Turatie aiurea pina la 5-6000 rot/min

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
BlackViper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 21, 2007 11:09 am

Mesaj de BlackViper » Vin Dec 21, 2007 11:39 am

Sunt "fericitul" posesor al unui Outlander 2007 diesel. Am patit o ciudatenie cu el acum 2 zile. In timp ce incercam sa parchez motoul s-a turat pina peste nivelul de 5000 rot/min dupa care s-a oprit motorul. Am incercat sa repornesc dupa citeva minute dar nu a prea vrut. Dupa aprox 30 mins am reusit sa pornesc dar in mai putin de 100 metri a facut iar la fel. Am oprit de tot, din fericire eram undeva linga casa, si am contactat MAP. Au fost prompti si a doua zi dimineata masina pleca pe platforma catre service-ul Mitsubishi Berceni. Dupa o zi de munca la ea am fost informat ca s-a ars o bujie...CIUDAT NU?? mai ales ca pornea la prima cheie FARA NICI O PROBLEMA. A durat o zi sa-mi gaseasca o bujie, ceea ce a fost un lucru fericit caci au mai avut timp sa efectueze niste teste si ce au constat....ca face la fel si cu bujia schimbata....Acum mi-au zis ca nu stiu ce garnitura de la o pompa (pompa de inalta - ziceau ei, ce o fi asta??) s-a distrus si ca mi-a intrat motorina in baia de ulei....Nu stiu ce sa mai cred. A mai patit/auzit cineva de acest comportament??

Avatar utilizator
BobbyC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 12, 2007 10:34 am

Mesaj de BobbyC » Vin Dec 21, 2007 12:30 pm

Wow, nasol de tot .
Bafta cu reparatul

Avatar utilizator
zanfirdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2007 10:32 am

Mesaj de zanfirdm » Vin Dec 21, 2007 12:31 pm

Nu am auzit asa ceva in viata mea. Nu sunt expert..dar totusi cand un motor fuctioneaza in 3 bujii..nu cred ca se tureaza..Si bujia aia sa ars asa deodata..E ciudat intradevar..Fii cu ochi pe ei , si daca poti viziteaza-i cat mai des..Imaginea vizuala a propietarului ii fac sa munceasca mai atent si mai cu spor.Itzi doresc sa tzi se rezolve problemele cat mai repede.si sa nu mai ai altele.

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Vin Dec 21, 2007 12:41 pm

stai calm.nu se pricep oamenii prea bine si atunci isi dau cu parerea.si eu sunt patit dar cu altceva.am fost ieri in service,mai dau o tura si azi.din pacate nivelul de pregatire al mecanicilor se rezuma la a curata diverse piese si de a citi computerul de bord.mecanicul ala vechi,de stia ce are masina doar pornind-o,a cam disparut din peisaj.s-a pensionat,repara masini de placere in spatele blocului.mie mi-au si atins cu ceva masina,norocul a fost ca era foarte murdara si a luat din stratul ala de jeg si nu din vopsea. acum, in cazul tau, e urata treaba.sa nu cumva sa fie mai grav si atunci stai o gramada.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Dec 21, 2007 1:13 pm

Imposibil sa se tureze datorila faptului ca nu functioneaza o bujie...nu sunt mecanic asa ca e doar o parere....
Si nici de la motorina in ulei nu vad de ce s-ar supratura... Eu am avut o problema de genul asta cu un opel astra si intr-adevar au trebuit schimbate si bujiile dar turatia provenea de la niste dereglaje la partea de injectie...sau electronica masini..ceva pe acolo, nu de la bujii.

Avatar utilizator
BlackViper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 21, 2007 11:09 am

Mesaj de BlackViper » Vin Dec 21, 2007 1:25 pm

Intre timp am descoperit un amic care lucreaza la Porsche Romania de ceva timp, si cum avem pe masina un motor VAG de 2.0 litri am zis ca nu strica sa-l "stresez" un pic cu niste intrebari. Ce am aflat m-a cam bagat in ceata...dar am zis sa impartasesc si cu voi:
1. pompa de inalta = pe circuitul de alimentare exista 2 pompe, una linga rezervor si una linga motor , aceasta a doua pompa (cea mai aproape de motor) are darul de a ridica presiunea combustibilului cit mai mult si de a il distribui spre pistoane. Partea misto e ca nu prea are garnituri (adica are una care tine motorina sa nu se scurga pe blocul motor) dar e plina de mecanisme si rotite in interior.
2. La Passat-ul cu motor similar s-au mai vazut cazuri asemanatoare de turat aiurea inspre 5-6000 ture....dar problema era cu totul alta....TURBINA, si mai precis axul acesteia care se cam rupe si atunci intra ulei in motorina si sa te tii nene ce turatii ai si cum merge motorul. Dar in acest caz nu iti intra motorina in baia de ulei ci se consuma ulei big time.

Nu stiu ce sa mai cred. Sper sa nu fie turbina si "specialistii" sa inlocuiasca altceva, ca apoi sa cada iar si tot asa. Senzatia mea este ca defectiunea acelei pompe este de fapt un efect....cauza reala fiind alta. Sper sa ma insel...totusi.

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Vin Dec 21, 2007 1:54 pm

Faza cu bujia e aberatie, de bujii ai nevoie la diesel doar la pornire la rece, sunt bujii incandescente ce incalzesc amestecul, acesta explodeaza din cauza presiunii, nu sub actiunea scanteii, ca la benzinare.
Cel mai probabil iti intra ulei in camera de ardere si acesta explodeaza necontrolat. Mergi la un service serios si roaga-i sa inspecteze motorul si turbina. Eventual verifica-ti si nivelul de ulei.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Dec 21, 2007 2:42 pm

Mototul asta echipeaza si nou lancer nu ?
Mda...presimt ca una dintre sectiunile acestui forum se va umple de posturi...

Pana acum pe forumurile Mitsu nu intalneai asemenea probleme specifice VAG.
Mi se pare chiar de kkt...masini japoneze...
Pacat!

Cat despre service...daca ar tace uneori, ar fi mai de apreciat!

Avatar utilizator
BlackViper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 21, 2007 11:09 am

Mesaj de BlackViper » Sâm Dec 22, 2007 2:28 am

Gata i-au dat de cap, este "pompa de inalta" de vina. Au reusit s-o schimbe si uite ca mi-au adus si masina. Sa vedem cit tine acum....

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Dec 22, 2007 12:23 pm

Sa ai bafta sa nu recidiveze! Daca vrei sa impartasesti cu noi modul in care au decurs "ostilitatile", o poti face aici. :wink:

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori