Ambreaj Noul Outlander 2.2di-d (176cp)?
sunt interesat sa-mi achizitionez noul outlander 2.2 di-d 2011, dar topicul cu problemele care le-au intampinat posesorii de modele anterioare referitor la ambreiaj ma ingrozeste. Daca stie cineva, daca ambreiajul difera la noul model fata de cele anterioare si daca problema apare si la acesta, il rog sa raspunda. Miltumesc.
- irinelolariu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 24, 2011 2:03 pm
Salutare si La Multi Ani! tuturor.
Am si eu un Outlander DI-D MIVEC (asta fiind titulatura sub care a fost dezvoltat motorul Diesel al Mitsubishi de 177 CP ) si pina la 11000 km facuti in 8 luni de folosire nu am nici un motiv de a ma plinge despre ambreiaj.
Fireste ca nu pot generaliza dupa ce (nu) mi s-a intimplat mie , dar as vrea sa cred ca mediu vorbind , masinile astea absolut admirabile ca dinamica si comportament rutier ,sint echipate si cu un ambreiaj pe masura...
De-abia astept sa o duc un pic prin zapada afinata!
Am si eu un Outlander DI-D MIVEC (asta fiind titulatura sub care a fost dezvoltat motorul Diesel al Mitsubishi de 177 CP ) si pina la 11000 km facuti in 8 luni de folosire nu am nici un motiv de a ma plinge despre ambreiaj.
Fireste ca nu pot generaliza dupa ce (nu) mi s-a intimplat mie , dar as vrea sa cred ca mediu vorbind , masinile astea absolut admirabile ca dinamica si comportament rutier ,sint echipate si cu un ambreiaj pe masura...
De-abia astept sa o duc un pic prin zapada afinata!
QUOTE (irinelolariu @ Jan 10 2012, 11:08 PM) pina la 11000 km facuti in 8 luni de folosire nu am nici un motiv de a ma plinge despre ambreiaj.
Asta ziceam si eu, inca nu avem kilometraje prea mari ( macar 30000-40000 km). Nu stiu cand s-a trecut pe MIVEC, dar de atunci putini cred ca puteau depasi 30000 (la exploatare normala).
La 11000 km ar fi fost chiar prea de tot sa apara ceva, dar bine ca e asa. Eu abia am trecut de 7000 in 4 luni.
Sa batem in lemn si sa ne reauzim (optimist) pe tema asta cand se strang mai multe zeci de mii de km.
Asta ziceam si eu, inca nu avem kilometraje prea mari ( macar 30000-40000 km). Nu stiu cand s-a trecut pe MIVEC, dar de atunci putini cred ca puteau depasi 30000 (la exploatare normala).
La 11000 km ar fi fost chiar prea de tot sa apara ceva, dar bine ca e asa. Eu abia am trecut de 7000 in 4 luni.
Sa batem in lemn si sa ne reauzim (optimist) pe tema asta cand se strang mai multe zeci de mii de km.
Eu am ajuns la 27.000 km (1 an si 3 saptamani) si nu am sesizat nici o problema ambreiaj. De vre-o 3 saptamani insa, dimineata aud un suierat la turbo, asta pana se incalzeste bine motorul! Prietenul meu, cu motor 2.2 PSA a trecut de 100.000 km si la fel, nu are nici o problema la ambreiaj!. De altfel, la Pajero Sport am 170.000 km, din care poate 100.000 facuti pe drumuri de camp, araturi, etc, ambreiajul este OK (de pe la 40.000 se aude cate o data tacanit la rulmentul de presiune) si nu da semne de oboseala. Alta persoana, la un L200, la 45.000 i-a cazut discul, asta in conditia utilizarii masinii preponderent pe sosea! Se pare deci, ca aceste probleme sunt aleatorii, poate multe datorate modului de conducere, respectiv utilizare ambreiaj!!
Suieratul de la turbo l-am remarcat din prima zi, nu stiu cat e de anormal.
Il percep de-abia dupa vreo 2000rpm. La motoarele (lente) de vapor stiu ca turbina intra in functiune abia dupa un prag de turatie, probabil si aici e la fel?
In alta ordine de idei: mai precis, cand a fost introdus motorul DI-D Mivec? (luna/anul).
Il percep de-abia dupa vreo 2000rpm. La motoarele (lente) de vapor stiu ca turbina intra in functiune abia dupa un prag de turatie, probabil si aici e la fel?
In alta ordine de idei: mai precis, cand a fost introdus motorul DI-D Mivec? (luna/anul).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori