Pagina 1 din 2
Scris: Dum Ian 16, 2011 9:59 pm
de manu_cta
de ceva vreme am observat la outlanderul meu un zgomot ciudat ca o vibratie care apare unde va intre 1200 si 1600 de ture.am fost la service au verificat tot nu e nimic care ar putea genera acea vibratie.a mai patit cineva asa ceva?mentionez ca am pana acum cam 33000 km ,reviziile facute la un an adica la aproximativ 15000 km.
Scris: Lun Ian 17, 2011 1:42 am
de Extremero
Verifica tubulatura de plastic care duce la filtrul de aer. E facuta din 2 parti, care se imbina cu niste clipsuri.
Dupa o vreme, alea se tocesc si partea de sus a 'tubului' vibreaza. Practic se dubleaza zgomotul motorului.
Cand am fost la service le-am spus, dar mi-au raspuns ca stiu ca suna, dar n-au ce sa le faca pt ca e 'boala lor'. Cica la modelul nou de Outlander, tubul ala e dintr-o singura bucata si nu mai 'suna'.
Au spus ca tot ce pot face e sa puna mastic la imbinarea celor doua parti. Sau niste soricei (coliere de palstic).
Scris: Lun Ian 17, 2011 7:57 am
de manu_cta
e verificata tubulatura,fixata bine cu banda izoler.alceva este.
Scris: Mar Ian 25, 2011 10:14 pm
de silencer2g
Am si eu aceeasi problema de ceva timp, o vibratie ciudata. Ma duc la revizie in curand si sa vedem daca depisteaza problema, desi ma idoiesc ca o sa gaseasca ceva.
eu am 32000km cu ea, dar am alta problema mai mare cu ambeiajul care a inceput sa patineze.
Iar despre chestia cu vibratia mie imi pare a fi de la evacuare dar e doar o parere.
Scris: Sâm Ian 29, 2011 3:03 am
de manu_cta
nu prea pare sa fie de la evacuare.saptamana care vine plecla munte si dupa ce ma intorc sunt hotarat sa ma duc la service.e inca in garantie asa ca trebuie sa remedieze cauza care produce vibratia.in ultima vreme parca se aude mai tare
Scris: Lun Ian 31, 2011 5:01 pm
de silencer2g
Am fost azi la service pentru Revizie si am semnalat si problema respectiva cu vibratia; Intradevar era vorba de un colier slabit la admisia de aer; Dar totusi zgomotul nu a disparut complet, s-a mai diminuat ;
concluzie: Dupa cum m-am asteptat au fost superficiali in a rezolva problema;
Scris: Lun Oct 31, 2011 8:37 pm
de iustin212
Va salut cu stima si mult respect. Detin un Outlander 2.2 din 2009 luat de nou....am 40200km pana acum...de ceva vreme aud un zgomot ciudat in zn motorului , adica ceva vibreaza ( intra in rezonanta) ....mi-au schimbat tubulatura de la filtrul de aer dar problema persista. Cei din service nu-si pot da seama despre ce este vorba...mi-au spus ca trebuie sa le las masina cel putin 2 zile sa demonteze tot compartimentul motor. Despre ce credeti ca este vorba. Eu nu stiu ce sa mai cred...mai am un an de garantie la masina sper sa o rezolv in timp util. ASTEPT RASPUNSURI CONCRETE LA ACEASTA PROBLEMA. Multumesc anticipat.
Scris: Mar Noi 01, 2011 11:23 am
de bart_snp
In cazul meu problema a fost de la tubul de admisie aer care se termina in filtru.
Este compus din doua segmente articulate cu un burduf de cauciuc.
Problema este ca, fiecare segment este compus din doua jumatati longitudinale care se imbina cu niste clips-uri. In timp legatura se uzeaza si vibreaza( chiar enervant)
Solutia:
1. in service mi-au pus un burete subtire intre cele doua parti ale primului segment (de la radiator pina la racordul flexibiul) si problema s-a rezolvat si nu a mai aparut la acest segment. Nu stiu ce tip de buretele este, dar ma gindesc ca trebuie sa fie ignifug, sau cel putin asa sper - are deja 2 ani de la operatie
2. Dupa o perioada, a aparut vibratia la al doilea segment ( cel care se termina in filtru) si pe asta l-am rezolvat eu lipind cele doua bucati cu "picatura" . Zgomotul a disparut cu desavirsire - sa vedem cit tine - am cam 6 luni de la operatie
Numai bine
Scris: Mar Iun 16, 2015 2:39 pm
de CaraMarin
Salutare!
Outlander 2010 Diesel 2.2 156cp
94.000 km
Aceeasi problema si la mine cu zgomotul (se auzea mai puternic pana sa intre turbina si deasemenea la decelerare) - cauza a fost aceeasi, anume tubul de admisie aer.
Va puteti da seama ca de acolo provine zgomotul tinand de tub cu mainile, ferm, fixat bine, si cineva sa accelereze pana in 2000 rpm.
La mine a fost rezolvata cu un burete intre tub si marginea din fata a caroseriei.
Cu sanatate!
Scris: Vin Oct 09, 2015 8:48 am
de marconaztec
Buna dimineata!
Dupa mii de nervi, si bureti, si cauciucuri, si coliere, soricei, etc, - fara nici un rezultat- am gasit intr-un sfarsit cauza problemei. Anume: in fata tubulaturii de admisie aer se afla o grila de plastic negru prinsa de caroserie cu niste pini de plastic. La mine acea piesa era sursa vibratiilor. Am rezolvat cu putina banda dublu adeziva. Ca sa ajungi la acea piesa trebuie scoasa grila fata -foarte usor de altfel.
Drumuri bune !