07:50 PM) Ce dotari si......ce pret?
Spune tot acum daca tot ai inceput.
Luxury+ la 40k cu discount de la 43,8k, 5 ani garantie fara limita de km si 3 ani revizii gratuite + set covorase (dealer bonus). Si la CRV am avut o oferta personalizata foarte buna. Deci se poate. Ironia sortii: ii dadusem telefon lu' tanti sa-mi faca oferta de cumparare urmand sa ma duc in juma' de ora sa semnam. La 5 minute ma suna dealerul de la Hyundai ca le-a venit SF3-ul si sa ma duc sa-l vad. Am trecut pe la Honda, am luat oferta si apoi am plecat la Hyundai.
Mai multe detalii nu dau aici intrucat e un forum pt noul Outlander. Oricine vrea detalii suplimentare, putem vorbi pe privat.
QUOTE (uly_acdc @ Feb 11 2013, 12:38 AM) Uitandu-ma pe mobile, nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut un model Intense (f apropiat ca optiuni cu intense+ de la noi) in Germania, 0km, la...29000EUR. Deci se poate...
Da, m-am uitat si eu pe la preturile din afara, dar, daca nu ma insel, ce zici tu acolo e echivalentul la DDP la noi, la care se adauga TVA. In Germania cred ca este 19%. Poti sa-ti recuperezi TVA-ul acolo, dar, cand vii in tara s-o inmatriculezi, vei plati 24% la noi.
Oricum cred ca s-ar merita, intrucat sunt masini facute pt restul lumii si pt romania. Corectati-ma in ambele cazuri, daca gresesc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori