Mitsubishi a dezvaluit a doua generatie a conceptului PX-MiEV, numita PX-MiEV II Plug-in Hybrid.
Propulsorul conceptului include o unitate 2.0-liter MIVEC ce poate livra 94CP impreuna cu 2 motoare electrice ce pot oferi fiecare 80CP. Printre alte dotari modelul dispune de un sistem de control al tractiunii integrale S-AWC.
Dimensiunile conceptului sunt de 4,6 metri lungime, 1,8 metri latime si 1,6 metri inaltime. Conform detaliilor producatorului, propulsorul poate oferi energie pt parcurgerea a 50km in modul full electric, in timp ce autonomia totala este de aprox. 800km. Acumulatorii pot fi incarcati de la o priza obisnuita, insa producatorul a omis sa spuna care este timpul efectiv de incarcare.
Primele imagini si informatii ale conceptului au fost postate aici.
Mitsubishi Outlander Px-miev 2
motor de 2 litri cu doar 90 de martzoage... e la limita credibilului... cred ca e vreo greseala de tipar undeva. Daca erau kW povestea era mai din zilele noastre.
Ca aspect, jos palaria... autonomie declarata si consum de "lichid" = marketing, cu toate ca n-ar fi exclus daca circuli prin vid, fara frecare... etc.
2 motoare electrice de 60 kW sa plimbe "vaporul" 50 km... asta tine iarasi de limite dar de data asta de limita tehnplogica de fabricare a acumulatorilor.
Dupa un searci pe gugal primul articol nu zice cati cai are benzinarul de 2 litri ce va fi plantat pe modelul asta. Si nici in alte parti nu se specifica numic despre putere. Doar despre emisii...
Ca aspect, jos palaria... autonomie declarata si consum de "lichid" = marketing, cu toate ca n-ar fi exclus daca circuli prin vid, fara frecare... etc.
2 motoare electrice de 60 kW sa plimbe "vaporul" 50 km... asta tine iarasi de limite dar de data asta de limita tehnplogica de fabricare a acumulatorilor.
Dupa un searci pe gugal primul articol nu zice cati cai are benzinarul de 2 litri ce va fi plantat pe modelul asta. Si nici in alte parti nu se specifica numic despre putere. Doar despre emisii...
QUOTE (volint @ Dec 4 2011, 12:06 AM) motor de 2 litri cu doar 90 de martzoage... e la limita credibilului... cred ca e vreo greseala de tipar undeva. Daca erau kW povestea era mai din zilele noastre.
Sursa afirma:
QUOTE [...]the prototype packs a hybrid powertrain which includes a 2.0-liter MIVEC unit able to deliver 94 HP along two electric motors offering 80 HP each.[...]
QUOTE (volint @ Dec 4 2011, 12:06 AM) Si nici in alte parti nu se specifica numic despre putere.
Poate n-ai cautat suficient de bine.. arunca o privire AICI
Sursa afirma:
QUOTE [...]the prototype packs a hybrid powertrain which includes a 2.0-liter MIVEC unit able to deliver 94 HP along two electric motors offering 80 HP each.[...]
QUOTE (volint @ Dec 4 2011, 12:06 AM) Si nici in alte parti nu se specifica numic despre putere.
Poate n-ai cautat suficient de bine.. arunca o privire AICI
@Tanaka :
Am citit, m-am lamurit (oarecum) insa raman la parerea ca puterea aia ar fi corecta, insa unitatea de masura e gresita. Numarul 90 sau 94 (nu prea conteaza) ar trebui (in zilele noastre) sa indice puterea in kW nu in HP. De ce? Simplu.
La cata materie cenusie si ce materiale futuriste sunt ingramadite in motoarele astea de ultima generatie imi vine f greu sa cred ca au ajuns la concluzia ca un motor benzinar cu 90 de cai e mai economic decat un disel de 1.3 litri de aceeasi "varsta" care "scoate" cam aceeasi putere.
Deci despre performante/autonomie/consum refuz sa cred ce scrie unu' sau altu' pe nustiu ce site (fie el dedicat auto) atata timp cat oficial nu exista nici o informatie din sursa sigura (in speta Mitsu).
Daca facem niste socoteli despre ce spun diversi, tre' sa recunoastem ca 2x80 hp + 94 hp nu ajung sa bata performantele motorului de 3 litri despre care se fac referiri comparative.
In schimb 94 kw (cam 126 hp) + 2x 80 hp se cam apropie de o posibila comparatie.
Cam atat despre.
Spor.
Am citit, m-am lamurit (oarecum) insa raman la parerea ca puterea aia ar fi corecta, insa unitatea de masura e gresita. Numarul 90 sau 94 (nu prea conteaza) ar trebui (in zilele noastre) sa indice puterea in kW nu in HP. De ce? Simplu.
La cata materie cenusie si ce materiale futuriste sunt ingramadite in motoarele astea de ultima generatie imi vine f greu sa cred ca au ajuns la concluzia ca un motor benzinar cu 90 de cai e mai economic decat un disel de 1.3 litri de aceeasi "varsta" care "scoate" cam aceeasi putere.
Deci despre performante/autonomie/consum refuz sa cred ce scrie unu' sau altu' pe nustiu ce site (fie el dedicat auto) atata timp cat oficial nu exista nici o informatie din sursa sigura (in speta Mitsu).
Daca facem niste socoteli despre ce spun diversi, tre' sa recunoastem ca 2x80 hp + 94 hp nu ajung sa bata performantele motorului de 3 litri despre care se fac referiri comparative.
In schimb 94 kw (cam 126 hp) + 2x 80 hp se cam apropie de o posibila comparatie.
Cam atat despre.
Spor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori