Noul Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Iul 16, 2010 12:17 am

Vine 2011? Are si site pentru varianta sport...

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Oct 23, 2010 3:17 pm

Mitsubishi Outlander - doar tracţiune faţă (18.558euro)

Mitsubishi Outlander are o nouă versiune entry-level. Aceasta are tracţiune faţă, un motor pe benzină de 147 CP şi poate fi comandată
fie cu transmisie manuală, fie cu o transmisie CVT.

Oficialii importatorului au anunţat că oferă şi o versiune cu tracţiune faţă a lui Outlander. Modelul vine echipat cu un motor MIVEC de 2.0 litri care oferă 147 CP la 6.000 rpm şi 199 Nm la 4.200 rpm. Outlander ?n versiunea cu tracţiune faţă poate fi echipat fie cu o transmisie manuală cu cinci trepte, fie cu o transmisie CVT. Ambele transmisii oferă acelaşi consum mixt de carburant ? 7.7 litri la sută, ?n timp ce cutia manuală prezintă un consum urban mai ridicat cu 0.1 litri la sută ?n regimul urban.

Versiunea manuală este ceva mai rapidă la acceleraţia de la 0 la 100 km/h, timpul necesar fiind de numai 10.8 secunde. Versiunea cu transmisie CVT are nevoie de 12.2 secunde pentru aceeaşi manevră, ?n timp ce ambele transmisii sunt capabile să ducă Outlander 2.0 MIVEC cu tracţiune faţă p?nă la o viteză maximă de 184 km/h. Emisiile de CO2 sunt de 179 grame per kilometru pentru versiunea CVT, respectiv 178 grame per kilometru pentru versiunea cu transmisie manuală.

Mitsubishi Outlander 2WD MIVEC cu transmisie manuală are un preţ de pornire de 18.588euro (TVA inclus).
Versiunea cu transmisie CVT a aceluiaşi model porneşte de la 22.444euro (TVA inclus).
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 23, 2010 3:48 pm

Cam mare diferenta de pret intre versiunea cu cutie manuala si cea cu CVT, daca nu e vorba si de alt nivel de echipare, superior.

Dar, versiune 2wd a existat si pana acum. Care e noutatea? CVT-ul?

PS In poza e ASX.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Oct 24, 2010 9:03 pm

sunt si versiuni diferite de echipare.
manuala e invite, cvt e intense+
in poza e adevarat ca e asx.
motorul e cel de 2.0 care il are zambet pe lancer (fratele mai mare al celui de 1.8 benzina)

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Dum Oct 24, 2010 9:11 pm

Adica nu e acelasi 2.0 care a mai existat pe Outlander? Si care e noutatea legata de tractiunea 2wd?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Oct 24, 2010 9:23 pm

nici o noutate acolo, dar pana acum, la outlanderul vechi, versiunile entry, 2wd erau cu 2.4 benzina.
nu e acelasi 2.0
asta e cel cu bloc si chiuloasa din aluminiu (ma rog aliaj) si miveci cu 150cp.
ala vechi care e pe lancer clasic, are 136cp.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Dum Oct 24, 2010 9:27 pm

Nu va aparea si pe ASX?

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Dum Noi 28, 2010 1:11 pm

Sper sa nu fi gresit rubrica, dar vreau sa-mi spun si eu parerea despre outlander. Pe scurt saptamana trecuta am fost in Germania pt a cupara un Outlander 2.2DID, cutie manuala, pt un prieten, gasit pe mobile.ro. Din pacate nici nemtii nu mai sunt parolisti, cel pentru care am mers avea o indoitura la aripa si capota si pe langa ii patina ambreiajul. Am facut putin scandal (1400 km facuti degeaba!). Cu promisiuni ca ne cauta alta am plecat sa mai cautam. eram chititi pe outlander 2.2, am gasit si altele, dar preturile... mult prea mari pt buget. Ce am observat este ca preturile sunt mai mari la masinile noi decat in RO! De ce oare?. Pana la urma neamtul ne-a gasit una din 2009, aprilie cu 70000 km made in Japan, la 19700 euro pret la care ne-a facu plinul, asigurarea si roti de iarna pe 16. Masina impecabil intretinuta.
Ce pot spune la condus. Demaraj excelent, cutia imi pare bine etajata si precisa. diferenta mica intre 5 si 6, dar la viteze peste 100 in a 6-a urca relativ bine. Ca si tinuta de drum pot spune ca sta bine, lucru la care ma asteptam, pajero sport pe care-l chinui sta la fel de bine (ce pierd la demaraj castig in curbe, unde trec pe langa masini mult mai pretentioase!). Pt mine pozitia inalta este obisnuinta, dar este mult mai confortabila, datorita scaunelor cu sustinere laterala. Zgomot interior acceptabil spre foarte mic, eu as fi vrut sa aud motorul mai bine, dar poate in timp te obisnuiesti. Aerul conditionat, corect, dar nu-mi place ca nu este afisata temperatura, respectiv viteza ventilator, dezaburire, automat sau manual, vizibil pe display. La acest model nu-ti sugeraza treapta de viteza. In display informatiile sunt relativ putine, dar e bine si asa, bara de cosum instant imi pare insa chiar jenanta! Cosumul insa cred ca e mai mare decat cel dat de fabricant, intrucat in cei 500 km facuti de mine cu ea, am avut un consum mediu de 7,2 in conditiile in care am condus cu viteza medie de 105, scurte viteze de 180, mai mult 120, fara franari (in general frana de motor), maxim 40 km in oras cu trafic lejer nu ca la noi. Frana imi pare eficienta, dar repet nu am franat puternic. Ambreiajul mi sa parut prea moale dar poate este doar o impresie avand in vedere masinile utilizate anterior. Prietenul meu a scos un consum mai mare pana acasa respectiv 7,6, la viteza putin mai mare de 130- 135 pe autostrazi, dar a utilizat mult mai mult frana (l-am si certat pt asta pt ca ma obliga la acelasi lucru, iar pasatul cu motor 1,9 urca mult mai greu!).
Una peste alta masina imi place, de altfel eu sunt fan Mitu si sper ca anul viitor sa chinui un 'outi" cu motor mitu, nou.
Intrebari: La ce foloseste radiatorul de motorina pus "aiurea" sub masina? In conditii off road nu se rupe?!. Esapamentul am vazut ca e destul de ciudat plasat, dar nu cred ca sunt probleme cu el prin noroaie, doar daca il lovesti de ceva tare. Oare de ce acel radiator nu are un scut?. De ce oare in RO nu exista varianta instalarii lampilor de zi cu leduri (in Germania se ofera undeva la 400 euro), scut motor din duraluminiu, etc. Modelele noi au aceiasi probleme la display radio pe timp de zi cu farurile aprinse?, consumul cum este?
As dori mai multe informatii despre noul outi cu motor 2.2 mivec!
Multumesc, drumuri bune va doresc!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Feb 10, 2012 4:56 pm

Discutiile despre Outlander 2012 au fost mutate aici.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Mai 19, 2012 1:40 pm

Aruncand un ochi prin curtea (virtuala) a Mitsubishi, m-am lovit de o chestie care mi s-a parut foarte interesanta: un Outlander cu echipare diesel si tractiune integrala cu pret mai mic (desi nu cu mult, ce e drept) de 20.000 de euro. Nu e musai un segment la care sa ma pricep, insa pare atractiv. Voi ce spuneti?
Fişiere ataşate
oferta_outlander.png
oferta_outlander.png (542.06 KiB) Vizualizat de 6060 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori