VITEZA RECOMANDATA CU 4WD LOCK

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Alberian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 10, 2016 8:17 pm

Mesaj de Alberian » Lun Apr 10, 2017 7:44 pm

Conform producatorului 4wd LOCK: "Modul potrivit pentru rularea cu tracÅ£iune integrală pe toate suprafeÅ£ele..." sau unui site de specialitate: "In dry conditions, 4WD Lock mode places priority on performance." Si sper ca stie ca 4WD-ul de pe Outlander nu este un 4WD prin definitie, el fiind un AWD

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Vin Apr 21, 2017 6:16 pm

Modul 4WD lock se dezactiveaza singur dupa depasirea vitezei de 40km/h,insa nu este indicat nici asa sa se mearga in continuare.Aceasta dezactivare nu ar fi totusi 100% (exact ca si dezactivarea manuala a esp la o masina) si astfel ar duce la o incalzire si uzura prematura a diferentialului la fel si uleiul dif.Pe zapada nu ajuta cu nimic in modul 4WD lock,ma refer la sosele ci atunci se merge pe Auto si astfel cuplul si tractiunea functioneaza exact cum trebuie si cand trebuie mai ales in curbe.


Avatar utilizator
Alberian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 10, 2016 8:17 pm

Mesaj de Alberian » Joi Apr 27, 2017 4:19 pm

Ok, dar unde se mentioneaza aceste lucruri? Adica nu am gasit nicaieri pe internet scris asa ceva. Ce spuneti dvs. este ceva ce stiu ca se aplica la sistemele Nissan(fac referinta la cel de pe Duster), unde selectorul nici nu permite sa se intre in LOCK peste o anumita viteza.

Avatar utilizator
Alberian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 10, 2016 8:17 pm

Mesaj de Alberian » Vin Aug 18, 2017 1:53 am

QUOTE (andreiderme @ Mar 28 2008, 01:21 AM) Stai ca eu sunt foarte interesat de amanunte: deci dif fata si spate sunt OARECUM cu alunecare limitata (doar ca sunt controlate electronic prin ESP si ASTC) ? Adica daca o roata de pe o punte patineaza, va fi redistrib cuplul la cealalta? Care sunt limitele? Pot fi 2 roti opuse pe diagonala folosite?
Sunt oarecum cu alunecare limitata dar am ramas impotmolit cand eram in rampa si rotile de pe o diagonala au pierdut aderenta. Outlanderul meu e din 2008 poate pe modelele cu facelift au rezolvat problema din calculator

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Sâm Feb 24, 2018 8:25 am

QUOTE (outl @ Apr 21 2017, 06:16 PM) Modul 4WD lock se dezactiveaza singur dupa depasirea vitezei de 40km/h,insa nu este indicat nici asa sa se mearga in continuare.Aceasta dezactivare nu ar fi totusi 100% (exact ca si dezactivarea manuala a esp la o masina) si astfel ar duce la o incalzire si uzura prematura a diferentialului la fel si uleiul dif.Pe zapada nu ajuta cu nimic in modul 4WD lock,ma refer la sosele ci atunci se merge pe Auto si astfel cuplul si tractiunea functioneaza exact cum trebuie si cand trebuie mai ales in curbe.

Exact asta am citit si eu undeva ca se poate merge pe 4WD lock pana la 40 km/ora, dar nu mai stiu unde!

Avatar utilizator
Alexandru.Nae
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 27, 2015 12:18 pm

Re: VITEZA RECOMANDATA CU 4WD LOCK

Mesaj de Alexandru.Nae » Vin Aug 16, 2019 1:42 pm

Asta cu viteza recomandata si cu "am citit pe undeva", sunt SF-uri !!! Atat timp cat masina nu-l decupleaza singur dupa o anumita viteza (fiind comanda electrica) poti sa mergi si cu 180 !!!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori