Problema Martor Bord Engine
Salut,
Am o problema cu un Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Instyle 4WD TC-SST, 2010, pana in prezent aproximativ 40000 Km.
Nu stiu daca are legatura dar mai bine sa punctez toate detaliile, in urma cu 2 zile cu muzik in blana am ramas fara baterie. Am reusit sa o pornesc cupland o alta la cea a masinii.
A doua zi dimineata ma deplasam cu aproximativ 100 Km/h cand la un moment dat m-am angajat intr-o depasire, accelerand putin mai puternic pana pe la 130 Km/h, a aparut pe bord martorul engine (motorasul acela) iar masina nu se mai accelera deloc. Am tras pe dreapta am oprit motorul, l-am repornit, martorul a ramas aprins insa masina functiona la parametrii normali. Intre timp, in aceeasi zi am facut programare la Mitsubishi Motors, martorul de pe bord disparuse. Dupa revizie si verificare pe tester, cei de la MitMotors au spus ca erau 3 erori pe care le-au sters, insa nu confirma faptul ca problema fusese rezolvata. Iesire din service, deplasare catre casa, o depasire cu accelerare mai puternica (dar normala pana sa se intample aceste lucruri) s-a intamplat acelasi lucrumartor bord aprins, motorul mergea pe la 1500-2000 turatii nu se accelera deloc. Am oprit motorul, l-am pornit martorul aprins, masina mergea normal. Saptamana viitoare merg dinoul la un disgnostic mai amanuntit.
Daca a mai patit cineva sau aveti o parere, v-as fi recunoscator.
Va multumesc,
Si la cat mai putine probleme.
Am o problema cu un Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Instyle 4WD TC-SST, 2010, pana in prezent aproximativ 40000 Km.
Nu stiu daca are legatura dar mai bine sa punctez toate detaliile, in urma cu 2 zile cu muzik in blana am ramas fara baterie. Am reusit sa o pornesc cupland o alta la cea a masinii.
A doua zi dimineata ma deplasam cu aproximativ 100 Km/h cand la un moment dat m-am angajat intr-o depasire, accelerand putin mai puternic pana pe la 130 Km/h, a aparut pe bord martorul engine (motorasul acela) iar masina nu se mai accelera deloc. Am tras pe dreapta am oprit motorul, l-am repornit, martorul a ramas aprins insa masina functiona la parametrii normali. Intre timp, in aceeasi zi am facut programare la Mitsubishi Motors, martorul de pe bord disparuse. Dupa revizie si verificare pe tester, cei de la MitMotors au spus ca erau 3 erori pe care le-au sters, insa nu confirma faptul ca problema fusese rezolvata. Iesire din service, deplasare catre casa, o depasire cu accelerare mai puternica (dar normala pana sa se intample aceste lucruri) s-a intamplat acelasi lucrumartor bord aprins, motorul mergea pe la 1500-2000 turatii nu se accelera deloc. Am oprit motorul, l-am pornit martorul aprins, masina mergea normal. Saptamana viitoare merg dinoul la un disgnostic mai amanuntit.
Daca a mai patit cineva sau aveti o parere, v-as fi recunoscator.
Va multumesc,
Si la cat mai putine probleme.
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
Supapa de presiune de la turbina.Eu am patit-o de vreo 3 ori la un Opel Astra H 1.7 CDTI 100 Cp dus cu chip tunning la 130 Cp.
Daca ai un stil de condus mai sportiv sau ai facut vreun chip tunning ai sanse mari sa patesti asa ceva
Nu te speria, se rezolva pe garantie iar daca nu mai e in garantie costurile de inlocuire ale supapei sunt acceptabile ( cel putin asa era la Opel...ma costa mai mult manopera decat supapa )
Bafta
Daca ai un stil de condus mai sportiv sau ai facut vreun chip tunning ai sanse mari sa patesti asa ceva
Nu te speria, se rezolva pe garantie iar daca nu mai e in garantie costurile de inlocuire ale supapei sunt acceptabile ( cel putin asa era la Opel...ma costa mai mult manopera decat supapa )
Bafta
Sau celebrul EGR si antipollution fault de la motoarele PSA. Acum eroarea poate interveni o singura data (din cauza motorinei proaste si talpii la turatie joasa) sau sa inceapa sa apara mai des si mai des pana la curatarea/repararea EGR-ului. (daca asta este problema). Era interesant daca spuneai si ce e cu cele 3 erori gasite pe tester.
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=4392
cam naspa moment si eu am trecut prin asta cu l200 2008 pe topicul mai sus mentionat am pus link
bafta asteptam raspuns din partea ta
cam naspa moment si eu am trecut prin asta cu l200 2008 pe topicul mai sus mentionat am pus link
bafta asteptam raspuns din partea ta
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 49 vizitatori