Pagina 2 din 3

Scris: Mar Sep 21, 2010 1:10 pm
de bart_snp
Citi KM are la bord?

Scris: Mar Sep 21, 2010 1:37 pm
de speed29
Zice ca 7000 daca citesti mai sus

Scris: Mar Sep 21, 2010 1:51 pm
de Akbhar
Eu am inteles ca avea 7000km de la ultimul schimb de ulei. Cel mai bine ne lamureste initiatorul topicului.

Scris: Mar Sep 21, 2010 10:19 pm
de reptila
QUOTE (Akbhar @ Sep 21 2010, 12:51 PM) Eu am inteles ca avea 7000km de la ultimul schimb de ulei. Cel mai bine ne lamureste initiatorul topicului.
Masina are la bord.. scuze avea 43000 de mii ultima revizie in ungaria la 35.000.

Scris: Mie Sep 22, 2010 1:17 am
de Extremero
Cred ca norocul tau (suna cinic dar vorbesc serios) a fost ca treaba asta ti s-a intamplat in Germania.
Nu stiu de ce am impresia ca daca era la noi, iti gaseai dreptatea doar in justitie. Eventual....

Cu motorul nou, las-o si tu ceva mai moale vreo 10k, dupa care arde-o, macar sa mai prinzi perioada de garantie daca o mai avea ceva.
E un motor maricel, teoretic n-ar trebui sa tuseasca de la 200 pe autobahn.

LE:
Apropos de revizia in Ungaria.... ai facut-o tu mai devreme (la 35k) sau asa se face acolo? Pt ca la noi e din 20 in 20 de mii. Deci ar fi trebuit sa te duci la 40.000km. Cam cat te-a costat?
Intreb, pt ca in august am facut-o si eu tot pe aia de 40.000 si m-au taxat cu 1715 lei.
Daca o fi mult sau putin nu stiu, in schimb stiu ca imi zice ala de la receptie dupa revizie ca manopera contine schimbare a, b, c, d, verificare x, y, z, ... instalatie lumini interior si exterior, etc...
La care ii spun... "Inseamna ca mi-ati schimbat gratis becul ars din plafoniera ca pe factura nu apare"....
Omul destul de sigur pe el... "Probabil"... si pleaca sa-mi aduca masina.
Se intoarce zambind fortat si-mi spune ...."Va invit maine sa va schimbam si becul din plafoniera, ca probabil ca le-a scapat baietilor..."
I-am raspuns ca nu ma voi intoarce pentru un bec de plafonera, dar sper totusi ca 'baietii' n-au uitat sa schimbe si uleiul. Si m-am carat.

Scris: Mie Sep 22, 2010 11:52 am
de reptila
Am facut-o eu pt ca stiu ca la noi filtrele mor mai repede (motorina mai proasta-jegoasa, praf cat cuprinde)
La pret am calculat la preturile de atunci ca am economisit vreo 25% pe putin plus mult mai mult la nervi si stres.
Asta cu toate ca eu maghiara ioc iar ei cu engleza se descurca mai greut.

Scris: Joi Sep 23, 2010 11:13 pm
de reptila
S-a rezolvat!!!!!!!!!!!!
Am motor nou super si naspa in acelasi timp (tre sa merg 1500 cumintel cu el, adica pana in 2000 2200 ture).
A si mai am si un injector nou zic ei.
Intrebare pt cunoscatori motorul vine rodat sau trebe fizic rodat adica schimbat uleiul dupa 1500km????
Ia sa vedem......

Scris: Vin Sep 24, 2010 6:59 am
de speed29
Normal trebuie sa vina rodat din fabrica.Dar este productie PSA si nu prea as baga mana in foc.

Scris: Vin Sep 24, 2010 11:53 am
de Стрелок
Si daca e PSA ce? Nu e TDI? Motorul este rodat din fabrica. Toate sunt. Ideea e ca oricat l-ar roda ei in fabrica, e bine sa fii mai atent in primii km. Nu sa o subturezi, dar sa nu o fortezi (si sa schimbi mai repede primul ulei).

Scris: Sâm Sep 25, 2010 9:48 pm
de reptila
QUOTE (speed29 @ Sep 24 2010, 05:59 AM) Normal trebuie sa vina rodat din fabrica.Dar este productie PSA si nu prea as baga mana in foc.
Merci pt. raspunsuri.
Incerc in primii 1500 km sa nu trec de 2200 de ture dar nici mai jos de 1500, avantaj ca acum merg mai mult pe autostrada, dupa aceea (1500 km) schimb uleiul si filtrul normal. Sper ca e de ajuns.
Pareri.........

QUOTE (speed29 @ Sep 24 2010, 05:59 AM) Normal trebuie sa vina rodat din fabrica.Dar este productie PSA si nu prea as baga mana in foc.
Cei de la service au spus ca nu e rodat........