Outlander 2,0 D Probleme Cu Motorul

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
pedros*67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 30, 2010 11:09 pm

Mesaj de pedros*67 » Dum Oct 17, 2010 11:03 pm

Salut toti posesorii de outlander si nu numai! Am unul din aprile 2007, am trecut prin faza cu consumul de ulei , prin faza cu schimbarea garniturii de la egr (contracost desi era in garantie), prin faza cu etrierele zgomotoase cand placutele sunt uzate la jumatate si am ajuns in faza in care atunci cand pornesc nu merge rotund si are un tremurat. Lucrul asta se intampla si daca rulez cu masina si daca o scot pe liber tremura pana cand se opreste pe loc. Am facut si testare si de fiecare data acelasi raspuns , merge bine! Uneori face o intrerupere scurta intre 1200-1800 RPM. Pe tester totul e ok!
Nu mai inteleg nimic, nici nu stiu unde sa ma duc. Poate ma indruma cineva !
Cu stima !

Avatar utilizator
crisstiann
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm

Mesaj de crisstiann » Mar Oct 19, 2010 3:31 pm

sal, cauta pe forum aici ca au mai fost probleme dintr-astea........... unii ziceau ca de la bieletele atiruliu, altii ca sunt tampoanele la motor prea rigide.... nu mai tin minte , dar cauta.stima

Avatar utilizator
cosmin_v
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 3:35 pm

Mesaj de cosmin_v » Mie Oct 20, 2010 10:55 am

Nu sunt specialist dar suna a probleme la alimentarea cu combustibil (apa in rezervor, vre-un gunoi pe conducta?). Referitor la intreruperea intre 1200-1800rpm, pe alte forumuri am vazut comentarii legate de senzor defect la pedala de frana.
Si eu am o mica problema cateodata, intr-a 3-a, daca accelerez foarte usor, hatzaie intre 1800-2000rpm (mai ales daca urc o panta). Problema asta cica e din cauza unui senzor de boost (am vazut pe alte forumuri) sau EGR colmatat. Deocamdata vad ca nu mai face asa ca o sa astept pana la urmatorul service. Mentionez ca am Otulander 2.0 D tot din 2007, 80000km.

Avatar utilizator
haican1985
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 20, 2010 6:31 pm

Mesaj de haican1985 » Lun Noi 15, 2010 11:30 pm

buna...si eu am aceeasi problema...cu tremuratul motorului pe liber....acest lucru se produce cand masina ruleaza la viteza mica....nimeni nu stie de la ce e....??????mi- se pare absurd....

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Mar Noi 23, 2010 9:03 pm

De asemenea. Aceeasi problema. Doar cand e rece, o scoti din viteza si te opresti la stop. Cam primele 2 opriri la stop. Cauta, daca vrei, dar eu ma indoiesc ca o sa-i dai de capat. Daca totusi gasiti motivul, as fi etern recunoscator daca mi-ati spune si mie.
Cel mai plauzibil mi se pare faza cu senzorul de la pedala de frana... Poate cand e f rece, face chestia asta. Eu unul ma-am resemnat. Dar in rest merge ca un vis si nu e suficienta asta sa-mi strice placerea
@ cosmin_v: la tine e de la supapa egr. La asta se referea si pedros*67. Cred ca mai la toata lumea face asa. Se mai amelioreaza daca ii pui o diafragma in plus. Acum la mine face destul de rar.

Avatar utilizator
cosmin_v
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 3:35 pm

Mesaj de cosmin_v » Mie Noi 24, 2010 11:58 am

Eu mi-am facut un obicei ca dimineata, mai ales cand e frig afara sa o pornesc si sa o las la relanti cateva minute inainte sa plec.
Intrebare, cand o porniti dimineata, se duce turatia pe la 1100RPM pana se incalzeste motorul sau sta la 900RPM? Ca la mine asa face (si asa si trebuie).

Avatar utilizator
iony
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 11, 2010 1:36 pm

Mesaj de iony » Sâm Dec 11, 2010 12:20 pm

Eu nu va inteleg cum puteti ridica in slavi aceasta masina. e ok, am avut si eu, dar incomparabila cu un motor nemtesc.. si stiti ca am dreptate. nu va suparati, dar nu va mai amagiti singuri!!! am un Vw Touuareg si e incomparabil.....
Ps astept sa-mi sariti in cap

Avatar utilizator
cradixan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 02, 2010 12:33 pm

Mesaj de cradixan » Sâm Dec 11, 2010 5:07 pm

Prietene iony, esti ori in necunostinta de cauza ori rauvoitor. Motorul de 2.0 Di-D este motor VW! Asa ca ... trage tu concluziile cel cu masina nemteasca!

Avatar utilizator
iony
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 11, 2010 1:36 pm

Mesaj de iony » Sâm Dec 11, 2010 5:59 pm

si atunci de ce nu se comporta ca atare?????

Avatar utilizator
lgp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 23, 2009 9:36 am

Mesaj de lgp » Dum Dec 12, 2010 5:39 pm

sa se comporte ca atare , ce?
motorul? sau soferul?

era sa zic "berbecul de la volan".scuze

oare pentru ca sunt 2 motoare diferite, pe 2 masini diferite ca gabarit si ca orice altceva?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Kyliebig și 22 vizitatori