Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Mesaj de spinner » Lun Iun 18, 2018 10:47 am

Gasesti AICI kit-uri plug&play daca vrei sa faci upgrade sistemului de franare.
Atentie! La 294-296mm diametrul discului e posibil sa nu mai poti monta jante pe 16".
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Avatar utilizator
vladvg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 18, 2015 9:45 pm

Mesaj de vladvg » Lun Iun 18, 2018 10:50 am

QUOTE (spinner @ Jun 18 2018, 10:47 AM) Gasesti AICI kit-uri plug&play daca vrei sa faci upgrade sistemului de franare.
Atentie! La 294-296mm diametrul discului e posibil sa nu mai poti monta jante pe 16".


Am jantele pe 18. O sa ma uit, mersi frumos

Am jantele pe 18. O sa ma uit, mersi frumos

Avatar utilizator
unchiupit
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mar Oct 17, 2017 8:47 pm

Mesaj de unchiupit » Mar Iun 19, 2018 8:55 pm

Buna ziua domnilor! Am un Outlander 2.4 benzina, cutie automata, din 2008, cu 224000 km. Din pacate de vreo 2-3 saptamani am inceput sa aud niste sunete ciudate, troncaneli cand merg cu masina in linie dreapta. La viteza foarte mica (5-10km/h) se aud mai clar, cand iau piciorul de pe acceleratie si o las sa curga, un clampanit metalic. Nu face in fiecare zi (circul maxim 15km la un drum), dar se accentueaza dupa drumuri mai lungi, cand se aude mai clar.
Am fost la Mitsubishi Metalurgiei si au zis ca ar trebui inlocuite basculele fata care sunt 1200 ron bucata total 2600 ron.Ideea este ca nu sunt siguri dar banuiesc ca este de acolo sunetul.
Nu i-am spus sotiei, pentru ca astia sunt banii de concediu.
Intrebari:
- unde sa mai merg pentru o alta diagnoza? Ce service-uri pentru mecanica cunoasteti in Bucuresti? Sau mecanici buni? Sa-mi confirme diagnosticul si eventual sa faca si lucrarea. Sa nu se priceapa si altii?
- mi-au spus ca nu recomanda aftermarket ca nu duc mai mult de 10000km. Ce stiti din experienta? Pretul la jumatate imi garanteaza mai mult de 10000km?
-stiti cumva cine produce aceste piese ca sa pot cauta aftermarket ceva apropiat de original?
Nu vreau sa o las sa scoata sunete si eu sa nu fac nimic, dar daca credeti ca singura solutie sunt Mits.Metalurgiei atunci merg inapoi la ei.
Multumesc pentru rabdare!


-

Avatar utilizator
vladvg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 18, 2015 9:45 pm

Mesaj de vladvg » Mar Iun 19, 2018 9:47 pm

Mergi la un mecanic priceput care are presa. Îți cumperi doar pivoții, sunt undeva la 250 de lei amandoi. Ii găsești peste tot. Succes

Avatar utilizator
unchiupit
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mar Oct 17, 2017 8:47 pm

Mesaj de unchiupit » Mie Iun 20, 2018 6:46 am

Multumesc pentru raspuns! Din pacate nu cunosc nici unul. Poate ma ajuta cineva cu vreo recomandare.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Iun 20, 2018 3:02 pm

Zgomot / cloncanit se aude si daca ai bieletele de bara stabilizatoare duse si/sau bucsile de bara stabilizatoare. Care-s mult mai ieftine.
Nu prea se poate face diagonza online pt asa ceva.

Pt astfel de probleme mecanice poti merge la orice service, cele mari avand probabil si banc de testat articulatii, dar niste mecanici ok pot vedea ce joaca si fara banc.
Eu de exemplu ma mai duc la unii in Baneasa, pe Horia Macelariu colt cu Capriorilor. MD Speed se numesc. Intreaba de Mihai sau de Dragos.
Daca stai in sudul orasului, poti incerca la NRG Auto in Popesti si intreba de Emil. La ei mai trimiteam masini le la firma si n-am avut surprize neplacute...

Bratele inferioare 'no-name' intr-adevar sunt destul de proaste si tin putin, dar after-market nu e similar cu 'no-name'.
De asemenea, daca ai Xenon pe masina, punand unele bascule mai 'no-name', iti poate da erori sistemul de autonivelare al farurilor.

Dar poti gasi bascule 'after market' ok, de exemplu, din cate stiu TRW e echiparea originala pt C-Crosser, care la Outlander e considerat "after-market" /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />

Cand ai timp, intra la orice magazin de piese mare (Bardi Auto / Auto Total / Auto Soft etc... ) si intreaba ce bascule exista pt masina ta si care sunt ok. Vei vedea si cat costa si cele "originale" si cele after market mai bune sau mai proaste.


Avatar utilizator
unchiupit
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mar Oct 17, 2017 8:47 pm

Mesaj de unchiupit » Joi Iun 21, 2018 6:54 am

Multumesc frumos pentru raspunsul detaliat! Acum m-am lamurit. Voi urma sfatul tau.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Dum Iun 24, 2018 12:04 pm

Din cate cunosc eu, bratele de suspensie pentru Outlander 2.0 did 2007 sunt identice cu cele de pe Lancer 2.0 did 2008. Personal am schimbat bratul de suspensie pe stanga la al meu Lancer 2.0 did 2008 si am pus TRW, pe care am dat la vremea respectiva 310 ron de la Autokarma (acum am vazut ca este in jur de 290 ron). De cand l-am schimbat si pana acum am facut aproximativ 8000 km si nu au fost probleme. Ca si pret, peste TRW am vazut ca sunt cele de la H-B JAKOPARTS, cele de la MOOG si cele OEM (800 ron). In concluzie, piesele aftermatket de calitate sunt ok, unele dintre ele fiind chiar de prima echipare pentru alte modele / branduri.

Avatar utilizator
dieselbee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 10, 2012 2:45 pm

Mesaj de dieselbee » Sâm Aug 11, 2018 11:15 pm

sfaturi pentru combaterea (sau mai bine zis contra) ruginii?

Recent am fost cu masina in service, schimbat o gramada de bucsi, pivoti si altele.
Am constatat cu stupoare ca anumite parti ale masinii sunt mancate de rugina. La modul avansat. Vorbesc aici de suportul motor, toate piesele in miscare din zina spate (brate, articulatii) ba chiar si carligul montat acu un an este galben (original era negru).
Iarna n=am prea umblat cu masina si deobicei o spal primavara sub sasiu.

in afara de a inlocui tot, mai exista vre-o metoda de protectie?
Si la voi e la fel?

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Mesaj de spinner » Lun Aug 13, 2018 12:00 pm

In functie de gradul de deterioarare, anumite elemente pot fi salvate. Demontezi elementele ruginite, faci un tratament cu FERTAN, apoi grund si vopsea RAPTOR sau similar.
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori