Proiectoare De Ceata Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Vin Oct 21, 2011 6:41 am

Se pare ca japonezul vesel isi protejeaza piata cat se poate de bine. Pe langa acel "facaletz" cu 2 pozitii la bord (actionare separata a proiectoarelor fata de lampile ceata din spate) ma e un "hop" de trecut:

*After installation, the fog light option will need to be "activated" by your local Mitsubishi dealer. They will connect your vehicle to the Mitsubishi computer and "turn on" the fog light option. The fog lights will not operate unitl this is completed

Deci... cine tine mortzis sa-si pun proiectoare aftermarket trebuie sa iprovizeze si un comutator pt ele. Sau nu.

L.E.

Diferenta de fus orar fata de West Coast, este uneori benefica pt mine (in ciuda faptului ca tre' beau cafeaua la 3 dimineata). Ca atare am schimbat cateva cuvinte cu unu' de pe dincolo si mi-a confirmat ca la outy, incepande cu 2010, trebuie trecut prin service daca se monteaza kit OEM de ceatza.
De ce? N-am prea inteles, ca nu stau f bine la capitolul engleza de strada, insa am dibuit ceva ce se leaga de "wiring harness".

M-a cam pus pe ganduri treaba asta si incep sa iau in consideratie vizita la mcar. De ce? Pai sunt cam multe variabile ce intra in ecuatie:

1. Lampile... zicea un coleg mai sus ca merg alea de logan (valeo), da' cred ca a aruncat pastila fara sa stie/vrea/cunoasca
2. Comanda se face cu alt "divais" diferit de cel ce-l am montat deja (asta al meu are o singura pozitie pt lampa ceata, ar trebui sa aiba 2)
3. activarea din comp de bord a functiei pt proiectoare ( ?? aici sunt in ceatza complet)
4. Lipseste o parte din instalatia electrica? (iar sunt prost informat ca se vad ceva conectori p-acolo pe sub bara, da' nu ma procep sa zic daca sunt pt proiectoare sau pt altceva)

Am uitat ceva?

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Vin Oct 21, 2011 11:18 am

Activarea din computer a functiei nu e un hop, ti-o face cred ca orice dealer gratis daca il rogi.
Daca vrei, de exemplu pot sa-ti seteze sa ti se aprinda automat faza scurta pe oricare dintre pozitiile butonului, mai putin pe 'pozitia pozitiei' adica a luminilor de stationare.
Asta inseamna ca nu mai terbuie sa te obosesti cu aprinsul farurilor, dar nici nu poti sa stai la panda in bezna completa si cu motorul pornit

Inelul de lampa de ceata e unul singur atat pt proiectoarele de ceata cat si pt stopurile de ceata.
- rotesti inspre fata prima data => se aprind proiectiarele (se aprinde si martorul in bord)
- rotesti din nou spre fata => se aprind stopurile de ceata (se aprinde si martorul in bord)
- rotesti inapoi prima data => se sting stopuile de ceata
- rotesti din nou inapoi => se sting proiectoarele

Eu as sta de vorba cu un electrician de la mitsu si l-as intreba direct daca in afara de proiectoare si activarea optiunii mai e nevoie de ceva sau nu.

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Vin Oct 21, 2011 12:39 pm

Eu am pus initial pe Lancer 2008 proiectoare de Logan pt care am facut mici adaptari la prindere .Exista preechipare pt proiectoare (cabluri electrice).Activarea la Mcar pt a disponibiliza actionarea din parghia de pe volan.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Vin Oct 21, 2011 3:48 pm

S-o luam pe rand ca-s cam incet la neuroni:

-Butonul (inel)- 2 tipuri:
1. cu o singura pozitie si actionarea lampilor ceatza si a proiectoarelor se face succesiv; primo tempo = lampi spate, secondo lampi fatza
2. cu doua pozitii si actionarea lampilor se poate face independent: fatza sau spate sau amandoua. Asta am vazut la outy vandut in Beljica

Varianta a 2-a de buton vine in cutia kitului OEM de la mitsu. (cred ca d-aia e si asa scump)

-Activarea din computer... la montarea butonului din kitul OEM nu mai este necesara ceea ce-mi induce un semn de intrebare.

-Instalatia electrica (preechiparea aia) consta in sarmele cu mufe care teoretic sunt deja pe masina sau nu.

-Montarea fizica a proiectoarelor presupune existenta unei flanse de prindere (o tabla de o anume forma) care permite si reglajul sus-jos si/sau stanga dreapta a lampii. Aici consider ca orice adaptare "pe genunchi" iese din discutie. Echivalentul ar fi sa leg cu sarma si... Mai bine nu.

In orice varianta de "adaptare" cred ca se ajunge aproape de pretul de la distribuitor. (bineinteles luand in calcul si timpul/nervii)

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Oct 21, 2011 4:12 pm

Da'cat costa kitul la Mitsu?

Si eu mult timp am cautat kit pentru lancer classic. OEM imi cereau vreo 24 meleoane. Gaseam kituri cu 4-5 meleoane dar fara buton cu dubla comanda.

Pana la urma am gasit kit ca cel OEM, cu lupa, reglaj, etc. buton dublu si a fost aproape 900 RON. Deci, avantaj serios eu, clientul, nu Mitsubishi Romania.

La tine, cu proiectoare de logan luate din Vitan iesi si mai ieftin. Iar sa faci o flansa adaptoare ca lumea, fara sarme si improvizatii nu cred ca te costa mai mult de 100-200 RON la cineva care sa inteleaga problema si sa o si REZOLVE profestionist, nu romaneste.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Vin Oct 21, 2011 4:22 pm

Proiectoarele (lampile) le am deja insa tabla aia de adaptare n-o gasesc pe nicaieri.

Zi-ne de unde ai gasit pomana aia, poate gasim si pt outy ceva.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Oct 21, 2011 4:24 pm

Ebay australia.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Vin Oct 21, 2011 5:39 pm

QUOTE (volint @ Oct 21 2011, 03:48 PM) (...)
-Butonul (inel)- 2 tipuri:
1. cu o singura pozitie si actionarea lampilor ceatza si a proiectoarelor se face succesiv; primo tempo = lampi spate, secondo lampi fatza
2. cu doua pozitii si actionarea lampilor se poate face independent: fatza sau spate sau amandoua. Asta am vazut la outy vandut in Beljica
(...)

Inelul de pe masina mea e asa:



La prima rotire se aprinde fata, la a 2-a spatele, la prima rotire in sens invers se stinge spatele si la a 2-a fata.
Inelul nu are 2 pozitii la care se opreste ci dupa fiecare rotire revine la pozitia centrala.

Vezi de buton/inel ai pe masina.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Vin Oct 21, 2011 5:49 pm

identic cu al tau... cum am zis mai sus exista si altul... cu 2 pozitii in sus.
E alt model de buton, sau alta provenienta (china/taiwan/mexic) si emontat pe outy din 2010 vandut in Beljica, nu stiu exact ce echipare (are piele, clima si trapa - n-are 7 locuri). Am mers cu vaporasul ala si de-aia tot bat apa in piua.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Vin Oct 21, 2011 6:50 pm

Pai si daca e la fel si ai si fire/mufe in bara, de ce nu te duci tu mai intai la service sa-ti activeze functia de proiector si pe fata si apoi pui aparatul de masura pe firele respective si te uiti daca ai 12V pe ele sau nu.
Iar daca vei avea, izolezi mufele si te apuci de cautat niste proiectoare care sa poata fi montate acolo.

Parerea mea....

Edit: O sa ajung eu luni-marti la service si intreb cum se poate face.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori