Tuning Outlander 2.2 Diesel 156 Cp

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
volodea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 20, 2010 4:39 pm

Mesaj de volodea » Mie Iun 22, 2011 10:36 am

Salutare tuturor!

am aflat despre un chiptuning "RaceChip" de la 156 cp/380 Nm ajunge la 196 cp si 447 Nm.
in general stie cineva "cu ce se mananca" acest tip de modificare parametrii motor?
riscuri / avantaje / dezavantaje

Va multumesc!
mai jos aveti linkul
http://www.racechip.de/racechip-chiptun ... 765-r.html

Avatar utilizator
Andrei-Lander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm

Mesaj de Andrei-Lander » Mie Iun 22, 2011 12:36 pm

in principiu , la celelalte masini, furtunele de la turbo tind sa plezneasca. Uzura prematura a turbinei si a motorului ( desi lucrul acesta nu mi se pare relvant, pentru ca depinde de mersul fiecaruia).... si cam atat, oricum stiu ca masinile japoneze rezista la modificari severe fara sa se schimba componetele stock , dar avem de-a face cu un motor De origine Ford-PSA.

Avatar utilizator
volodea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 20, 2010 4:39 pm

Mesaj de volodea » Mie Iun 22, 2011 3:34 pm

...daca am inteles corect...
cu alte cuvinte, in cazul in care iti adaugi un "chip" de putere si cuplu la motor, e bine sa iti schimbi niste racorduri-furtune, care sunt solicitate in mod direct
alte implicatii ar fi: se poate inlocui turbina? filtre?
implicatii indirecte: sistemul de franare si suspensie?

crezi ca daca as arunca o intrebare la Mitsubishi..... dar nu la ai nostri....

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Iun 23, 2011 12:21 am

Si eu ma gandeam la asta, dar in realitate nu prea e nevoie. E suficient de sprintena pt clasa din care face parte.

Oricum, am exclus din start varianta "box", adica ceva interpus intre computer si motor care practic pacaleste valorile date de computer.
Daca vrei sa-ti faci resoftare, cauta pe unii care o fac 'custom made' in functie de masina ta si stiu ce fac.
In mod normal ar trebui facute logari si dupa resoftare si vazut exact cum se comporta in diferite regimuri de mers si cu tipul de carburant pe care il folosesti in mod curent.
Altfel, orice soft ti-ai pune, probabil ca va trage mai tare, dar in realitate nu stii daca e ok sau nu.

Ca si limita superioara mi se par cam multi cei 194cp pe care ii dau aia din linkul tau, in conditiile in care cam toate variantele credibile de pe piata se opresc pe la 185.
Ar mai fi intresant de stiut daca ambreiajul de pe 2.2-ul nou de 170cp este acelasi ca si cod cu 2.2-ul 'vechi' de 156cp.... eu acolo as vedea veriga slaba si nu la turbina si furtune ....
Sau daca ambreiajul de pe 2.2PSA e acelasi cu cel de pe 2.0 VAG, pt care exista kit de putere 'oficial' RallyArt de 170cp.. deci ar trebui sa tina...

Ca idee uite cateva exemple de la tuneri mai consacrati din afara si de la noi:

Supechips (UK): 173 BHP @ 4130 Rpm / 405 Nm @ 2403 Rpm (e pt C-Crosser dar probabil ca n-au mai updatat si pt Outlander)
SKN (DE): 186ps / 445nm
DimSport (RO): Stage 1: 175CP la 4000 rpm / 445Nm la 2000 rpm si Stage 2: 185CP la 4000 rpm / 458Nm la 2000 rpm
RacingCode (RO): 185cp / 430nm (la pag 23)

Vezi ca mai e un topic pe tema asta AICI.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori