Probleme Cu Putera Motorului

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Lun Ian 21, 2013 6:00 pm

Sal!Revin cu rezultatul pt turbina;deocamdata este foarte bine,trage mai bine ,mai liniar,iar la apasarea acceleratiei raspunsul este mai prompt!Fara sa fac planarea geometriei nu faceam nimic cu toate ca geometria era fff curata, ea de fapt isi facea cursa completa la acceleratii de jos in sus dar la mers constant in afara in vit 5 si 6 la aproximativ 2300-2500rot/min se bloca geometria si intra in ,,limp mode''!Ca un sfat prietenesc daca dati jos turbo nu-l doar curatati ,obligatoariu faceti planeitatea la geometrie asta in cazul in care nu are joc!Daca aveti intrebari va raspund cu placere!!!

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Ian 21, 2013 10:17 pm

Evitati aceasta problema daca citit ce am scris mai sus.
Daca ajungeti in aceasta situatie tot ce v-a spus colegul de forum outl este de urmat.

Avatar utilizator
kseba70
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 10, 2012 11:48 am

Mesaj de kseba70 » Joi Apr 04, 2013 2:18 pm

sal

la OPEL am patit la fel dar a fost un furtunas de la vacum, care era fisurat si tragea aer fals, iar la OUTLANDER 2,2 PSA, problema era de la capacul de rezervor (rupt) , si dadea eroare lipsa presiune.
schimbat buson 221 lei ca nu am gasit decat la tiriacauto.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori