Pagina 1 din 2
Scris: Dum Oct 17, 2010 11:03 pm
de pedros*67
Salut toti posesorii de outlander si nu numai! Am unul din aprile 2007, am trecut prin faza cu consumul de ulei , prin faza cu schimbarea garniturii de la egr (contracost desi era in garantie), prin faza cu etrierele zgomotoase cand placutele sunt uzate la jumatate si am ajuns in faza in care atunci cand pornesc nu merge rotund si are un tremurat. Lucrul asta se intampla si daca rulez cu masina si daca o scot pe liber tremura pana cand se opreste pe loc. Am facut si testare si de fiecare data acelasi raspuns , merge bine! Uneori face o intrerupere scurta intre 1200-1800 RPM. Pe tester totul e ok!
Nu mai inteleg nimic, nici nu stiu unde sa ma duc. Poate ma indruma cineva !
Cu stima !
Scris: Mar Oct 19, 2010 3:31 pm
de crisstiann
sal, cauta pe forum aici ca au mai fost probleme dintr-astea........... unii ziceau ca de la bieletele atiruliu, altii ca sunt tampoanele la motor prea rigide.... nu mai tin minte , dar cauta.stima
Scris: Mie Oct 20, 2010 10:55 am
de cosmin_v
Nu sunt specialist dar suna a probleme la alimentarea cu combustibil (apa in rezervor, vre-un gunoi pe conducta?). Referitor la intreruperea intre 1200-1800rpm, pe alte forumuri am vazut comentarii legate de senzor defect la pedala de frana.
Si eu am o mica problema cateodata, intr-a 3-a, daca accelerez foarte usor, hatzaie intre 1800-2000rpm (mai ales daca urc o panta). Problema asta cica e din cauza unui senzor de boost (am vazut pe alte forumuri) sau EGR colmatat. Deocamdata vad ca nu mai face asa ca o sa astept pana la urmatorul service. Mentionez ca am Otulander 2.0 D tot din 2007, 80000km.
Scris: Lun Noi 15, 2010 11:30 pm
de haican1985
buna...si eu am aceeasi problema...cu tremuratul motorului pe liber....acest lucru se produce cand masina ruleaza la viteza mica....nimeni nu stie de la ce e....??????mi- se pare absurd....
Scris: Mar Noi 23, 2010 9:03 pm
de andreiderme
De asemenea. Aceeasi problema. Doar cand e rece, o scoti din viteza si te opresti la stop. Cam primele 2 opriri la stop. Cauta, daca vrei, dar eu ma indoiesc ca o sa-i dai de capat. Daca totusi gasiti motivul, as fi etern recunoscator daca mi-ati spune si mie.
Cel mai plauzibil mi se pare faza cu senzorul de la pedala de frana... Poate cand e f rece, face chestia asta. Eu unul ma-am resemnat. Dar in rest merge ca un vis si nu e suficienta asta sa-mi strice placerea
@ cosmin_v: la tine e de la supapa egr. La asta se referea si pedros*67. Cred ca mai la toata lumea face asa. Se mai amelioreaza daca ii pui o diafragma in plus. Acum la mine face destul de rar.
Scris: Mie Noi 24, 2010 11:58 am
de cosmin_v
Eu mi-am facut un obicei ca dimineata, mai ales cand e frig afara sa o pornesc si sa o las la relanti cateva minute inainte sa plec.
Intrebare, cand o porniti dimineata, se duce turatia pe la 1100RPM pana se incalzeste motorul sau sta la 900RPM? Ca la mine asa face (si asa si trebuie).
Scris: Sâm Dec 11, 2010 12:20 pm
de iony
Eu nu va inteleg cum puteti ridica in slavi aceasta masina. e ok, am avut si eu, dar incomparabila cu un motor nemtesc.. si stiti ca am dreptate. nu va suparati, dar nu va mai amagiti singuri!!! am un Vw Touuareg si e incomparabil.....
Ps astept sa-mi sariti in cap
Scris: Sâm Dec 11, 2010 5:07 pm
de cradixan
Prietene iony, esti ori in necunostinta de cauza ori rauvoitor. Motorul de 2.0 Di-D este motor VW! Asa ca ... trage tu concluziile cel cu masina nemteasca!
Scris: Sâm Dec 11, 2010 5:59 pm
de iony
si atunci de ce nu se comporta ca atare?????
Scris: Dum Dec 12, 2010 5:39 pm
de lgp
sa se comporte ca atare , ce?
motorul? sau soferul?
era sa zic "berbecul de la volan".scuze
oare pentru ca sunt 2 motoare diferite, pe 2 masini diferite ca gabarit si ca orice altceva?