Pagina 1 din 1

Scris: Vin Iun 10, 2011 11:01 am
de Feklye
Salut,

Am o problema cu un Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Instyle 4WD TC-SST, 2010, pana in prezent aproximativ 40000 Km.
Nu stiu daca are legatura dar mai bine sa punctez toate detaliile, in urma cu 2 zile cu muzik in blana am ramas fara baterie. Am reusit sa o pornesc cupland o alta la cea a masinii.
A doua zi dimineata ma deplasam cu aproximativ 100 Km/h cand la un moment dat m-am angajat intr-o depasire, accelerand putin mai puternic pana pe la 130 Km/h, a aparut pe bord martorul engine (motorasul acela) iar masina nu se mai accelera deloc. Am tras pe dreapta am oprit motorul, l-am repornit, martorul a ramas aprins insa masina functiona la parametrii normali. Intre timp, in aceeasi zi am facut programare la Mitsubishi Motors, martorul de pe bord disparuse. Dupa revizie si verificare pe tester, cei de la MitMotors au spus ca erau 3 erori pe care le-au sters, insa nu confirma faptul ca problema fusese rezolvata. Iesire din service, deplasare catre casa, o depasire cu accelerare mai puternica (dar normala pana sa se intample aceste lucruri) s-a intamplat acelasi lucrumartor bord aprins, motorul mergea pe la 1500-2000 turatii nu se accelera deloc. Am oprit motorul, l-am pornit martorul aprins, masina mergea normal. Saptamana viitoare merg dinoul la un disgnostic mai amanuntit.

Daca a mai patit cineva sau aveti o parere, v-as fi recunoscator.

Va multumesc,
Si la cat mai putine probleme.

Scris: Vin Iun 10, 2011 12:51 pm
de maverick_24
Supapa de presiune de la turbina.Eu am patit-o de vreo 3 ori la un Opel Astra H 1.7 CDTI 100 Cp dus cu chip tunning la 130 Cp.
Daca ai un stil de condus mai sportiv sau ai facut vreun chip tunning ai sanse mari sa patesti asa ceva

Nu te speria, se rezolva pe garantie iar daca nu mai e in garantie costurile de inlocuire ale supapei sunt acceptabile ( cel putin asa era la Opel...ma costa mai mult manopera decat supapa )

Bafta

Scris: Vin Iun 10, 2011 1:19 pm
de Стрелок
Sau celebrul EGR si antipollution fault de la motoarele PSA. Acum eroarea poate interveni o singura data (din cauza motorinei proaste si talpii la turatie joasa) sau sa inceapa sa apara mai des si mai des pana la curatarea/repararea EGR-ului. (daca asta este problema). Era interesant daca spuneai si ce e cu cele 3 erori gasite pe tester.

Scris: Vin Iun 10, 2011 2:01 pm
de maverick_24
Mai exact ELECTROVALVA de la turbina

Scris: Vin Iun 10, 2011 8:42 pm
de dchiper
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=4392


cam naspa moment si eu am trecut prin asta cu l200 2008 pe topicul mai sus mentionat am pus link

bafta asteptam raspuns din partea ta

Scris: Mar Iun 14, 2011 11:06 am
de Feklye
Azi la 12:00 am programare la "doctor". O sa revin cu raspuns despre "boala", care sper sa se rezolve azi.

Va multumesc pentru raspunsuri,

Scris: Mar Iun 14, 2011 11:27 pm
de Andrei-Lander
nimic ,nimic ?

Scris: Mie Iun 15, 2011 10:13 am
de Feklye
Am primit acelasi raspuns pe care l-am primit si vineri -"Nu am identificat unde este problema."
De azi dimineata de la 9 este in service. Inca asteptam:))

Scris: Mie Iun 15, 2011 5:23 pm
de Feklye
Gata s-a rezolvat. Diagnostic una bucata furtun intercooler spart.
Va multumesc tuturor pentru sfaturi.