Scris: Mar Apr 24, 2007 3:44 pm
Prezentat la Salonul Auto de la Paris 2006, Noul Outlander previzioneaza platforma globala complet noua MMC pentru segmentul C in Europa, care va dispune de tehnologia avansata a sistemului de tractiune integrala AWC (All Wheel Control), testat prin participarea la raliuri, precum si de elemente derivate din asa-numitul „World Engine”, dezvoltat impreuna cu DaimlerChrysler si Hyundai Motor Company.
In timp ce mostenirea MMC de saptezeci de ani in domeniul 4x4 face din Outlander un SUV in toata regula, aceasta ofera de asemenea modelului licenta pentru provocarea unui segment tot mai aglomerat si previzibil, prin design, tehnologie si dotari pe masura.
Evident inspirat de conceptul Pajero Evo 2+2 din anul 2002 pana la montantii A si parbriz, designul frontal al Noului Outlander reprezentat de aripile robuste cu contraaripi supradimensionate si linii precise, evidentiaza fara echivoc abilitatile sale dinamice.
Lat (1,80 m), suplu si jos, Noul Outlander face spectacol fara efecte inutile, linia ridicata a geamurilor, farurile puternice cu leduri (precum si lampile laterale integrate in oglinzi) si jantele specifice din aliaj usor de 20” cu sase spite creand impresia miscarii permanente.
Spatele transmite acelasi mesaj dinamic, a fost eliminata roata de rezerva pozitionata in exterior caracteristica modelelor SUV, in favoarea unei combinatii arcuite de stopuri circulare in combinatie cu leduri si luneta neagra pentru discretie.
Acestea ar fi informatiile oficiale privitoare la viitorul Outlander. Personal, nu ma dau in vant dupa SUV-uri, iar, tot personal, mi se parea mai reusit vechiul model. Oricum, felicit de pe acum viitorii posesori de Outlander.
In timp ce mostenirea MMC de saptezeci de ani in domeniul 4x4 face din Outlander un SUV in toata regula, aceasta ofera de asemenea modelului licenta pentru provocarea unui segment tot mai aglomerat si previzibil, prin design, tehnologie si dotari pe masura.
Evident inspirat de conceptul Pajero Evo 2+2 din anul 2002 pana la montantii A si parbriz, designul frontal al Noului Outlander reprezentat de aripile robuste cu contraaripi supradimensionate si linii precise, evidentiaza fara echivoc abilitatile sale dinamice.
Lat (1,80 m), suplu si jos, Noul Outlander face spectacol fara efecte inutile, linia ridicata a geamurilor, farurile puternice cu leduri (precum si lampile laterale integrate in oglinzi) si jantele specifice din aliaj usor de 20” cu sase spite creand impresia miscarii permanente.
Spatele transmite acelasi mesaj dinamic, a fost eliminata roata de rezerva pozitionata in exterior caracteristica modelelor SUV, in favoarea unei combinatii arcuite de stopuri circulare in combinatie cu leduri si luneta neagra pentru discretie.
Acestea ar fi informatiile oficiale privitoare la viitorul Outlander. Personal, nu ma dau in vant dupa SUV-uri, iar, tot personal, mi se parea mai reusit vechiul model. Oricum, felicit de pe acum viitorii posesori de Outlander.