Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
crispet2012
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 22, 2012 11:13 am

Mesaj de crispet2012 » Lun Apr 23, 2012 8:03 am

Vreau sa inchid usile cu cheia, dar nu se inchide nicio usa! Usile se inchid numai electronic! Parerea mea este ca este stricat butucul, sau de la butuc nu se transmite semnalul catre unitatea centralizata de comanda. Sau si una si alta. Nu stiu cum este constriut sistemul, dar presupun ca asa este.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Lun Apr 23, 2012 4:27 pm

La outlanderul meu asa se intampla de noua. Se inchide automat doar din cheie.
Exista si o solutie usoara. Apesi butonul pentru inchidere usi de pe panoul geamurilor si apoi inchizi usa soferului cu cheia. Rezultatul este identic, dar din doi pasi.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Apr 23, 2012 5:01 pm

Sau poate fi din soft. Daca a umblat cineva fara sa stie ce si cum trebuie facut, a schimbat setarile pt inchiderea centralizata. Exista tot soiul de variante la inchiderea/deschiderea usilor si a geamurilor.

Avatar utilizator
crispet2012
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 22, 2012 11:13 am

Mesaj de crispet2012 » Mar Apr 24, 2012 7:42 am

Am incercat si metoda asta. Tare mi-e teama ca este din soft. Multumesc.



Cred ca asta este. Multumesc, ma duc in service.

Avatar utilizator
hades
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 12:21 pm

Mesaj de hades » Vin Apr 27, 2012 7:48 pm

Salut,

Outlander 2.0 (ianuarie 2008) Intense.

La mine a fost asa:

Furtun turbo sarit ( rampa + reparatie pe garantie)
Verificare contact frana ( facuta la o revizie, aveau foaie de rechemare pentru asta)

Astea cat a fost in garantie.

Dupa garantie, la aprox 50 000Km din care 95% pe asfalt, capetele de bara stanga/dreapta. Simptome....troncaint la denivelari, ceva aemanator unei lovituri metal pe metal.

Cand am facut rotatia de cauciucuri, am observat ca cele de pe fata sunt mancate mult pe exterior.

Si da, consuma ulei mult intre schimburi.

Avatar utilizator
cradixan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 02, 2010 12:33 pm

Mesaj de cradixan » Dum Apr 29, 2012 11:19 pm

@ Driv3r, eu am avut un Renault Laguna si am avut aceasi problema cu "calntanitul". La mine s-a rezolvat scimband Bara stabilizatoare si bucsile de la bara. Stiu ca e un raspuns tardiv, dar nu am avut net unde am fost plecat si abia acum am vazut postul.
Sper sa te ajute.

Avatar utilizator
georgemierlut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 09, 2009 11:24 am

Mesaj de georgemierlut » Dum Iun 17, 2012 2:18 pm

Salutare!
Outlander 05.2008,98.000 km

31.000 km ...cazut computer vaccum
38.000 km senzor asc
44.000 km senzor asc
58.000 km pivot stanga
63.000 km furtun turbo
71.000 km amortizor dreapta
76.000 km pierdut aparatoare noroi dreapta,a cazut pur si simplu
80.000 km zdranganit prin portbagaj,pana zi nu stiu ce e sau de unde
98.000 km volanta,nu mai inra in 1.2 si r

Ps:masina folosita pe drumurile din ro 90 %,fara exagerari sau batjocora!

trage-ti voi concluziile

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Iun 17, 2012 7:20 pm

Salutare,
despre ce motorizare este vb?

Avatar utilizator
georgemierlut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 09, 2009 11:24 am

Mesaj de georgemierlut » Lun Iun 18, 2012 4:54 pm

motorul 2.0 di-d de la vw tip bsy 6 trepte!

Avatar utilizator
edy1092
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 07, 2010 2:30 pm

Mesaj de edy1092 » Joi Iun 21, 2012 1:59 pm

QUOTE (georgemierlut @ Jun 17 2012, 02:18 PM) Salutare!
Outlander 05.2008,98.000 km

31.000 km ...cazut computer vaccum
38.000 km senzor asc
44.000 km senzor asc
58.000 km pivot stanga
63.000 km furtun turbo
71.000 km amortizor dreapta
76.000 km pierdut aparatoare noroi dreapta,a cazut pur si simplu
80.000 km zdranganit prin portbagaj,pana zi nu stiu ce e sau de unde
98.000 km volanta,nu mai inra in 1.2 si r

Ps:masina folosita pe drumurile din ro 90 %,fara exagerari sau batjocora!

trage-ti voi concluziile


UN FLEAC , sa vezi cum e pe la 120 000-150 000 Km cand incep sa pice TOT CE INSEAMNA RULMENT PE ORICE MARKA DE MASINA DIESEL... rolele + intinzatoarele + curelele de agregate + fulie vibrochen care la diesel se numeste VIBRATION DAMPER + tampoane motor care la diesel dupa ce le schimbi la 100 000 km iti schimba viata radical si daca mai pica si niste rulmenti roti, sau la unele si caseta de directie sau pompa de injectie sau alternator ...si nu mai vorbim de bascule si bucse + capete de bara si nici de injectoare sau turbina ....

Acesti clienti care cumpara masini SH din Germania sau Romania la Km astia adica 150 000 kM cand incep sa pice toate piesele mentionate mai sus ( si astea se numesc tot consumabile) de ce sa se mai planga ?

Tot ce am scris mai sus e valabil pt orice tip de masina fie si mitsu, bmw sau mercedes ( unii norocosi sau nu)

P.S. In conditiile astea la Km astia sa spunem REALI ... sunt pretentii fratilor ,adica vanzatorii nu schimba nimic din toate piesele mentionate mai sus si totusi ei cer bani de 15-18000 pe masini ... ei merg cu anul de fabricatie nu cu masina indiferent ca sunt samasari sau NU
P.S.2 Mentionez ca sunt trecut prin tot ce am scris mai sus, sunt pasionat de Diesel si diesel_ul daca nu il intretii ajunge la Recycle Bin

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 32 vizitatori