Probleme Mitsubishi Outlander
OK
nu pot sa te sustin, dar nici sa te contrazic la cele scrise, nu am experienta necesara. Ce pot sa constat insa, este ca multe din problemele enumerate nu tin exclusiv de motorul diesel, parind a fi probleme datorate uzurii, sau norocului cum bine punctai.
Daca zici ca esti asa pasionat de diesel, imi poti spune cum anume trebuie sa intretin motorul sa nu ajung in situatiile metionate de tine mai sus? Adica sa merg io asa vreo 3-400K fara sa mi se intimple nenorocirile alea.
Pe de alta parte, sunt un pic mirat ca toate dezastrele mentionate s-au intimplat unei persoane care stie sa exploateze un diesel si nu mie care sunt amator in chestiile astea.
Numai bine
nu pot sa te sustin, dar nici sa te contrazic la cele scrise, nu am experienta necesara. Ce pot sa constat insa, este ca multe din problemele enumerate nu tin exclusiv de motorul diesel, parind a fi probleme datorate uzurii, sau norocului cum bine punctai.
Daca zici ca esti asa pasionat de diesel, imi poti spune cum anume trebuie sa intretin motorul sa nu ajung in situatiile metionate de tine mai sus? Adica sa merg io asa vreo 3-400K fara sa mi se intimple nenorocirile alea.
Pe de alta parte, sunt un pic mirat ca toate dezastrele mentionate s-au intimplat unei persoane care stie sa exploateze un diesel si nu mie care sunt amator in chestiile astea.
Numai bine
e foarte simlu, toate cele enumerate de mine mai sus se numesc tot CONSUMABILE ( se duc fix cand masina iese din garantie )
Mai nou producatorii de masini calculeaza atat de bine aspectul asta incat nu trebuie sa ne mai facem probleme prea mari .... tot vor pica
Ca sa te convingi ca nu am aberat ...
esti deacord cu mine ca distributia se schimba la 80K spre exemplu da ??? ( ce este distributia ??? o curea si niste role, adica rulementi )
esti deacord cu mine ca rolele din fata adica cureaua de accesorii + rolele sunt tot rulemnti ??? si cand pica ??? la 120K adica pe la +- 40K dupa ce se recomanda sa se schimbe distributia ....
Pompa de apa tine tot 100-120K , verificat, experimentat etc...
Fulia de la vibrochen ( partea ce se prinde de arobore este metalica la mijloc este cauciuc si partea unde ruleaza cureaua e tot metal ...si se desprinde cauciucul de metal ...( atenueaza zgormotele la diesel ) se duce si aia tot la 100-150K
Tot ce este rulement pe masina tine cu maxim de noroc 180K , tin poate si 200K la masini tinute in garaj, intretinute la extrem etc... desi eu ma indoiesc si la alea ...
Tampoanele motor ( toti cei ce cumapara masina SH pe la 130-150K dupa ce schimbati tampoanele motor o sa vedeti diferenta ... de curiozitate daca conduci un diesel NOU urca in acelasi model de masina cu 150K in bord si vezi diferenta de tremurat )
La Outlander pica Capatele de bara prima data pe la 80K (mi-au confirmat 5 mecanii )
La final am sa va rog sa-mi rapsundeti toti de pe acest topic interesati de probleme generale ale acestei masini ...
DE CE NEAMTUL VINDE MASINA LA 130-150 k ??? ABSOLUT TOTI ??? DE TAMPIT ???
Din aceasta cauza Romania s-a umplut de samsari de masini ce cumparau din DE cu sute de mii Km si vandute aici la SNOBI cu o gramada de bani ....
Mai nou producatorii de masini calculeaza atat de bine aspectul asta incat nu trebuie sa ne mai facem probleme prea mari .... tot vor pica
Ca sa te convingi ca nu am aberat ...
esti deacord cu mine ca distributia se schimba la 80K spre exemplu da ??? ( ce este distributia ??? o curea si niste role, adica rulementi )
esti deacord cu mine ca rolele din fata adica cureaua de accesorii + rolele sunt tot rulemnti ??? si cand pica ??? la 120K adica pe la +- 40K dupa ce se recomanda sa se schimbe distributia ....
Pompa de apa tine tot 100-120K , verificat, experimentat etc...
Fulia de la vibrochen ( partea ce se prinde de arobore este metalica la mijloc este cauciuc si partea unde ruleaza cureaua e tot metal ...si se desprinde cauciucul de metal ...( atenueaza zgormotele la diesel ) se duce si aia tot la 100-150K
Tot ce este rulement pe masina tine cu maxim de noroc 180K , tin poate si 200K la masini tinute in garaj, intretinute la extrem etc... desi eu ma indoiesc si la alea ...
Tampoanele motor ( toti cei ce cumapara masina SH pe la 130-150K dupa ce schimbati tampoanele motor o sa vedeti diferenta ... de curiozitate daca conduci un diesel NOU urca in acelasi model de masina cu 150K in bord si vezi diferenta de tremurat )
La Outlander pica Capatele de bara prima data pe la 80K (mi-au confirmat 5 mecanii )
La final am sa va rog sa-mi rapsundeti toti de pe acest topic interesati de probleme generale ale acestei masini ...
DE CE NEAMTUL VINDE MASINA LA 130-150 k ??? ABSOLUT TOTI ??? DE TAMPIT ???
Din aceasta cauza Romania s-a umplut de samsari de masini ce cumparau din DE cu sute de mii Km si vandute aici la SNOBI cu o gramada de bani ....
- georgemierlut
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Noi 09, 2009 11:24 am
Buna din nou!
Sa va fac un update!
In plus de ce am mentionat la un mic control mai amanuntit trebuiesc schimbate si urmatoarele:
-timonerie
-capeti de bara
-telescoape spate,curge unul
-un rulment pe roata din dreapta
-ceva bucse la bara stabilizatoare
Ai dreptate si este foarte adevarat, edy 1092 ,sunt facute sa se strice,dar pe de alta parte din 2008 incoace masina nu mai este ce a fost innainte...toate sunt plastic si mai mult plastic.
A,am uitat la grila mi-au sarit 2 nuturi de plastic,le inlocuiesc cu ceva de tabla...poate un surub ar fi bun.
Sa va fac un update!
In plus de ce am mentionat la un mic control mai amanuntit trebuiesc schimbate si urmatoarele:
-timonerie
-capeti de bara
-telescoape spate,curge unul
-un rulment pe roata din dreapta
-ceva bucse la bara stabilizatoare
Ai dreptate si este foarte adevarat, edy 1092 ,sunt facute sa se strice,dar pe de alta parte din 2008 incoace masina nu mai este ce a fost innainte...toate sunt plastic si mai mult plastic.
A,am uitat la grila mi-au sarit 2 nuturi de plastic,le inlocuiesc cu ceva de tabla...poate un surub ar fi bun.
Ma speriati putin. Eu mai am o grija... dupa ce am facut revizia de 60000km, intra mai greu in viteze (1, 2, R). S-a schimbat uleiul cu unul cica original, la fel. Am comentat eu s-a facut o proba de drum, evident fara niciun rezultat. Bine, masina merge ok si e greu sa demonstrez ca intra mai greu in viteza. Mai are aproape 2 ani de garantie si daca am o belea, am pastrat sesizarea, dar sper sa nu am cine stie ce surpriza. Sunt si genul care nu se uita la bani cand vine vorba de a nu fi calcat in picioare (mai mult de asta mi-e frica ) ).
Da, au schimbat doar uleiul.
Chiar nu aveam nimic de comentat apropos de cum mergea. Acum, cand e frig sau extrem de frig si abia e pornita masina intra greu de tot in viteza 1 si greu in a doua. Mi se pare cam dubios, dar la urmatoarea schimbare de ulei ma bate gandul sa vin eu cu uleiul de acasa ca vad ca "la fel" nu prea da aceleasi rezultate.
Chiar nu aveam nimic de comentat apropos de cum mergea. Acum, cand e frig sau extrem de frig si abia e pornita masina intra greu de tot in viteza 1 si greu in a doua. Mi se pare cam dubios, dar la urmatoarea schimbare de ulei ma bate gandul sa vin eu cu uleiul de acasa ca vad ca "la fel" nu prea da aceleasi rezultate.
- crispet2012
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Apr 22, 2012 11:13 am
- Andrei_kdtt
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Iun 05, 2012 2:10 am
Buna dimineata! In legatura cu ambreiajul (motor de 2.2 diesel) , am intrebat la 2 reprezentațe pe mecanicii de acolo dacă este adevărat ca se uzează prematur. Toți mi-au comunicat ca au vazut ambreiaj distrus după 10.000 km pentru ca omul acela nu a stiut sa foloseasca o masina si pur si simplu l-a ars, incercand sa plece de pe loc cu frana de mana trasa in zapada. Acest caz fiind o exceptie, restul masinilor merg?nd normal, fara probleme de ambreiaj ( unele folosite si pe drumuri accidentate in 90 % din durata de folosire p?na atunci) ajung?nd sa depașeasca 100.000 km cu ambreiajul din fabrică)
In concluzie sa mai lasam deoparte probleme mașinilor fiindca nu știm sa conducem.
Mitsubishi Outlander 2.2 diesel, 2008, intense+
Pană acum ~ 60.000 km nu am schimbat, in plus, dec?t semering palier fiind o problemă de fabricație si se prelingea puțin ulei. Costurile au fost suportate in totalitate de Mcar.
In concluzie sa mai lasam deoparte probleme mașinilor fiindca nu știm sa conducem.
Mitsubishi Outlander 2.2 diesel, 2008, intense+
Pană acum ~ 60.000 km nu am schimbat, in plus, dec?t semering palier fiind o problemă de fabricație si se prelingea puțin ulei. Costurile au fost suportate in totalitate de Mcar.
- crispet2012
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Apr 22, 2012 11:13 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori