Probleme Cu Putera Motorului

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Cristiiasi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 12, 2011 6:27 pm

Mesaj de Cristiiasi » Vin Ian 20, 2012 8:45 pm

Aceeasi problema o am si eu. Cred ca nu le prea prieste motorina de romania la motoarele astea de VW de 2.0

Avatar utilizator
adi oarga
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 26, 2008 5:21 pm

Mesaj de adi oarga » Sâm Ian 21, 2012 12:14 pm

multumesc de opinii, astept sa fac revizia de 105K, si voi vorbi su cei de la service sa vad parerea lor.

Avatar utilizator
YRY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 20, 2009 9:57 am

Mesaj de YRY » Dum Ian 22, 2012 1:25 am

Am paţit la fel ?n Austria c?nd am pus motorina de la Aral. Am banuit ca am pus motorina bio. La un moment dat c?nd intram ?n fr?nă de motor mi se oprea motorul.

Avatar utilizator
adi oarga
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 26, 2008 5:21 pm

Mesaj de adi oarga » Dum Ian 22, 2012 10:19 am

Salut
eu am alimentat de la un Shell, si pe autostrada cand am inceput sa pierd putere, am banuit ca s-ar fi putut sa fie o motorina mai specila; Unii spuneau ca mottorina lor e mai buna adica mai fina, si ar fi impins mizeria din motorina acumulata de -a lungul timpului in motor... Nu stiu ce sa zic astept revizia ...
Cand am un raspuns oficial vatin la curent.
Mersi oricum de opinii

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Dum Ian 22, 2012 10:43 am



De ce o motorina mai "fiiiina" ar "impinge" mai bine jegul decat o motorina mai "mizera" ?

Ce dume au unii. Looool.

Avatar utilizator
biliboc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 27, 2010 1:58 pm

Mesaj de biliboc » Lun Ian 23, 2012 11:10 am

QUOTE (adi oarga @ Jan 15 2012, 12:05 AM) Salut,
Va descriu mai jos problema mea: Detin un outlander 2.0 diesel si la intoarcerea din austria pe autostrada am constatat ca masina nu mai tragea, pur si simplu eram cu pedala la capat si masina abia rula cu 120km/h la vale, cand trebuia sa urc un deal ma chinuiam cu vreo 80 km/h( ma depaseau si tiristii). Am intrat intr-o parcare,(deja ma gandeam sa caut un dealer mitsubishi.... aveam in cap tot felul de scenarii...) am oprit motorul, am repornit si am tuart masina 5 secunde pana la 3000de ture. Apoi mi-am continuat drumul spre casa fara nicio problema ; a mers perferct 140-150km/h fara nicio hiba. Stie cineva care sa fie cauza? sa fi avut apa in motorina, rezervorul era aproape plin.

Multumesc

Am patit exact la fel in Decembrie si ieri la fel!

Outlander 2008, 2.0 DiD

In decembrie mergeam spre Bucuresti de la Piatra Neamt. Am alimentat la Adjud la umbraresc si la intrarea in Buzau, mergand cu 140 la ora m-a lasat puterea motorului. Am mers cu 70-80km/la ora pana un pic dincolo de Ploiesti!
Am oprit la o benzinarie. Credeam ca e motorina de la adjud de vine. Ala de la benzinarie a zis ca e motorina mai mult ca sigur shi mi-a dat un clean injector. Cand am pornit a mers! Aveam putere dar, evident NU era pentru ca pusesem solutia de curatat injectoare. Am ajuns fara probleme la Bucureshti. La intoarcere sun un prieten mecanic care mi-a recomadat sa schimb filtrul de motorina. Am oprit la Mitsubishi Ploieshti shi am solicitat schimbarea filtrului de motorina. Eu au zis sa faca mai intai un test.
Inginerul a facut testul apoi a plecat cu mashina in proba shi a revenit shi a facut testul din nou.
A venit la mine shi mi-a aratat:
Error: Turbocharger Overboost (la testul initial). Storat (adica luat la cunoishtinta shi apoi sters)
Dupa venirea din tura:
Error: Turbocharge Overboost.
Recomandare: Schimbarea grupului turbo.

Bine am zis, lasa ca ma duc la IASI ca mie mi-e mai aproape. A zis ca pot merge dar cand mi se mai intampla sa opresc motorul 2 minute shi sa pornesc.
Merg la iasi la vreo saptamana:
Le explic treaba.
Teste/Teste ->Nimic!!!!!
Au zis ca mashina n-are nimi shi ca o fi forst furtul sarit sau ca nu e etans.!!!HMM, eu am mai auzit zvonuri ca ashtia de la Casa Auto Iasi sunt mai smekeri shi daca ai mashina in garantie fac tot posibilul sa nu-ti faca reparatia.
In fine, (intre timp mi-au facut si recallul pentru caburile care se frecau).
Am plecat, am zis ca poate au dreptate.

Pana ieri, dupa ce am parcurs 200 km: piatra neamt borse si retur, aproape de case sa intamplat din nou!
Opresc 2 minute, pornesc shi merge!!
Astazi am luat legatura cu Ploieshtiul. Merg din nou la ei. Nu e prea normal ca dupa numai 38000 sa se comporte asha shi sa "nu aiba nimica".

O sa va tin la curent!!!

Avatar utilizator
biliboc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 27, 2010 1:58 pm

Mesaj de biliboc » Lun Ian 23, 2012 3:48 pm

Am uitat sa va spun: NU cred ca e din cauza motorinei!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Ian 23, 2012 4:36 pm

Pai wastegate-ul ce pazeste de lasa turbina sa dezvolte boost prea mare? Nu ma pricep la turbo, dar nu ala ar trebui sa impiedice astfel de probleme? Pe el l-as verifica primul.

Avatar utilizator
biliboc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 27, 2010 1:58 pm

Mesaj de biliboc » Lun Ian 23, 2012 5:09 pm

NU ma pricep, sincer sa fiu, dar pare ca e o logica in ceea ce zici: adica nu inchide bine shi face turbina sa functioneze la maxim ca sa suplineasca o pierderea de presiune?

Avatar utilizator
YRY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 20, 2009 9:57 am

Mesaj de YRY » Lun Ian 23, 2012 7:09 pm

QUOTE (biliboc @ Jan 23 2012, 11:10 AM) Am patit exact la fel in Decembrie si ieri la fel!

Outlander 2008, 2.0 DiD

In decembrie mergeam spre Bucuresti de la Piatra Neamt. Am alimentat la Adjud la umbraresc si la intrarea in Buzau, mergand cu 140 la ora m-a lasat puterea motorului. Am mers cu 70-80km/la ora pana un pic dincolo de Ploiesti!
Am oprit la o benzinarie. Credeam ca e motorina de la adjud de vine. Ala de la benzinarie a zis ca e motorina mai mult ca sigur shi mi-a dat un clean injector. Cand am pornit a mers! Aveam putere dar, evident NU era pentru ca pusesem solutia de curatat injectoare. Am ajuns fara probleme la Bucureshti. La intoarcere sun un prieten mecanic care mi-a recomadat sa schimb filtrul de motorina. Am oprit la Mitsubishi Ploieshti shi am solicitat schimbarea filtrului de motorina. Eu au zis sa faca mai intai un test.
Inginerul a facut testul apoi a plecat cu mashina in proba shi a revenit shi a facut testul din nou.
A venit la mine shi mi-a aratat:
Error: Turbocharger Overboost (la testul initial). Storat (adica luat la cunoishtinta shi apoi sters)
Dupa venirea din tura:
Error: Turbocharge Overboost.
Recomandare: Schimbarea grupului turbo.

Bine am zis, lasa ca ma duc la IASI ca mie mi-e mai aproape. A zis ca pot merge dar cand mi se mai intampla sa opresc motorul 2 minute shi sa pornesc.
Merg la iasi la vreo saptamana:
Le explic treaba.
Teste/Teste ->Nimic!!!!!
Au zis ca mashina n-are nimi shi ca o fi forst furtul sarit sau ca nu e etans.!!!HMM, eu am mai auzit zvonuri ca ashtia de la Casa Auto Iasi sunt mai smekeri shi daca ai mashina in garantie fac tot posibilul sa nu-ti faca reparatia.
In fine, (intre timp mi-au facut si recallul pentru caburile care se frecau).
Am plecat, am zis ca poate au dreptate.

Pana ieri, dupa ce am parcurs 200 km: piatra neamt borse si retur, aproape de case sa intamplat din nou!
Opresc 2 minute, pornesc shi merge!!
Astazi am luat legatura cu Ploieshtiul. Merg din nou la ei. Nu e prea normal ca dupa numai 38000 sa se comporte asha shi sa "nu aiba nimica".

O sa va tin la curent!!!


Sunt din Ploiesti si ti-as recomanda sa nu fii prea entuziasmat de ,,profesionalismul" celor de la LITEX.
Iti recomand sa te duci un pic documentat ca sa nu iti incarce memoria si buzunarul cu bazaconii.
Bafta !

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori