Trepidatie Motor Outlander 2.0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
haican1985
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 20, 2010 6:31 pm

Mesaj de haican1985 » Mar Mai 03, 2011 8:52 pm

Salu, detin un outlander 2.0 si am o mare problema pe care , poate si o aveti dar nu ati obesvat!!!!
In cazul in care masina e pe liber si o ambalez pe 2000 rot si iau piciorul dupa acceleratie, pana sa se stabilizeze turometru pe 900 masina trepideaza ( mai precis motorul are o trepidatie ) si acest lucru se intampla si atunci cand ma opresc. Pana sa stea roata masina trepideaza....
Sunt curios daca cineva a mai observat acest lucru si daca da? cum l-a rezolvat!
ASTEPT UN RASPUNS! MULTUMESC! (AM FOST LA 3 SERVICE DIFERITE MITSU. SI DEGABA SI-AU PRINS URACHILE)

Avatar utilizator
Costin_dsm12
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 04, 2011 11:28 am

Mesaj de Costin_dsm12 » Mar Mai 10, 2011 5:41 pm

Salut,

Ar fi bine sa dai ceva mai multe informatii despre masina. An de fabricatie, km in bord, stil conducere, regim de utilizare(oras/exterior), etc., ar ajuta pe cei care se pricep sa-ti dea un sfat.
La simptomele care le descrii mai sus, eu as spune ca ar fi volanta care face ceva figuri, dar nimic de speriat deocamdata.

Avatar utilizator
haican1985
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 20, 2010 6:31 pm

Mesaj de haican1985 » Mie Mai 11, 2011 6:47 am

masina are 40000 km si e fab 2010 si asa face decand am luat-o si m-am urcat in mai multe outlandere si l-a fel se comportau toate.Multa lume nu isi da seama ca masina se comporta ciudat dar dupa ce le spun imi dau dreptate.ana acum am incercat 5 masini!

??????

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Joi Mai 12, 2011 9:59 pm

La mine face doar cand motorul este rece...

Avatar utilizator
patrick
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 26, 2010 12:19 am

Mesaj de patrick » Joi Iun 16, 2011 10:44 pm

Asa face si la mine. Tot la motor de 2.0, 40000km din 2008.
Asa fac unele motoare diesel.

Eu zic ca asa este reglata pompa de injectie sa se decelereze mai rapid. Sau sa fie de la supapa EGR?

Poate un mecanic mai priceput ar putea sa ne lumineze (eventual un inginer auto).

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Lun Ian 07, 2013 12:59 pm

vreo rezolvare? nimeni?

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Ian 07, 2013 2:52 pm

Am avut o problema asemanatoare la un hyundai pe benzina si era un tampon central al motorului. Diferenta era ca facea si in mers.

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Lun Ian 07, 2013 3:06 pm

mda, tampoanele se uzeaza des, mai ales la diesel.
am avut pe vremuri un kadett, le schimbam in fiecare an...

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Lun Ian 07, 2013 5:06 pm

o sa-i dau de cap pana la urma!pana acum nu am avut chef.M-am ambitionat!!!

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Joi Ian 10, 2013 5:36 pm

Sal! am fost la mitsu reprezentanta si am facut diagnoza;din nou overboost pressure,citit valori map si existau diferenta de valori.Aveam deja cumparat map-ul si l-am schimbat .Intradevar s-a schimbat mersul motorului la revenirea din turatii,nu mai trepideaza.Sa vad daca in mers constant in tr 5si 6 la aprox 2200-2500 mai intra in limp mode. Inainte aveam o balbaiala la motor de la 1200-1300 rot/min la 900 dupa care se echilibra frumos.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori