Ambreaj Noul Outlander 2.2di-d (176cp)?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
bmfgrup
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 25, 2011 11:13 pm

Mesaj de bmfgrup » Dum Iun 26, 2011 7:24 pm

sunt interesat sa-mi achizitionez noul outlander 2.2 di-d 2011, dar topicul cu problemele care le-au intampinat posesorii de modele anterioare referitor la ambreiaj ma ingrozeste. Daca stie cineva, daca ambreiajul difera la noul model fata de cele anterioare si daca problema apare si la acesta, il rog sa raspunda. Miltumesc.

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Sâm Dec 31, 2011 9:33 am

ce destept esti tu...eu am cumparat si acuma incep sa ma interesez....daca am luat-o

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Dum Ian 01, 2012 3:44 pm

Buba venea de la simeringul de palier de la modelele cu motor de pejo de 2.2.
Asa ca stati linistiti....

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Dum Ian 01, 2012 4:36 pm

nu-i nimic, astea noi inca nu prea au kilometraj (inca). ne vine si noua randul, macar cu altceva.
hai, la multi ani!


Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mie Ian 04, 2012 7:11 pm

eu din cate stiu au acelasi ambreiaj...si intr-o oarecare masura este posibil sa ai probleme. la outlader 2006 eu am schimbat ambreiajul la 100k dar fara volanta.

in rest nu am batut un cui, jos palaria.

Avatar utilizator
irinelolariu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 24, 2011 2:03 pm

Mesaj de irinelolariu » Mar Ian 10, 2012 11:08 pm

Salutare si La Multi Ani! tuturor.
Am si eu un Outlander DI-D MIVEC (asta fiind titulatura sub care a fost dezvoltat motorul Diesel al Mitsubishi de 177 CP ) si pina la 11000 km facuti in 8 luni de folosire nu am nici un motiv de a ma plinge despre ambreiaj.
Fireste ca nu pot generaliza dupa ce (nu) mi s-a intimplat mie , dar as vrea sa cred ca mediu vorbind , masinile astea absolut admirabile ca dinamica si comportament rutier ,sint echipate si cu un ambreiaj pe masura...
De-abia astept sa o duc un pic prin zapada afinata!

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Mie Ian 11, 2012 9:28 am

QUOTE (irinelolariu @ Jan 10 2012, 11:08 PM) pina la 11000 km facuti in 8 luni de folosire nu am nici un motiv de a ma plinge despre ambreiaj.

Asta ziceam si eu, inca nu avem kilometraje prea mari ( macar 30000-40000 km). Nu stiu cand s-a trecut pe MIVEC, dar de atunci putini cred ca puteau depasi 30000 (la exploatare normala).
La 11000 km ar fi fost chiar prea de tot sa apara ceva, dar bine ca e asa. Eu abia am trecut de 7000 in 4 luni.
Sa batem in lemn si sa ne reauzim (optimist) pe tema asta cand se strang mai multe zeci de mii de km.

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mie Ian 11, 2012 9:12 pm

Eu am ajuns la 27.000 km (1 an si 3 saptamani) si nu am sesizat nici o problema ambreiaj. De vre-o 3 saptamani insa, dimineata aud un suierat la turbo, asta pana se incalzeste bine motorul! Prietenul meu, cu motor 2.2 PSA a trecut de 100.000 km si la fel, nu are nici o problema la ambreiaj!. De altfel, la Pajero Sport am 170.000 km, din care poate 100.000 facuti pe drumuri de camp, araturi, etc, ambreiajul este OK (de pe la 40.000 se aude cate o data tacanit la rulmentul de presiune) si nu da semne de oboseala. Alta persoana, la un L200, la 45.000 i-a cazut discul, asta in conditia utilizarii masinii preponderent pe sosea! Se pare deci, ca aceste probleme sunt aleatorii, poate multe datorate modului de conducere, respectiv utilizare ambreiaj!!

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Mie Ian 11, 2012 10:55 pm

Suieratul de la turbo l-am remarcat din prima zi, nu stiu cat e de anormal.
Il percep de-abia dupa vreo 2000rpm. La motoarele (lente) de vapor stiu ca turbina intra in functiune abia dupa un prag de turatie, probabil si aici e la fel?

In alta ordine de idei: mai precis, cand a fost introdus motorul DI-D Mivec? (luna/anul).

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori