Cauciucuri De Schimb (all Seasons Si M+s)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
hades
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 12:21 pm

Mesaj de hades » Joi Ian 26, 2012 11:34 am

Salut,

Dupa cum spun si in titlu vreau sa inlocuiesc cauciucurile originale, care si-au facut treaba bine pe uscat si ud...si mai putin bine pe zapada.

De la voi as vrea o recomandare, pentru anvelope ALL SEASON obligatoriu si cu M+S, 215/70/r16 100H, adica la fel cu Yokohama de pe masina.

Eu am tot cautat online si nu am gasit sa fie si M+S.


Multumesc

Avatar utilizator
horrry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 11, 2010 10:04 pm

Mesaj de horrry » Vin Ian 27, 2012 9:54 am

Salut, ale mele au venit din fabrica cu Continental Cross Contact. Scrie M+S pe ele, dar eu am pus pe masina cauciucuri de iarna, deci nu as putea sa-ti spun despre comportament pe zapada. In rest nu mi s-au parut rele.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Vin Ian 27, 2012 12:18 pm

In general gumele 'all season' nu sunt stralucite pe zapada, pentru ca daca ar fi, s-ar rade foarte repede vara.
Deci ajungem tot la 2 randuri de roti (vara/iarna) chiar daca vorbim de un suv.
Diferenta poate fi combinarea unui rand 'all season' cu un rand de iarna, in ideea in care fiind SUV, mai iesi de pe drum si in sezonul cald, unde nu strica niste roti mai cramponate vs slick-uri de asfalt.

Uite AICI si AICI gume 'all season' pe dimensiunea respectiva, dar nu te astepta la minuni in nameti sau pe drumuri inghetate....

Avatar utilizator
hades
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 12:21 pm

Mesaj de hades » Vin Ian 27, 2012 3:58 pm

Va multumesc pentru ajutor. Si eu am aceasi parere despre All Season.....nici cal nici magar, insa gandeam sa fie mai ieftin.
Ideea cu imperecherea all season/ iarna mi se pare foarte buna si cred ca asa am sa si fac. Ma gandeam la GoodYear, Continental, Bridgestone sau Pirelli. Acum trebuie sa stabilesc bugetele si sa ma ocup.

In alta ordine de idei o trag acum pentru ca n-am fost atent la timp. Cand am verificat cauciucurile in vara, mai bine zis un cauciuc m-am uitat la alea de pe spate care erau mai bune.....surpriza a fost zilele astea cand m-am uitat la alea de pe fata si.......partea din all season destinata iernii.....e slick......mi-e si rusine sa merg cu ea asa, drept pentru care de maine ori ii pun cauciucuri ori o schimb cu un gigant..mic

Oricum multumesc de sfat imi este de mare ajutor!

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Sâm Ian 28, 2012 11:42 pm

Eu am pastrat Conti M+S All Seasons, cu care a venit echipata masina, doar o luna, fiindca mi-am luat Michelin Alpin (de iarna).
In octombrie, la 7-9 grade, cu Conti, deja pe asfalt putin umed masina derapa daca apasam acceleratia la fund (in 2WD, nu si in 4WD).
In fine, de asta si la indemnul unui amic am decis sa-mi caut gume de iarna si nu regret deloc.
Acestea au o cu totul alta consistenta, sesizabila si cu ochiul liber, fara sa le atingi. Siliconul, sau ce substanta le e specifica lor, le da o textura lucioasa, aproape translucida la margini, spre deosebire de matul specific cauciucurilor de vara.
Pe zapada de cativa centimetri pot sa demarez cu pedala calcata si la fund, fara sa derapez, singura teama e ca (fireste) nu pot frana la nevoie la fel ca pe drum normal.
In rest, la zero grade si drum chiar umed, dar fara zapada, nota 10, se comporta ca si la 15 grade, lucru care nu se intampla cu Continental All Seasons.

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Dum Ian 29, 2012 9:58 am

Decizia e chiar mai importanta la Outlander decat la alte masini fiindca pneurile sunt foarte inguste (215 mm) raportat la cuplul foarte mare (380Nm).

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Dum Feb 05, 2012 3:38 pm

salutari !

Alternativa ieftina: Nankang - N990 All Sport Performance X/P - M+S
Au costat 2200 lei toate 4. (550/buc).
Multumit de ele, nu foarte grozave pe zapada, dar ma asteptam la asta pt un M+S. Raport calitate/pret e foarte onorabil, am ramas placut surprins.
Dimensiuni - am ales intentionat 235/55/R18, un pic mai late, pentru un aspect mai sportiv. Nu sunt probleme cu incaputul in alveola caroseriei. Vezi foto atasate.
Fişiere ataşate
10112011779.jpg
10112011779.jpg (562.17 KiB) Vizualizat de 7439 ori
10112011778.jpg
10112011778.jpg (584.92 KiB) Vizualizat de 7423 ori
10112011776.jpg
10112011776.jpg (585.03 KiB) Vizualizat de 7432 ori
10112011775.jpg
10112011775.jpg (647.8 KiB) Vizualizat de 7453 ori

Avatar utilizator
hades
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 12:21 pm

Mesaj de hades » Vin Apr 27, 2012 7:51 pm

@ctzzz

Salut,

Te rog sa imi spui daca acele continental-uri cu care a venit masina sunt 215/70/r16 100H Nu reusesc sa gasesc 100H de nici o culoare.

Multumesc!

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Vin Apr 27, 2012 9:11 pm

da, erau 100H.

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Sâm Apr 28, 2012 7:15 am

QUOTE (alex167 @ Feb 5 2012, 03:38 PM) salutari !

Alternativa ieftina: Nankang - N990 All Sport Performance X/P - M+S
Multumit de ele, nu foarte grozave pe zapada, dar ma asteptam la asta pt un M+S.

@alex:
cauciucurile M+S ("S" de la snow) ar trebui sa aiba macar o parte din banda profil de zapada, cu acele zigzaguri care prind zapada, pentru a realiza un contact "zapada-zapada".
La Nankang vad ca asta lipseste...
Uite cum arata la Conti M+S, ma refer la zigzagurile din stanga.
(nu stiu cat de eficiente, le-am vandut inainte sa vina zapada).
Fişiere ataşate
_MG_0943.jpg
_MG_0943.jpg (240.7 KiB) Vizualizat de 7433 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori