2.2 Primul Motor Care A Crapat::::::

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
reptila
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 16, 2010 11:07 pm

Mesaj de reptila » Dum Sep 19, 2010 7:38 pm

M-a lasat........... de 4 ori la rand........
In germania pe Autobahn.
Acum motorul se schimba pe garantie in germania.
Revin cu detalii.....

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Dum Sep 19, 2010 8:04 pm

Ti-am mutat topicul la Outlander... Nu prea era prezentare de jurnal de bord, fara suparare.

Imi pare rau ca ti-a crapat motorul, e foarte ciudat. Poate revii cu niste detalii despre ce anume ti s-a intamplat.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Sep 19, 2010 9:39 pm

Poate a bagat din treapta a 6-a in ®ocket dupa....
Era o gluma evident, asteptam detalii.

Avatar utilizator
reptila
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 16, 2010 11:07 pm

Mesaj de reptila » Lun Sep 20, 2010 7:08 pm

QUOTE (gabitzu @ Sep 19 2010, 07:04 PM) Ti-am mutat topicul la Outlander... Nu prea era prezentare de jurnal de bord, fara suparare.

Imi pare rau ca ti-a crapat motorul, e foarte ciudat. Poate revii cu niste detalii despre ce anume ti s-a intamplat.


Dupa cum a fumegat in spate am tins si eu sa cred ca am gasit boosterele la mitshubishi.

Acum serios vorbind treaba e groasa.
Pe la 190 la ora in usoara urcare pe autobahn, vad cum masinile din spatele meu se feresc(de pleca chalanger pe luna) si apoi observ nor de fum alb in spate, motorul se opreste si....... tre sa ies pe banda de urgenta.
Eram ferm convis ca e ambreiajul sa copt si pa....
Dupa 10min de linistire, pun contactul apare ecranul normal dar de pornit ioc, si apoi mesajul CHECK!.
Chekuiesc numarul de telefon de Mitsu asistenta dupa vreo 10 minutele in care incepeam sa vad stelute de draci (convorbire internationala...) o vocisoara i-mi raspunde ii explic ce cum unde..... in fina ma suna cei din germania dupa vreo 2 ore ca pe unde sunt tralala..... dupa inca o ora vine si masinuta de tractat, ma duce pe mine si pe mitsu la un service Mitsu. Acolo imping aia masina in service o conecteaza si avem:
- Eroare arde ulei- stearsa
-Eroare presiune scazuta sau nivel scazut ulei aditie- sters
Dat la cheie motor pornit, scoate fum albisor nu e bine, oprim, citim sunam mitsu mama.
Se recomanda citirea compresiei in cilindrii (metoda clasica) demontam injectoare citim diferenta cam mare intre 1,2,3 si cilindrul nr 4. Punem putin ulei in cilindru 4 presiunea intra in toleranta de 5 bari marja intre cilindrii.
Mai cautam acul in carul cu fan mai citim computerul mai tragem de un surub montam la loc dam drumul face mecanicul o tura de proba merge bine zice el da nu stie ce are completam ulei, ma inervez ma..... pe voi e tre sa ajung la nevasta nu stau 3 zile dupa voi........ a Fum a scos pe la 9 masina a fost repornita pe la 4 dupamasa.
Mi se recomada sa o investighez nu se garnteaza ca nu mai face.
Bun dupa doa zile o duc la Mitsu din zona(tot in germania) si o las 2 zile, schibam ulei (nu era cazul avea 7000 de km), ei zic ca merge ok nici un defect.
Bun.....
A doua zi pe autostrada 170 deal mai mic dau gaz nu vre asa bine ba deloc apoi pleaca boosterele la propriu si la figurat, masina accelereaza nebuna, fum in spate aceasi magarie motorul se opreste.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Sep 20, 2010 7:45 pm

de curiozitate, temperatura apei cum statea?

Avatar utilizator
reptila
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 16, 2010 11:07 pm

Mesaj de reptila » Lun Sep 20, 2010 7:47 pm

Asa continuam.............
Era sambata dupa vreo patru ore primim masina de schimb dar care e la vreo 20 de km cum ajungem acolo ..... treaba noastra zice MAP germania, vorbim in romania trimit faxuri suna, asigurari nemtii ii doare undeva, ajungem la adresa data acolo nici urma de serviciu de inchirieri ma sunam aflam unde e de fapt mergem acolo lasam garantie si basta.
Luni mecanicii probeaza zic catotul e in ordine, le zic so scoata pe autobahn sa-i de gaz, fac ma suna dupa o ora ca au trebuit sa duca masina pe slep a facut cum am zis eu ( ca doar nu am visat........) o fi turbina praf au comandat primesc maine.
A doua zi ma duc la ei duc o lada de bere (au dat din coada ca si catelul la os cand au vazut berea) turbina e schimbata o duc ei la test zic ca e ok primesc masina.
Bucuros fac 30 Km pe autobahn dau gaz in urcare exact pe acelasi deal sens opus ....... draciiiii face la fel.........
Sunam ne relaxem , trimite servisul masina suna si ei la map si eu, ne iau o lasam acolo ca era seara.
Mecanici desfac tot, bleastama mitsu germania, gasesc dupa 2 zile buba o asa zisa fisura defect de turnare sau aliaj.
Pe aici se producea supra presiune din cilindrii in baie si circuitul de ulei care in final impingea uleiul pe unde apuca se ardea si eroarea oprea motorul.
Solutie alt motor luni (adica azi), aflu ca si un injector se schimba mai trebe asteptat.
Revin cand mai am ceva nou.
Pareri????

QUOTE (COObra @ Sep 20 2010, 06:45 PM) de curiozitate, temperatura apei cum statea?
Perfect, nivelul perfect.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Lun Sep 20, 2010 8:59 pm

Super "faina" poveste.

Imi inchipui ca , cazul tau e foarte rar, de aceea nici mecanicii nu i-au dat de cap decat dupa foarte mult timp, timp pierdut de tine. Insa bine ca s-a gasit pana la urma si fisura altfel o mai pateai de cateva ori.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Lun Sep 20, 2010 9:13 pm

Se mai intampla,defect de turnare al blocului,daca totul ar fi perfect............... am trai pe Marte bine ca a crapat cand a trebuit si nu dupa garantie.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Sep 20, 2010 9:20 pm

E bine ca s-a mai oprit motorul, ca de obicei cand o ia pe ulei, nu se opreste pana nu crapa sau il papa pe tot si se sudeaza motorul. Cu noul motor sa mergi mai incet, dieselul nu e facut pt v-max, si mi-e ca si asta o sa aibe acceasi soarta.

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Lun Sep 20, 2010 9:28 pm

am mai auzit chestia asta cu motor gripat , spart pe un peugeot 807 hdi 2.2 ... sa fie o simpla coincidenta? sa speram ca da.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori