Sistemul De Tractiune
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
Am citit de curand in manualul de utilizare si se specifica, ca utilizarea sistemului de tractiune in modul LOCK nu este recomandata a se folosi o perioada mai indelungata de timp, deoarece se supraincalzeste si se comuta automat in modul 2wd. Stie cineva care este limita? sau doar atunci cand urci si fortezi in modul LOCK diferentialul.... Acest lucru releva faptul ca nu te poti baza pe sistemul de tractiune in situatii mai grele ? ....
Daca ai de gand sa experimentezi limitele modului Lock, mai intai pune-ti gume A/T sau macar de iarna si eventual si niste scurturi pe sub masina.
Nu schimba aiurea pe Lock daca nu e nevoie.
Daca ai gume, probabil ca in 99% dintre cazuri iesi bine-merci si cu 4wd auto, eventual cu ESP-ul decuplat.
Cu anvelopele stock de vara nu te aventura in noroaie, ca nu iesi nici din iarba imbibata de apa daca e panta putin mai mare...
Nu schimba aiurea pe Lock daca nu e nevoie.
Daca ai gume, probabil ca in 99% dintre cazuri iesi bine-merci si cu 4wd auto, eventual cu ESP-ul decuplat.
Cu anvelopele stock de vara nu te aventura in noroaie, ca nu iesi nici din iarba imbibata de apa daca e panta putin mai mare...
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
stiu asta, eram curios daca i s-a aprins cuiva becul cu tractiunea supraincalzita....si dupa ce moment, si e bine sa ai esp cuplat ca sa-ti transfere cuplul rotii care are aderenta, decat daca ai nevoie de balans sa-l decuplezi dupa ce ai ramas in noroi,zapada... eu asa zic, esp(controlul tractiunii) pornit face minuni, ca daca il opresti daca ai denivelari ramai cu 2 roti in aer ( una fata si una spate ) si se invart in gol avand diferentialele fata si spate deschise...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator