Pagina 1 din 3

Scris: Joi Ian 03, 2008 11:10 am
de Dan Petcu
SALUTARE,

CARE ESTE VITEZA CU CARE SE POATE CIRCULA CAND ESTE CUPLATA CUTIA PE 4WD LOCK?

Scris: Dum Ian 06, 2008 7:36 pm
de cezarionus
in jur de 50 km/h

Scris: Lun Ian 07, 2008 9:36 pm
de XTra
de ce 50? nu am vazut nicaieri valoarea asta.

Scris: Mar Ian 08, 2008 8:28 am
de COObra
.....................

Scris: Mar Ian 08, 2008 3:21 pm
de XTra
La Outlander (masina in discutie) nu scrie nimic despre asta pe parasolar.
Si 4wd lock inseamna la masina asta ca se blocheaza DOAR diferentialul central. Restul nu se pot lua blocabile nici ca optional.
Asta inseamna ca doar intre axe e blocat transferul de cuplu la 50-50%. Si nici asta nu e batut in cuie deoarece la virajele mari se aude cum cedeaza diferentialul nu se rupe aderenta.
No offense da' eu asta stiu.

Scris: Mie Ian 09, 2008 8:59 am
de Dan Petcu
Am mers cu 4wd lock cu Outlanderul, cu maxim de 100 km/ora, pe distanta de 100-200 km, din cauza ca drumul era plin de zapada si gheata. Comportament excelent pe sosea dar pe la 100 km/h, masina incepea sa trepideze incet.
Pe parasolar si manual nu scrie nimik de viteza recomandata cu 4wd lock.
Am intrebat si la mcar si un tip de la receptie mi-a spus ca viteza e de 20 km/ora, dar nu era sigur de acest aspect.

Scris: Mie Ian 09, 2008 8:54 pm
de Jeff
Depinde foarte mult de aderenta. Pe zapada ai putut sa mergi cu viteza mai mare pentru ca nu era fortata tractiunea pe nici o roata in exces (de exemplu daca erai in curba cu rotile blocate de diferential, roata fortata pur si simplu aluneca pe zapada fara sa suprasolicite diferentialul).

Scris: Vin Ian 11, 2008 1:32 am
de pentium
Si eu zic la fel ca Jeff: totul depinde de aderenta. Oricum o folosire in exces a sistemului 4x4lock il va supraincalzi cu sigurantza

Scris: Lun Ian 14, 2008 9:34 pm
de andreiderme
Sfatul meu e sa-l folosesti doar cand iesi din cacat pe LOCK. Adica max 50. De fapt pt mai mult nici nu ai nevoie. In rest tine-l pe auto. Nu de alta dar poti sa te trezesti ca se buleste dupa ce iesi din garantie!

Scris: Joi Ian 17, 2008 2:40 pm
de mitzsu
Exact cum spune Andrei...4x4 lock e pentru a iesi din situatii grele. Unde sa fugi cu tractiunea integrala blocata :shock: ? Daca poti sa fugi cu mitsu pe sosea, inseamna ca nu e nevoie de lock - situatiile se exclud, reciproc, de la sine :wink: !!!
Sa o stapanesti sanatos, km multi si drumuri frumoase !!