Pagina 1 din 1

Scris: Lun Iun 20, 2011 8:57 pm
de katy68
am o problema ciudata,dupa un drum de cca.600km,mi s-a aprins martorul din bord care indica ca nu mai am apa in motor. am completat cam 3,5 litri si am ajuns acasa,dupa inca vreo 150km.acasa am am mai completat un litru.am lasat masina cam o saptamana,fara s-o mai pornesc,azi am verificat iar,si surpriza,nu am apa. sub masina,perfect uscat.S-a mai confruntat cineva cu problema asta?Care ar putea fi cauza?

Scris: Mar Iun 21, 2011 2:54 pm
de godaro
eu am avut o pb similara la un pug 307 1.6 HDI. era o conducta mare de antigel fisurata, plasata in spatele motorului, care curgea doar atunci cand functiona motorul si circula apa prin ea. mai mult decat atat, conducta fiind plasata in spatele moturului antigelul ce se picura din ea se evapora instant si nu ramanea nicio urma

Scris: Mar Iun 21, 2011 11:07 pm
de Стрелок
Probabil ca pierzi apa doar cat este instalatia sub presiune. Tot pe o conducta/por banuiesc si eu (daca nu cumva un capac strans slab).

Scris: Vin Sep 23, 2011 8:46 pm
de katy68
Am găsit problema,una gravă,am dus mașina la mitsu galati si au demontat chiuloasa,au trimis-o la Tg Mureș si a venit verdictul,fisura la o camera de ardere imposibil de sudat.o chiuloasa noua e 2000?, ASA ca caut una la s.h.

Scris: Sâm Sep 24, 2011 9:14 am
de andrei
Din ce an este masina? Nu mai ai garantie?

Scris: Dum Sep 25, 2011 1:53 pm
de katy68
doar ce a iesit din garantie. am gasit ceva de la un audi,dar nu sunt sigur ca e ce-mi trebuie,astept pana luni.va voi tine la curent