Scut Motor Metalic Outlander 2,2 An 2008
Salut si bine ai venit.
Daca vrei scut de tabla de 2-3mm, gasesti diversi furnizori si la noi. Exemple:
http://www.scutauto.ro/kepek/2/144/scut ... 2006-.html
http://www.scut-auto.ro/scut-motor-mits ... 0-282.html
http://www.mitsubishi.scutmotor.biz/aut ... -outlander
Daca vrei scut din duraluminiu de 5-6mm, treaba se complica....
Gasesti inclusiv la reprezentanta, pe pagina de accesorii: http://accesorii.mitsubishi-motors.ro/c ... or/31.html
Sau in 'strainezia'
http://www.auto-access.eu/en/products/s ... mitsubishi
http://www.asfir.com/catalogueEN.asp?co ... &combo1=45
Problema e ca in cele mai multe cazuri vei gasi scurturi pentru modelele de 2.0 diesel sau pt 2.4 benzina.
Daca nu gasesti pentru 2.2, se poate adapta cel pt 2.0. Diferenta e ca 2.2 are un furtun de intercooler mai mare pentru care trebuie modificat putin scutul.
Sau o alta varianta ar fi sa-ti faci la comanda la un atelier care cu asta se ocupa.
La varianta asta cred ca poti sa gasesti raspunsuri la sectiunea de offroad.
Oricum daca vrei sa te bagi in 'balarii' cu masina, ia in considerare si niste arcuri MAD Cross Country, care iti ridica masina cu cca 4-5cm.
Daca gasesti solutii concrete pentru scut pe modelul de 2.2, pune te rog niste informatii si poze.
Daca vrei scut de tabla de 2-3mm, gasesti diversi furnizori si la noi. Exemple:
http://www.scutauto.ro/kepek/2/144/scut ... 2006-.html
http://www.scut-auto.ro/scut-motor-mits ... 0-282.html
http://www.mitsubishi.scutmotor.biz/aut ... -outlander
Daca vrei scut din duraluminiu de 5-6mm, treaba se complica....
Gasesti inclusiv la reprezentanta, pe pagina de accesorii: http://accesorii.mitsubishi-motors.ro/c ... or/31.html
Sau in 'strainezia'
http://www.auto-access.eu/en/products/s ... mitsubishi
http://www.asfir.com/catalogueEN.asp?co ... &combo1=45
Problema e ca in cele mai multe cazuri vei gasi scurturi pentru modelele de 2.0 diesel sau pt 2.4 benzina.
Daca nu gasesti pentru 2.2, se poate adapta cel pt 2.0. Diferenta e ca 2.2 are un furtun de intercooler mai mare pentru care trebuie modificat putin scutul.
Sau o alta varianta ar fi sa-ti faci la comanda la un atelier care cu asta se ocupa.
La varianta asta cred ca poti sa gasesti raspunsuri la sectiunea de offroad.
Oricum daca vrei sa te bagi in 'balarii' cu masina, ia in considerare si niste arcuri MAD Cross Country, care iti ridica masina cu cca 4-5cm.
Daca gasesti solutii concrete pentru scut pe modelul de 2.2, pune te rog niste informatii si poze.
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
nu e vorba de off road serios, dar parerea mea ca pe orice masina trebuie montat un scut de tabla sau otel sau orice altceva, pentru ca in tara noastra nu avem chiar drumuri excelente si pe langa faptul asta , orice om mai pleaca la munte, la padure, la peste si mai o loveste pe dedesupt. Am avut un scut de otel sau fier(chiar nu stiu materialul din care era facut, stiu doar ca era foarte rezistent si greu) pe un ford mondeo 2 1997. Masina fusese cumparata de la cineva care avea o casa de vacanta prin moeciu si cred ca acesta era motivu. Scutul avea peste 20 de kilograme si era improvizat. Ce vreau sa spun este ca pe site-ul mitsubishi , preturile sunt foarte mari, pentru niste bucati de fiare, duraluminiu.... Iar o improvizatie nu prea se merita pe o masina noua. Mitsubishi outlander nu este foarte capabil pentru off road din mai multe motive, dar din ce stiu o masina de off road nu se cumpara ci se construieste. O pereche de gume A/T, inaltata un pic si devine destul de capabila, raportul de transmisie in treapta 1 este de 3 si ceva... 3.6 sau ceva de genu... diferentialul central controlat electronic este destul de desptept atat timp cat nu exagerezi. Daca vrei sa faci expeditii montane sau ceva serios, iti cumperi un Pajero mai vechi si incepi treaba...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 64 vizitatori