Decuplare Spalare Faruri De Spalare Parbriz
Dragi colegi,
Dupa cum stiti, la Outlander, atunci cand contactul este pus si farurile sunt aprinse, exista un buton in stanga volanului care actioneaza spalatoarele de faruri pulverizand lichid de spalare (la varianta Instyle).
In aceleasi conditii, cand vreau sa spal parbrizul concomitent cu stropirea parbrizului sunt actionate si spalatoarele de faruri.
Ma intereseaza daca stie cineva care ar fi posibilitatea de decuplare a functionarii spalatoarelor de faruri concomitent cu spalarea parbrizului, atata timp cat exista buton separat pentru acestea.
Am incercat la reprezentanta dar mi-au spus ca nu au mai avut nici o cerere de acest gen si nu stiu cum.
Multumesc anticipat.
Dupa cum stiti, la Outlander, atunci cand contactul este pus si farurile sunt aprinse, exista un buton in stanga volanului care actioneaza spalatoarele de faruri pulverizand lichid de spalare (la varianta Instyle).
In aceleasi conditii, cand vreau sa spal parbrizul concomitent cu stropirea parbrizului sunt actionate si spalatoarele de faruri.
Ma intereseaza daca stie cineva care ar fi posibilitatea de decuplare a functionarii spalatoarelor de faruri concomitent cu spalarea parbrizului, atata timp cat exista buton separat pentru acestea.
Am incercat la reprezentanta dar mi-au spus ca nu au mai avut nici o cerere de acest gen si nu stiu cum.
Multumesc anticipat.
dar care ar fi utilitatea unui astfel de demers ? sa nu imi spui ca faci economie la ... lichidul de parbriz !!!
daca tot esti atat de chibzuit, mai bine treci pe pozitii atunci cand vrei sa speli parbrizul si rezolvi "problema". sfatul meu este sa lasi sistemul in pace, asa cum l-a gandit si testat producatorul si sa nu ii aduci modificari inutile !
daca tot esti atat de chibzuit, mai bine treci pe pozitii atunci cand vrei sa speli parbrizul si rezolvi "problema". sfatul meu este sa lasi sistemul in pace, asa cum l-a gandit si testat producatorul si sa nu ii aduci modificari inutile !
sistemul de spalare a farurilor functioneaza si cand sunt aprinse doar pozitiile. In loc sa fii gica contra ar trebui sa te gandesti ca in oras este total inutil, ba din contra, lichidul ala se va imbiba cu praf si vei vedea din ce in ce mai prost noaptea. Sistemul de care zici tu ca l-a testat si gandit producatorul este folositor la viteze de peste 80-90 km/h, deoarece altfel nu curata nimic, doar manjeste farurile ingreunand vizibilitatea pe timpul noptii.
Solutia cea mai simpla este scoaterea furtunasului care duce de la rezervorul de lichid la pompa de stropire a farurilor si astuparea respectivei iesiri din vasul de lichid cu un dop.
Solutia cea mai simpla este scoaterea furtunasului care duce de la rezervorul de lichid la pompa de stropire a farurilor si astuparea respectivei iesiri din vasul de lichid cu un dop.
QUOTE (Apple @ Mar 29 2011, 03:24 PM) (...)
Solutia cea mai simpla este scoaterea furtunasului care duce de la rezervorul de lichid la pompa de stropire a farurilor si astuparea respectivei iesiri din vasul de lichid cu un dop.
Pai si cand pleci la drum lung pui furtunele la loc?
Ideea e ca din moment ce simti nevoia sa speli parbrizul, probabil ca nu ar strica nici farurilor un jet.
Ca ziua nu te ajuta prea mult (mai ales in oras), asta e adevarat. Dar ziua la drum lung, chiar daca tu nu-ti vezi propriile faruri, aia care vin din fata le vad mai bine daca sunt curate.
Ar fi ok sa aibe comanda separata, dar chiar si asa, Outlanderul e destul de 'zgarcit' cu volumul lichidului stropit pe faruri.
Mai am un Focus 1 cu xenoane si spalatoare din fabrica, dar alea stropesc de zici ca-s tunuri de pompieri. Si consuma apa ca atare.
Solutia cea mai simpla este scoaterea furtunasului care duce de la rezervorul de lichid la pompa de stropire a farurilor si astuparea respectivei iesiri din vasul de lichid cu un dop.
Pai si cand pleci la drum lung pui furtunele la loc?
Ideea e ca din moment ce simti nevoia sa speli parbrizul, probabil ca nu ar strica nici farurilor un jet.
Ca ziua nu te ajuta prea mult (mai ales in oras), asta e adevarat. Dar ziua la drum lung, chiar daca tu nu-ti vezi propriile faruri, aia care vin din fata le vad mai bine daca sunt curate.
Ar fi ok sa aibe comanda separata, dar chiar si asa, Outlanderul e destul de 'zgarcit' cu volumul lichidului stropit pe faruri.
Mai am un Focus 1 cu xenoane si spalatoare din fabrica, dar alea stropesc de zici ca-s tunuri de pompieri. Si consuma apa ca atare.
- CristianMarin
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mar 16, 2010 3:39 pm
Spalatorul de faruri are buton separat pe blocul de lumini. Daca este nevoie sa poate folosi de acolo.
Nu vad de ce ar trebui sa fie cuplat si pe spalare parbriz. Mai mult la o scurta spalare a parbrizului, spalatoul de faruri actioneaza de doua ori, si daca nu este nevoie de spalat farurile nu-i vad utilitatea. Iar ca debit este suficient incat sa stropeasca si pe capota masinii.
Am presupus ca este vre-o posibilitate de decuplare din calculator. Din setarile afisabile pe MMCS nu am vazut nimic.
Nu vad de ce ar trebui sa fie cuplat si pe spalare parbriz. Mai mult la o scurta spalare a parbrizului, spalatoul de faruri actioneaza de doua ori, si daca nu este nevoie de spalat farurile nu-i vad utilitatea. Iar ca debit este suficient incat sa stropeasca si pe capota masinii.
Am presupus ca este vre-o posibilitate de decuplare din calculator. Din setarile afisabile pe MMCS nu am vazut nimic.
- CristianMarin
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mar 16, 2010 3:39 pm
Poate nu m-am facut inteles...repet.
Spalatorul de faruri este actionat automat doar o singura data impreuna cu spalarea parbrizului. Aici nu ma refer la numarul de jeturi, pentru oricum sunt 2 indiferent de actionare.
Sa luam niste exemple:
1. Pornesc motorul si am luminile pe automat, e intuneric si se aprinde faza scurta automat
- La prima spalare a parbrizului se vor spala si farurile
- La urmatoarele spalari ale parbrizului nu se mai spala farurile
1. Pornesc motorul si am luminile pe automat, e lumina si nu se aprinde faza scurta
- La spalarea parbrizului nu se spala si farurile automat
- Aprind farurile manual (drum national)
- La urmatoarea spalare a parbrizului se spala si farurile automat
- La urmatoarele spalari ale parbrizului nu se mai spala farurile
Acum, sincer vorbind, mie mi se pare corect ce se intampla. Daca e nevoie sa spal parbrizul inseamna ca aceeasi "mizerie" este si pe faruri, nu?
Pot sa-ti mai spun, ca de exemplu la Passat nici nu am buton de spalare faruri. Le spala automat la fiecare 5 spalari ale parbrizului.
Spalatorul de faruri este actionat automat doar o singura data impreuna cu spalarea parbrizului. Aici nu ma refer la numarul de jeturi, pentru oricum sunt 2 indiferent de actionare.
Sa luam niste exemple:
1. Pornesc motorul si am luminile pe automat, e intuneric si se aprinde faza scurta automat
- La prima spalare a parbrizului se vor spala si farurile
- La urmatoarele spalari ale parbrizului nu se mai spala farurile
1. Pornesc motorul si am luminile pe automat, e lumina si nu se aprinde faza scurta
- La spalarea parbrizului nu se spala si farurile automat
- Aprind farurile manual (drum national)
- La urmatoarea spalare a parbrizului se spala si farurile automat
- La urmatoarele spalari ale parbrizului nu se mai spala farurile
Acum, sincer vorbind, mie mi se pare corect ce se intampla. Daca e nevoie sa spal parbrizul inseamna ca aceeasi "mizerie" este si pe faruri, nu?
Pot sa-ti mai spun, ca de exemplu la Passat nici nu am buton de spalare faruri. Le spala automat la fiecare 5 spalari ale parbrizului.
In mod normal, daca ai farurile aprinse, ar trebui sa se spele la prima actionare a spalatorului de parbriz.
Daca nu, ai un buton in varful manetei de semnalizare/lumini pe care cand il apesi ar trebui sa porneasca jeturile de spalare a farurilor.
Daca nu se intampla:
- ori nu mai ai lichid in rezervor
- ori a inghetat
- ori e defect sistemul
- ori n-ai spalatoare la faruri (ai faruri cu xenon din fabrica?)
Daca nu, ai un buton in varful manetei de semnalizare/lumini pe care cand il apesi ar trebui sa porneasca jeturile de spalare a farurilor.
Daca nu se intampla:
- ori nu mai ai lichid in rezervor
- ori a inghetat
- ori e defect sistemul
- ori n-ai spalatoare la faruri (ai faruri cu xenon din fabrica?)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 56 vizitatori