Curea Distributie Motor 2.2 - E De Bine :)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Mie Mar 23, 2011 5:45 pm

Am sapat un pic dupa acest motor si am gasit un document interesant:

PSA_FORD

Se pare ca nu este necesara schimbarea curelei de distributie !

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Mar 23, 2011 6:31 pm

Vezi ca e vorba de 2 motoare acolo.... unul de 2198cc - care e in general pe dube si pe care il lauda in aproape tot documentul - si altul de 2178cc (pe ultima pagina) care e si pe mitsu intr-o varianta asemanatoare.

Ute specificatiile variantei de pe mitsu:
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Mie Mar 23, 2011 6:38 pm

Asa e.. eu vorbesc de cel de 2.2 HDi/TDCi (2178cc) a carui descriere incepe de la pagina 13

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mar Dec 06, 2011 5:50 pm

Astazi am "sapat" pe net dupa motorul 4HN, pentru a afla intervalul de schimb curea distributie, dar nu apare nicaieri ca fiind pe Outlander 2.2 DID. Probabil pt ca nu este al lor si e de la PSA. In cartea de service apare un motor 4HK si se pare ca este acelasi, la care intervalul de schimb este 240.000 km/10 ani! Acelasi lucru l-a spus si de la service mitu din Timisoara. Pentru motorul de pe "outi" meu cu motor 4N14 (2268 cc), habar nu am, dar mai e ceva pana spre 90.000, ca am doar 26.000!. Dilema e ca cei de la Szeged i-au spus prietenului meu ca trebuie sa schimbe distributia la 100.000 si nu stie care e adevarul. Poate ne ajuta cineva!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Dec 08, 2011 10:54 am

240.000 km sau 10 ani mi se pare prea mult, nu stiu cat de bine s-ar putea conserva cureaua in tot acest timp.

Parerea mea - better safe than sorry.

Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Joi Dec 08, 2011 1:42 pm

Nu este o curea obisnuita. Din cite am mai citit este din kevlar, cu viata foarte lunga de utilizare.
Cei de la PSA zic in acea brosura ca este maintenance free pe durata de utilizare a motorului. Probabil la 240000/10 ani se schimba din precautie, nu ca ar fi necesar.
Ar fi bine daca am avea o parare de la cineva care are multi KM rulati si eventual a schimbat-o.

Numai bine

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Joi Dec 08, 2011 1:55 pm

Prietenul meu, de care vorbeam, a fost ieri in service, verificarea de 100.000 si i-a fost confirmat faptul ca acesta este intervalul de schimb la curea, efectiv i-a dat scris, sub semnatura si stampila acest lucru. A fost nevoit insa sa schimbe punga de Eolis, era sparta si bineinteles goala, la fel si suportul acesteia, se pare ca 300 Euro punga + carcasa!

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Joi Dec 08, 2011 3:50 pm

Atat e si la vechiul motor 1.6HDI 16v. La asta nou au schimbat la 100 sau 120, dar la cel vechi atat era 240.000km sau 180k in conditii grele.

Avatar utilizator
miculalex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 04, 2011 8:47 pm

Mesaj de miculalex » Sâm Dec 10, 2011 9:24 am

eu am un outlander cu motor de 2 si la service au spus ca se schimba la 130000km. mai am putin si fac 90000km si am sa ma duc la revizie, am sa mai intreb inca odata sa vedem ce spun dupa care am sa va comunic

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori