Chip Tuning Outlander 2.0 Did
- amigaseamoon
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mai 12, 2011 12:57 pm
Salutare,
Am un Outlander 2008, 2.0 Did, motorul VAG, de 140 CP. Ma bate gandul sa ii fac o resoftare, am inteles ca ajunge fara riscuri mari pe la 170-175 CP si vreo 380 Nm.
Intrebarea ar fi daca cineva cu Outlander 2.0 Did si-a facut resoftare in genul asta, si daca da, cat de semnificativa e imbunatatirea ? Adica, imi e clar ca 30 CP in plus nu sunt de neglijat, dar m-ar interesa opinia utilizatorului, cum se simte masina odata resoftata, cat de evident si util e surplusul.
Multumesc.
Am un Outlander 2008, 2.0 Did, motorul VAG, de 140 CP. Ma bate gandul sa ii fac o resoftare, am inteles ca ajunge fara riscuri mari pe la 170-175 CP si vreo 380 Nm.
Intrebarea ar fi daca cineva cu Outlander 2.0 Did si-a facut resoftare in genul asta, si daca da, cat de semnificativa e imbunatatirea ? Adica, imi e clar ca 30 CP in plus nu sunt de neglijat, dar m-ar interesa opinia utilizatorului, cum se simte masina odata resoftata, cat de evident si util e surplusul.
Multumesc.
Tot un Lancer 2.0 DI-D o sa am si eu pe la sfarsitul lui august.
Care este cea mai "safe" varianta de resoftare ? As prefera sa intercalez un un chip intre 2 mufe a.i. operatiunea sa fie perfect reversibila si sa o pot face personal inainte de fiecare vizita la revizie.
Safe in sensul de a proteja motorul cat mai mult.
Care este cea mai "safe" varianta de resoftare ? As prefera sa intercalez un un chip intre 2 mufe a.i. operatiunea sa fie perfect reversibila si sa o pot face personal inainte de fiecare vizita la revizie.
Safe in sensul de a proteja motorul cat mai mult.
- amigaseamoon
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mai 12, 2011 12:57 pm
Salut,
Eu am un Outlander 2.0 DiD, 2008 care l-am luat cu cip Rally Art. Avand in vedere ca nu l-am condus fara cip nu pot sa spun care sunt diferentele, dar pot spune ca daca ar fi avut mai putini cai nu as fi fos la fel de incantat.
In rest nu imi dau seama ce as putea spune mai mult. Masina merge bine si consuma onorabil!
Daca esti mai concret in intrebari, pot incerca sa iti raspund.
Din ce stiu eu si la cat ma pricep, resoft-area este una, cip tuning-ul este alta. Nu stiu daca rezultatele sunt aceleasi, dar cifrele mentrionate de tine par a fi cele "oficiale" de la Rally Art. Acum daca prin resoft-are se obtin aceleasi valori...
Eu am un Outlander 2.0 DiD, 2008 care l-am luat cu cip Rally Art. Avand in vedere ca nu l-am condus fara cip nu pot sa spun care sunt diferentele, dar pot spune ca daca ar fi avut mai putini cai nu as fi fos la fel de incantat.
In rest nu imi dau seama ce as putea spune mai mult. Masina merge bine si consuma onorabil!
Daca esti mai concret in intrebari, pot incerca sa iti raspund.
Din ce stiu eu si la cat ma pricep, resoft-area este una, cip tuning-ul este alta. Nu stiu daca rezultatele sunt aceleasi, dar cifrele mentrionate de tine par a fi cele "oficiale" de la Rally Art. Acum daca prin resoft-are se obtin aceleasi valori...
- amigaseamoon
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mai 12, 2011 12:57 pm
Ai perfecta dreptate, chiptuningul e altceva decat resoftarea. greseala mea de exprimare, pe mine ma intereseaza resoftarea chipului actual.
Din ce m-am documentat, motorul VAG de 2.0 did este cam acelasi pe care VW l-a pus pe Passat si il comercializa in doua variante, de 140 si 170 de cai, desi era acelasi motor cu aceeasi turbina. Din ce am inteles, prin resoftare se schimba parametrii motorului si il upgradeaza la versiunea de 170. Am vorbit cu mai multi care au VW si mi-au spus ca nu au avut nici o problema in urma resoftarii.
Inteleg ca ai luat Outlanderul cu chipul Ralliart, daca nu ma insel asta inseamna 156 CP. Poti sa imi spui cam cum stai cu cuplul la turatii joase, 1250-1700 rpm ? La varianta de 140 hp, in plaja asta cuplul e jalnic, si nu odata m-am trezit cu nevasta-mea caland motorul in intersectie...
Din ce m-am documentat, motorul VAG de 2.0 did este cam acelasi pe care VW l-a pus pe Passat si il comercializa in doua variante, de 140 si 170 de cai, desi era acelasi motor cu aceeasi turbina. Din ce am inteles, prin resoftare se schimba parametrii motorului si il upgradeaza la versiunea de 170. Am vorbit cu mai multi care au VW si mi-au spus ca nu au avut nici o problema in urma resoftarii.
Inteleg ca ai luat Outlanderul cu chipul Ralliart, daca nu ma insel asta inseamna 156 CP. Poti sa imi spui cam cum stai cu cuplul la turatii joase, 1250-1700 rpm ? La varianta de 140 hp, in plaja asta cuplul e jalnic, si nu odata m-am trezit cu nevasta-mea caland motorul in intersectie...
O paranteza: chiptuning si resoftare sunt acelasi lucru (rescrierea continutului cipului de memorie responsabil cu gestiunea motorului) prin mai multe metode:
- prin mufa de diagnoza OBD
- prin accesarea calculatorului de motor direct pe mufa proprie
- prin accesarea calculatorului pe placa de circuit imprimat
- prin dezlipirea fizica a cipului din acest calculator si rescrierea lui offline, sau schimbarea lui
Voi vorbeati mai sus de varianta Ralliart care este un "powerbox", sau "boxtuning" - un modul extern ce se conecteaza la sistemul de injectie al masinii.
Recomand chiptuningul, realizabil direct pe mufa OBD in cazul de fata.
- prin mufa de diagnoza OBD
- prin accesarea calculatorului de motor direct pe mufa proprie
- prin accesarea calculatorului pe placa de circuit imprimat
- prin dezlipirea fizica a cipului din acest calculator si rescrierea lui offline, sau schimbarea lui
Voi vorbeati mai sus de varianta Ralliart care este un "powerbox", sau "boxtuning" - un modul extern ce se conecteaza la sistemul de injectie al masinii.
Recomand chiptuningul, realizabil direct pe mufa OBD in cazul de fata.
QUOTE (amigaseamoon @ Jul 18 2011, 10:42 AM) Inteleg ca ai luat Outlanderul cu chipul Ralliart, daca nu ma insel asta inseamna 156 CP. Poti sa imi spui cam cum stai cu cuplul la turatii joase, 1250-1700 rpm ? La varianta de 140 hp, in plaja asta cuplul e jalnic, si nu odata m-am trezit cu nevasta-mea caland motorul in intersectie...
Din cate stiu eu, nu este vorba de 156CP ci de 167-169CP (conform spuselor celor de la Rally Art).
Referitor la cuplu, nu ma pot plange, dar eu merg si un pic mai "infipt" si ca urmare trecerea mea pe la 1200rpm este de foarte scurta durata.
Pentru edificare iti fac o propunere, daca esti din Bucuresti sau din zona: ne vedem cu ambele masini si mergem impreuna cu ele sa vedem cum sta treaba.
Din cate stiu eu, nu este vorba de 156CP ci de 167-169CP (conform spuselor celor de la Rally Art).
Referitor la cuplu, nu ma pot plange, dar eu merg si un pic mai "infipt" si ca urmare trecerea mea pe la 1200rpm este de foarte scurta durata.
Pentru edificare iti fac o propunere, daca esti din Bucuresti sau din zona: ne vedem cu ambele masini si mergem impreuna cu ele sa vedem cum sta treaba.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 60 vizitatori