VA SALUT CU RESPECT.RECUNOSC CA NU AM MAI AVUT UN TOPIC CAM DEMULT DAR AM INTRAT PE SITE MAI MEREU.
SA TREC LA SUBIECT:ACUM UN AN DUPA REVIZIE ,LA O SAPTAMANA,AM AVUZIT UN SUIERAT SI MASINA NU AVEA PUTERE SI SACADA.LA UN SEERVICE DIN APROPIERE MI-AU DESCOPERIT FURTUNUL DE GAZE CARE DUCEA LA TURBO IESISE...DUPA CE IA PUS UN NOU COLIER A MERS BINE PANA AZI(14000 KM)CAND IAR CRED CA A SARIT(ERA SAMBATA SEARA SI NU AM GASIT NICI UN SERVICE SA-MI CONFIRME)PTR CA SE COMPORTA LA FEL (SUIERAT LA ACCELERATIE SI SACADA PLUS GAZE).
DACA VA-TI INTALNIT CUMVA CU PROBLEMA ACEASTA SI MA PUTETI INFORMA VA-S FI RECUNOSCATOR.
MULTUMESC ANTICIPAT.
RAZVAN
PS:AM UN OUTLANDER DID 2.0 ;38000 KM
Furtunul De La Turbo
MULTUMESC PTR RASPUNS.AM FOST LA SERVICE ,AU SCOS FURTUNUL SI ERA TAIAT DE COLIER PTR CA MECANICUL CARE L-A LEGAT ACUM UN AN(PTR CA MAI SARISE ODATA)LA PUS UN PIC STRAMB...
IN FINE L-AM SCHIMBAT (460 FARA MANOPERA) DAR SE PUTEA TAIA DIN EL 3MM SI PUS LA LOC COLIERUL. CONCLUZIA:DACA VI SE INTAMPLA ASA CEVA IL PUNETI PROVIZORIU (DACA PUTETI)PANA LA URMATORUL SERVICE CARE SA VA DEMONTEZE FURTUNUL CU TOT CU DUZA AFERENTA PTR A FI PUS COLIERUL CORECT(DEOARECE INTRE CLIER SI MARGINE TREBUIE SA RAMANA O MARGINE F MICA DE VREO 5MM UNIFORM,ALTFEL PATITI CA MINE...)
NUMAI BINE SI FARA REPARATII!!!
IN FINE L-AM SCHIMBAT (460 FARA MANOPERA) DAR SE PUTEA TAIA DIN EL 3MM SI PUS LA LOC COLIERUL. CONCLUZIA:DACA VI SE INTAMPLA ASA CEVA IL PUNETI PROVIZORIU (DACA PUTETI)PANA LA URMATORUL SERVICE CARE SA VA DEMONTEZE FURTUNUL CU TOT CU DUZA AFERENTA PTR A FI PUS COLIERUL CORECT(DEOARECE INTRE CLIER SI MARGINE TREBUIE SA RAMANA O MARGINE F MICA DE VREO 5MM UNIFORM,ALTFEL PATITI CA MINE...)
NUMAI BINE SI FARA REPARATII!!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 56 vizitatori