Instalatie Gpl Pe Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Vin Oct 11, 2013 9:11 am

pai si de ce recomanzi Tomasetto? e bine sa oferi mai multe argumente, sa aiba oamenii de unde alege

Avatar utilizator
alx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 18, 2008 1:00 pm

Mesaj de alx » Mar Oct 15, 2013 6:26 pm

Si eu am pe Outlander 2.0 instalatie Tomasetto stag 4+ pe care am dat in martie 2012 3700 de ron. Merge excelent si am consumuri de 11-13 in afara (cam 90% de 13) si in Bucuresti intre 15-20. Eu zic saru-mana

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Oct 15, 2013 11:17 pm

@ godaro - postul colegului noastru de forum, alx. subliniaza ceea ce am avut spus.
Este o instalatie stabila, fiabila, cu un pret decent si permite o setare destul de avansata chiar si pentru masinile cu ECU foarte modern/performant.
Si nu vreau sa fiu inteles, gresit, noi nu comercializam si nu montam astfel de instalatii doar le setam.
Setam mai multe tipuri insa cel mai corect este Tomasetto cu controler Stag, de preferat Stag4+.
Indiferent de cat de multumit era utilizatorul la o analiza atenta, folosind scule specifice cum ar fi dyno, sonda AFR si monitorizare complexa a parametrilor de functionare am observat ca intr-o proportie de 100% instaltile GPL nu sunt setate corect. Amestecul a fost la fiecare masuratoare eronat, fapt care influenta in mod negativ, puterea si consumul.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Oct 16, 2013 10:42 am

Analizeaza si BRC 24.11. Eu am avut si am fost foarte multumit. La momentul X era cotata cel mai bine (anul trecut).

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Mie Oct 16, 2013 12:24 pm

am mai facut un drum de vreo 500km si observ fluctuatii destul de mari de consum.
am facut 2 masuratori:

1. la dus, inspre Vrancea

facut plinul la statia AGIP din Muncii, mers pana la Focsani (185 km), facut plin la statie Lukoil si mers mai departe
consum 24 L GPL adica 13L gpl / 100km. in conditiile in care pe bord masina imi arata ~9.5 L / 100km. abaterea mi s-a parut mare.

2. la intoarcere am lasat butelia sa se goleasca complet (vreo 40L) parcurgand vreo 350 KM, deci un consum de 11.5 L gpl / 100 km, in conditiile in care bordul indica 9.5 L/100

mi se par cam mari diferentele astea de consum. care sa fie explicatia:

-a fost GPL de la Agip Muncii mai prost si s-a consumat mai repede?
-m-au pacalit cei de la Lukoil Focsani si au masurat 24 litri? poate avea GPL diferente mari de volum in functie de ... temperatura de afara, presiunea din tanc ... !?

in continuare masina merge bine, trage bine, nu exista nicio diferenta sesizabila fatza de benzina

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Oct 16, 2013 5:01 pm

Din popor se spune ca plinul de gaz se face cand e rece afara. Intra mai mult, e mai comprimat in butelie.

Partea cu consumul in bord este irelevant, mergi pe gaz, nu pe benzina, nu are cum sa estimeze corect.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Mie Oct 16, 2013 5:21 pm

nu cred ca indicatia din bord este chiar atat de irelevanta. are o marja de eroare de care suntem cu totii constienti, dar tot ramane o legatura intre consumul estimat in bord si consumul real - fie el de benzina sau gpl. cele 2 valori au o legatura, iar daca una e in crestere cealalta nu poate fi in scadere

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Mie Oct 16, 2013 5:21 pm

nu cred ca indicatia din bord este chiar atat de irelevanta. are o marja de eroare de care suntem cu totii constienti, dar tot ramane o legatura intre consumul estimat in bord si consumul real - fie el de benzina sau gpl. cele 2 valori au o legatura, iar daca una e in crestere cealalta nu poate fi in scadere

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Oct 16, 2013 6:42 pm

QUOTE (godaro @ Oct 16 2013, 12:24 PM) am mai facut un drum de vreo 500km si observ fluctuatii destul de mari de consum.
am facut 2 masuratori:

1. la dus, inspre Vrancea

facut plinul la statia AGIP din Muncii, mers pana la Focsani (185 km), facut plin la statie Lukoil si mers mai departe
consum 24 L GPL adica 13L gpl / 100km. in conditiile in care pe bord masina imi arata ~9.5 L / 100km. abaterea mi s-a parut mare.

2. la intoarcere am lasat butelia sa se goleasca complet (vreo 40L) parcurgand vreo 350 KM, deci un consum de 11.5 L gpl / 100 km, in conditiile in care bordul indica 9.5 L/100

mi se par cam mari diferentele astea de consum. care sa fie explicatia:

-a fost GPL de la Agip Muncii mai prost si s-a consumat mai repede?
-m-au pacalit cei de la Lukoil Focsani si au masurat 24 litri? poate avea GPL diferente mari de volum in functie de ... temperatura de afara, presiunea din tanc ... !?

in continuare masina merge bine, trage bine, nu exista nicio diferenta sesizabila fatza de benzina

Masina ta a fost setata corespunzator, a primit o setare fina ?
Ce instalatie folosesti?

Avatar utilizator
aaurel1an
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 03, 2012 12:37 am

Mesaj de aaurel1an » Sâm Apr 05, 2014 7:14 pm

Salutare,
Desi masina mea sta ca a cazut cutia, va pot spune ca am mers 100.000 de km cu gaz, instalatie Prins secventiala, o singura revizie la gaz si merge perfect. Recomand gpl. Prins sau brc. Nimic ieftin.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori