Pagina 1 din 4

Scris: Dum Ian 15, 2012 12:05 am
de adi oarga
Salut,
Va descriu mai jos problema mea: Detin un outlander 2.0 diesel si la intoarcerea din austria pe autostrada am constatat ca masina nu mai tragea, pur si simplu eram cu pedala la capat si masina abia rula cu 120km/h la vale, cand trebuia sa urc un deal ma chinuiam cu vreo 80 km/h( ma depaseau si tiristii). Am intrat intr-o parcare,(deja ma gandeam sa caut un dealer mitsubishi.... aveam in cap tot felul de scenarii...) am oprit motorul, am repornit si am tuart masina 5 secunde pana la 3000de ture. Apoi mi-am continuat drumul spre casa fara nicio problema ; a mers perferct 140-150km/h fara nicio hiba. Stie cineva care sa fie cauza? sa fi avut apa in motorina, rezervorul era aproape plin.

Multumesc

Scris: Dum Ian 15, 2012 12:57 am
de Andrei-Lander
Daca nu se aprinde vre-un martor in bord, teoretic nu poate sa apara vre-o problema.

Scris: Dum Ian 15, 2012 10:20 am
de sabin.b
Eu am patit asa cu o Octavia diesel. La oprirea motorului totul revenea la normal. A trebuit sa schimb ceva la turbo, mai precis ceva valva ramanea deschisa. Nu mai stiu exact cum se numea, pt ca nu ma pricep la partea de mecanica. Era ceva piesa din care ieseau mai multe furtune cu aer.
Oricum, masina se comporta exact ca a ta. Problema imi aparea cand duceam motorul in turatii mari: mi s-a spus ca, din cauza mizeriei acumulate, ramanea deschisa o clapeta.
Reparatia a costat aprox.700 ron in service la Skoda.

Scris: Dum Ian 15, 2012 1:58 pm
de cosmin_v
Este posibil motorina sa fie proasta sau ca EGR-ul sa fie colmatat bine de tot. Mi se pate ca exista si o clapeta de debit pe langa filtrul de aer care se poate bloca.

Scris: Dum Ian 15, 2012 2:20 pm
de jorgensen
Eu am patit ceva similar pe o autostrada in Germania cu un Audi A4- 1.9TDI, mai exact cu acceleratia in podea nu 'tragea' si nu trecea de 120km/h; o opream/porneam in timpul mersului, isi revenea pentru citeva minute...si iar incepeau problemele.

Problema a fost debitmetru si inlocuirea lui a fost cam 200euro la o reprezentanta VW.

Scris: Vin Ian 20, 2012 12:55 pm
de Extremero
Debitmetrele de aer se pot curata.
Exista spray special pentru asa ceva, de exemplu CRC Air Sensor Cleaner:


La Mitsu n-am curatat niciodata senzorul in 80k km dar la o alta masina pe care o am, curat senzorul de fiecare data cand spal filtrul de aer (e K&N din bumbac).

Scris: Vin Ian 20, 2012 2:09 pm
de jorgensen
Nu stiu exact daca in toate cazurile se pot curata...
In schimb...probabil se pot reconditiona deoarece la acea reprezentanta VW(in Berlin) mi-au cerut 200eur pentru inlocuire dar cu piesa defecta la schimb...
Sau poate m-au vazut disperat si... m-au "ars" .

Scris: Vin Ian 20, 2012 5:09 pm
de bacodrut
Se poate ca interventia mea sa fie tardiva, dar nu cred ca ai probleme cu filtrul de motorina pt ca acum 3 zile, am mai scris la "outi meu', in Ungaria, abia intrat din Austria mi s-a aprin becul de 'avarie motor", fara insa a mi se limita turatia sau sa simt ceva diferit. Am verificat ochiometric compartimentul motor fara sa descopar nimic deosebit! .... la service in TM aparatul a spus ca a fost colmatat filtrul motorina! Asta in conditia in care am mai parcurs 450 km cu filtrul infundat, fara a simti vre-o pierdere de putere! E drept Outi al meu este model 2010 MIVEC, dar cred ca partea electrica este similara, deci ar trebui sa-ti semnalizeze si tie infundarea filtrului cu ceva vreme inainte!

Scris: Vin Ian 20, 2012 6:23 pm
de bart_snp
QUOTE (Extremero @ Jan 20 2012, 01:55 PM) La Mitsu n-am curatat niciodata senzorul in 80k km dar la o alta masina pe care o am, curat senzorul de fiecare data cand spal filtrul de aer (e K&N din bumbac).

E vizibil acest senzor cind schimbi filtrul ( la mototrul de 2.2) ?

Numai bine

Scris: Vin Ian 20, 2012 7:28 pm
de Extremero
La Outlander-ul meu 2.2 DiD nu m-am uitat unde e, dar in general debitmerele de aer sunt pe "burlanul" de admisie de aer.

De exemplu la poza asta luata de pe net, e piesa incercuita cu rosu: