Turatie aiurea pina la 5-6000 rot/min
- BlackViper
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Dec 21, 2007 11:09 am
Sunt "fericitul" posesor al unui Outlander 2007 diesel. Am patit o ciudatenie cu el acum 2 zile. In timp ce incercam sa parchez motoul s-a turat pina peste nivelul de 5000 rot/min dupa care s-a oprit motorul. Am incercat sa repornesc dupa citeva minute dar nu a prea vrut. Dupa aprox 30 mins am reusit sa pornesc dar in mai putin de 100 metri a facut iar la fel. Am oprit de tot, din fericire eram undeva linga casa, si am contactat MAP. Au fost prompti si a doua zi dimineata masina pleca pe platforma catre service-ul Mitsubishi Berceni. Dupa o zi de munca la ea am fost informat ca s-a ars o bujie...CIUDAT NU?? mai ales ca pornea la prima cheie FARA NICI O PROBLEMA. A durat o zi sa-mi gaseasca o bujie, ceea ce a fost un lucru fericit caci au mai avut timp sa efectueze niste teste si ce au constat....ca face la fel si cu bujia schimbata....Acum mi-au zis ca nu stiu ce garnitura de la o pompa (pompa de inalta - ziceau ei, ce o fi asta??) s-a distrus si ca mi-a intrat motorina in baia de ulei....Nu stiu ce sa mai cred. A mai patit/auzit cineva de acest comportament??
Nu am auzit asa ceva in viata mea. Nu sunt expert..dar totusi cand un motor fuctioneaza in 3 bujii..nu cred ca se tureaza..Si bujia aia sa ars asa deodata..E ciudat intradevar..Fii cu ochi pe ei , si daca poti viziteaza-i cat mai des..Imaginea vizuala a propietarului ii fac sa munceasca mai atent si mai cu spor.Itzi doresc sa tzi se rezolve problemele cat mai repede.si sa nu mai ai altele.
stai calm.nu se pricep oamenii prea bine si atunci isi dau cu parerea.si eu sunt patit dar cu altceva.am fost ieri in service,mai dau o tura si azi.din pacate nivelul de pregatire al mecanicilor se rezuma la a curata diverse piese si de a citi computerul de bord.mecanicul ala vechi,de stia ce are masina doar pornind-o,a cam disparut din peisaj.s-a pensionat,repara masini de placere in spatele blocului.mie mi-au si atins cu ceva masina,norocul a fost ca era foarte murdara si a luat din stratul ala de jeg si nu din vopsea. acum, in cazul tau, e urata treaba.sa nu cumva sa fie mai grav si atunci stai o gramada.
Imposibil sa se tureze datorila faptului ca nu functioneaza o bujie...nu sunt mecanic asa ca e doar o parere....
Si nici de la motorina in ulei nu vad de ce s-ar supratura... Eu am avut o problema de genul asta cu un opel astra si intr-adevar au trebuit schimbate si bujiile dar turatia provenea de la niste dereglaje la partea de injectie...sau electronica masini..ceva pe acolo, nu de la bujii.
Si nici de la motorina in ulei nu vad de ce s-ar supratura... Eu am avut o problema de genul asta cu un opel astra si intr-adevar au trebuit schimbate si bujiile dar turatia provenea de la niste dereglaje la partea de injectie...sau electronica masini..ceva pe acolo, nu de la bujii.
- BlackViper
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Dec 21, 2007 11:09 am
Intre timp am descoperit un amic care lucreaza la Porsche Romania de ceva timp, si cum avem pe masina un motor VAG de 2.0 litri am zis ca nu strica sa-l "stresez" un pic cu niste intrebari. Ce am aflat m-a cam bagat in ceata...dar am zis sa impartasesc si cu voi:
1. pompa de inalta = pe circuitul de alimentare exista 2 pompe, una linga rezervor si una linga motor , aceasta a doua pompa (cea mai aproape de motor) are darul de a ridica presiunea combustibilului cit mai mult si de a il distribui spre pistoane. Partea misto e ca nu prea are garnituri (adica are una care tine motorina sa nu se scurga pe blocul motor) dar e plina de mecanisme si rotite in interior.
2. La Passat-ul cu motor similar s-au mai vazut cazuri asemanatoare de turat aiurea inspre 5-6000 ture....dar problema era cu totul alta....TURBINA, si mai precis axul acesteia care se cam rupe si atunci intra ulei in motorina si sa te tii nene ce turatii ai si cum merge motorul. Dar in acest caz nu iti intra motorina in baia de ulei ci se consuma ulei big time.
Nu stiu ce sa mai cred. Sper sa nu fie turbina si "specialistii" sa inlocuiasca altceva, ca apoi sa cada iar si tot asa. Senzatia mea este ca defectiunea acelei pompe este de fapt un efect....cauza reala fiind alta. Sper sa ma insel...totusi.
1. pompa de inalta = pe circuitul de alimentare exista 2 pompe, una linga rezervor si una linga motor , aceasta a doua pompa (cea mai aproape de motor) are darul de a ridica presiunea combustibilului cit mai mult si de a il distribui spre pistoane. Partea misto e ca nu prea are garnituri (adica are una care tine motorina sa nu se scurga pe blocul motor) dar e plina de mecanisme si rotite in interior.
2. La Passat-ul cu motor similar s-au mai vazut cazuri asemanatoare de turat aiurea inspre 5-6000 ture....dar problema era cu totul alta....TURBINA, si mai precis axul acesteia care se cam rupe si atunci intra ulei in motorina si sa te tii nene ce turatii ai si cum merge motorul. Dar in acest caz nu iti intra motorina in baia de ulei ci se consuma ulei big time.
Nu stiu ce sa mai cred. Sper sa nu fie turbina si "specialistii" sa inlocuiasca altceva, ca apoi sa cada iar si tot asa. Senzatia mea este ca defectiunea acelei pompe este de fapt un efect....cauza reala fiind alta. Sper sa ma insel...totusi.
Faza cu bujia e aberatie, de bujii ai nevoie la diesel doar la pornire la rece, sunt bujii incandescente ce incalzesc amestecul, acesta explodeaza din cauza presiunii, nu sub actiunea scanteii, ca la benzinare.
Cel mai probabil iti intra ulei in camera de ardere si acesta explodeaza necontrolat. Mergi la un service serios si roaga-i sa inspecteze motorul si turbina. Eventual verifica-ti si nivelul de ulei.
Cel mai probabil iti intra ulei in camera de ardere si acesta explodeaza necontrolat. Mergi la un service serios si roaga-i sa inspecteze motorul si turbina. Eventual verifica-ti si nivelul de ulei.
Mototul asta echipeaza si nou lancer nu ?
Mda...presimt ca una dintre sectiunile acestui forum se va umple de posturi...
Pana acum pe forumurile Mitsu nu intalneai asemenea probleme specifice VAG.
Mi se pare chiar de kkt...masini japoneze...
Pacat!
Cat despre service...daca ar tace uneori, ar fi mai de apreciat!
Mda...presimt ca una dintre sectiunile acestui forum se va umple de posturi...
Pana acum pe forumurile Mitsu nu intalneai asemenea probleme specifice VAG.
Mi se pare chiar de kkt...masini japoneze...
Pacat!
Cat despre service...daca ar tace uneori, ar fi mai de apreciat!
- BlackViper
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Dec 21, 2007 11:09 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 55 vizitatori