Outlander Benzina

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Joi Mar 10, 2011 10:18 am

cred ca outlander este cea mai incapatoare masina din clasa sa . comparatia sa cu break-urile este cea mai nimerita dpdv al spatiului

cat despre comparatia benzina vs diesel ... aici e mult de discutat. probabil ca un outie diesel sare de 30 KEUR

la 147 cp s-ar putea sa fie submotorizat. despre cutie automata nici nu poate fi vorba. eu personal simt combinatia benzina 170 CP + CVT la limita submotorizarii, dar asta este strict opinia mea

Avatar utilizator
supercablat
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 03, 2011 4:45 pm

Mesaj de supercablat » Joi Mar 10, 2011 11:42 am

QUOTE (silencer2g @ Mar 9 2011, 09:26 AM) Din pacate nu iti recomand Mitsubishi Outlander, fiind posesorul acestui model. Nu vreau sa intru in detalii pentru ca am mai discutat pe aici.

Probabil gasesti variante mai bune pe piata:

De ex. noul Kia Sportage: Arata super bine, garantie 7 ani, pret mai bun, finisari mai bune decat la mitsu, costuri de intretinere mai mici.

Iar despre varianta 4x2 sau 4x4 , nici eu nu o consider importanta varianta 4x4, pe mine nu m-a ajutat decat atunci cand am tractat barca, sau cand am scos-o din apa. in rest iarna poti merge linistit cu 4x2 fara probleme fiind mai importanta garda la sol, si anvelopele de iarna;

Mai este un dezavantaj la modelele 4x4 , treapta 1 si treapta 2 sunt mai scurte ceea ce este foarte neplacut mai ales in oras la plecarile de pe loc. plus greutatea in plus ceea ce duce la un consum mai mare;...

Salut,

de ce nu imi recomanzi outlander-ul.
Daca deja ai scris despre asta imi poti pune niste link-uri.

tks.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Joi Mar 10, 2011 1:04 pm

Kia Sorento este undeva intre ASX si Outlander ca dimensiuni.

Ordinea e cam asa: ASX 4.3m lungime < Kia Sportage 4.44 m < Outlander 4.67m < Kia Sorento 4.69m

fiecare stie "de cata masina" are nevoie. Kia Sportage are dimensiunile unei compacte, ceea ce nu e neaparat un lucru rau.

De asemenea Kia Sportage are garda la sol de 17 cm in vers benzina (135 cp / 1.5 tone) iar Outlander are aprox 21 cm in vers benzina (147 cp / 1.6 tone)

Sportage e catre compacte iar Outlander e catre break-uri asa ca eu cred ca raspund unor nevoi diferite.

de asemenea eu cred ca experientele personale (nici cele pozitive nici cele negative) nu pot fi generalizate

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Mar 10, 2011 1:53 pm

QUOTE (supercablat @ Mar 10 2011, 11:42 AM) Salut,

de ce nu imi recomanzi outlander-ul.
Daca deja ai scris despre asta imi poti pune niste link-uri.

tks.
Eu zic sa citesti toate jurnalele de bord de la Outie si eventuale discutie despre el. Nu prea cred ca se poate incadra in nici un caz la categoria "masina cu probleme". Ma rog... poate tine si de nevoi si gusturile fiecare. Am ajuns sa prefer japonezele (cu plasticele lor slabe) macar pentru fiabilitatea lor si pentru faptul ca sunt plictisitoare: nu prea se strica la nivelor celor germane. Fiecare stie ce vrea de la masina lui, eu prefer sa ma bazez pe ea in orice situatie, sa aiba confortul dorit de mine, siguranta cat mai multa si sa nu vad service-ul decat cand schimb ulei, filtre, placute de frana. Restul e cancan pentru mine.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Mar 10, 2011 2:34 pm

Daca tii mouse-ul deasupra numelui unui utilizator, apar niste optiuni, dintre care care una e 'View member's posts'.
Iata la ce se refera colegul silencer2g

Pe scurt, lista nemultumirilor ar fi:

1. Consum
"Pe hartie si la Outlander 2.2 este 6 consum in afara orasului, dar in realitate consuma 8-9; Deci cam mincinosi astia de la mitsu, fata de altii."


Pai o masina de 1.85 tone cu un motor de 2200cmc n-are cum sa consume cat un Polo TDI, indiferent ce spune producatorul.
Probabil ca daca se merge cu Outlanderul pe autostrada, cu 90km/h cap coada, va consuma cat zic aia, dar cine merge asa?
Eu merg 95% in afara cu masina si am consum mediu de 10.65L/100km masurat prin metoda plin-plin pe ultimii 18.000km. dar fiind constiend de cum merg cu ea, sunt mulltumit cu 10.65, pentru ca se poate si mai rau .


2. Rezervor de Eloys crapat.

Intr-adevar e pozitionta prost cutia aia sub masina, si eu am spart-o de 2 ori pana acum in off-road, dar ca sa o spargi in oras, ar trebui sa iei o groapa de min 20-25cm adancine, ceea-ce inseamna ca cu alta masina ai fi rupt roata in groapa respectiva. Sa fim seriosi, am vazut Q7 cu janta sparta intr-o groapa.... din asta rezulta ca e prosta masina? [personal nu-mi place Q7, dar incerc sa fiu realist]

3. Pretul reviziilor.

Intr-adevar, sunt cam scumpe reviziile la 1400-1600RON, dar numai filtrul de motorina e ~400RON, un ulei mai rasarit e 50-70RON/litru, deci vreo 250-300 in total etc etc.
Ce mi se par foarte scumpe sunt placutele de frana vandute la dealer. Dar nu te pune nimeni sa le iei de la ei, eu le schimb in paralel, sau daca se nimereste sa trebuiasca sa ma duc la revizie, imi cumpar placute din magazin si le spun sa le puna pe alea daca e cazul.

4. Vibratia canalului de admisie de aer.

Asta e o gafa de proiectare.... canalul prin care se duce aerul spre filtru e facut din 2 bucati, imbinate cu niste clipsuri.
Clipsurile alea dupa cca 20.000km incep sa se toceasca, astfel incat cele doua jumatati ale 'burlanului' incep sa vibreze.
Daca se schimba tubul respectiv, dupa o vreme va pati la fel, deci solutia definitiva e aplicarea de mastic negru sau silicon negru pe toata lungimea imbinarii celor doua jumatati + aplicarea unor coliere de plastic.
E o solutie cam rusinoasa pentru o masina de 25-35k Eur, dar in realitate nu e o 'buba' care chiar conteaza...
Am auzit ca pe modelele noi de 2.2, cu motor de Mitsu, au facut tubul respectiv dintr-o singura bucata, astfel incat sa elimine aceasta problema.

5. Ambreiaj
Am citit si eu pe aici ca unora le patineaza, eu personal n-am avut probelme, desi am forjat-o 60.000km intr-un an si jumatate.
Oricum, chestia cu ambreiajul am auzit-o la mai multe marci si modele cand imi cautam masina in vara lui 2009.
Concret, am vrut sa-mi iau o Mazda CX7 2.3 benzina turbo si era aceeasi poveste... dar cu toate astea, as fi luat masina daca nu s-ar fi vandut, chit ca dupa aceea mi-as fi luat un ambeiaj Exedy sau altceva mai tzeapan.

6. Senzori picati sau alte bube.
Personal, mie nu mi-a picat nimic la masina in 60.000km, in afara de un bec ars la lumina de la numar.

Nemultumirile mele personale ar fi:
7. Arcurile spate
Se lasa destul de mult de fund cand e incarcata masina, dar in realitate la o masina de marimea asteia, n-ai cum sa impaci si capra si varza (adica... si tinuta de drum la 200 la ora pe sosea si si mers in offroad) fara un sistem reglabil, pneumatic.
Eu am rezolvat problema prin schimbarea arcurilor originale cu unele MAD Cross Country.

8. Discurile de frana pe fata.
Personal as fi preferat ca masina sa aibe discuri mai mari pe fata, pentru ca pe cele cu care a venit din fabrica, am reusit sa le 'topesc' in 18-20.000km.
Cele after-market pe care le-am pus dupa aceea, tin de 40.000km, dar sunt uzate deja si astea.
In 60.000km am schimbat un set de discuri fata, 3 seturi de placute fata si 2 seturi de placute spate.
Dar chestia asta este destul de subiectiva, tine de cum mergi cu masina.

Una peste alta, eu nu am fost absolut deloc adeptul SUV-urilor, am luat masina la insistentele sotiei, personal eram orientat catre hatch-uri mai sprintene, dar am descopertit ca Outlanderul e o masina multifunctionala super ok.
Fuge suficient de tare pentru ce drumuri avem, nu te doate capul de gropi, buze de asfaltare si alte 'mioriticisme', poti sa mergi si pe drumuri judetene, comunale forestiere etc fara probleme, inlusiv in excursii off-road mai usoare spre medii.
In plus e foarte spatioasa comparativ cu alte SUV-uri iar bancheta din spate reglabila pe adancime + trapa de incarcare din spate care se deschide in jos, ofera porbagajului o multifunctionalitate pe care n-am gasit-o la alte SUV-uri.

Avatar utilizator
supercablat
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 03, 2011 4:45 pm

Mesaj de supercablat » Joi Mar 10, 2011 11:50 pm

m-am uitat si la alte modele si am primit o oferta interesanta de la nissan x-rail.
motorina 2.0 dCi, 150 CP 4x4 la 24.500 eur primul nivel de echipare si 25.000 al doilea nivel de echipare.

Intrebarea este daca merita banii vs fiabilitate sau mai bine mai gasesc niste surse de finantare si iau outlander motorina 4x4 la 26.500 vestiunea de baza.
Recunosc ce e un efort destul de mare sa ajung la 26.500.
Dar comparativ cu motorul pe benzina 2x4 la 20.000 versiune de baza.

Daca as ramane la benzina 2x4 merita sa dau 23.000 petru cutia automata al doile nivel de echipare.

Multumes pentru raspunsuri si astept in continuare sugestiile voastre

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Vin Mar 11, 2011 1:37 am

Un versus onest n-are cum sa-ti faca decat cineva care a condus suficient de mult ambele modele. Restul e 'cancan'

Decizia finala nu ai cum sa o iei bazandu-te pe parerile noastre sau de pe alte forumuri, ci va trebui sa-ti faci timp de drive-test cu ambele modele si sa vezi care iti place mai mult.
Sunt o caruta de bani in joc si e foarte important sa te simti bine in masina pe care o vei alege.
Cifrele de genul cati litri are portbagajul conteaza poate mai putin, pentru ca ce bagi intr-una dintre ele, probabil ca poti baga si in cealalata, eventual mai indesi putin .
Contreaza 'legatura' pe care o stabilesti cu una sau cu cealalta. Si pentru asta trebuie sa le incerci pe ambele.

Imi mentin parerea sa uiti de variantele FWD, indiferent de marca, pentru ca o sa-ti para rau dupa prima iarna sau excursie in salbaticie.
SUV-urile, datorita garzii la sol ceva mai mari si a gabaritului, iti dau senzatia ca ai jeep, dar te poti fenta foarte usor, mai ales daca sunt 4x2.
Bagi 1.8-2.2 tone in noroi, zapada mai adanca sau in panta cu iarba umeda, si cand vrei sa iesi, constati ca invatri cele 2 roti degeaba, ca n-au cum sa traga 2 tone dupa ele.

Eu as lua la mine ofertele de la nissan si m-as duce la un dealer mistu si i-as intreba foarte direct ce masini au care se incadreaza in banii aia.
Poti sa verifici la mai multi dealeri (nu numai in Bucuresti), poate gasesti masini pe stoc cu motorul de 2.2 Pejo, de care vor sa scape pt ca le vin noile masini cu motoare de 2.2 Mitsu.

Ca sa-ti faci o idee, eu mi-am luat masina (noua, neinmatriculata, cu 0km) de la Romstal Leasing din Bucuresti, recuperata de la dealerul mitsu din Valcea, iar la MCar in sistem aparea ca fiind pe stoc de un an de zile la RmValcea.

Deci fa-ti timp si da 18 telefoane la dealerii ASTIA, si intreaba daca nu cumva au o masina de 2.2 cu 4x4 'la promotie' astfel incat sa te incadrezi in 24k Eur.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Vin Mar 11, 2011 10:08 am

atentie la motorul 2.2 Pejo ca s-ar putea sa fie Euro4 iar taxa de poluare poate ajunge la cateva mii de euro. de asemenea si impozitul este mare: nu stiu cat e la 2.2, dar la 2.4 este de~900 RON (spre comparatie cu 1.6 unde este 60 RON). iar la revizii dai 4-600 RON in plus, anual, la motorizarile diesel

inteleg ca trebuie sa faci un efort considerabil ca sa mobilizezi 27K EUR doar pentru ca ocazional, poate, sa beneficiezi de sistemul 4x4, cu pretul multor alte sute de RONi cheltuieli suplimentare

aici nu pot da sfaturi. cert e ca benzina pe un SUV e cam puturoasa, iar in combinatie cu automata e si mai puturoasa.

personal eu am cumparat masina anul trecut din Germania, noua, la pretul de 21.5K EUR (4x4, automata, piele, Xenon). masina era re-exportata pe cai oficiale din Ucraina si am inmatriculat-o fara probleme atat in Germania (temporar) cat si in Romania. beneficiez de toata garantia Mitsubishi Europe valabila in Europa. cauta pe mobile.de oferte similare, dar costurile totale ajung catre 25 K EUR (dotare full)

Avatar utilizator
silencer2g
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 13, 2009 7:19 pm

Mesaj de silencer2g » Vin Mar 25, 2011 10:17 am

QUOTE
2. Rezervor de Eloys crapat.

Intr-adevar e pozitionta prost cutia aia sub masina, si eu am spart-o de 2 ori pana acum in off-road, dar ca sa o spargi in oras, ar trebui sa iei o groapa de min 20-25cm adancine, ceea-ce inseamna ca cu alta masina ai fi rupt roata in groapa respectiva. Sa fim seriosi, am vazut Q7 cu janta sparta intr-o groapa.... din asta rezulta ca e prosta masina? [personal nu-mi place Q7, dar incerc sa fiu realist]

Ca sa iti raspund la nelamurire: Groapa nu era asa de mare pe cat credeai, intradevar am luat-o mai cu viteza, dar cu orice alta masina probabil nu pateam nimic , dar din cauza pozitionarii acelui rezervor l-am crapat(nu l-am distrus), deci este o pozitionare proasta, care nu are legatura cu o masina cu unele pretentii de offroad. Deci banuiala ta ca era o groapa atat de mare incat rupeam roata in ea nu se justifica.
Si in general am grija cum merg cu masina, sa nu crezi ca sunt genul care o rupe prin gropi, in fond sunt banii mei munciti bagati in masina asta.

iar pentru cei 30000eur bagati in ea, sincer sunt dezamagit.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Lun Mar 28, 2011 9:33 am

vezi, daca aveai garda la sol mai mare nu pateai asta

desi pare paradoxal eu cred ca este adevarat: garda la sol este mai importanta in softroad decat un sistem 4x4 anemic

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori