Outlander Euro5

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Noi 09, 2010 7:55 am

depinde si ce urmaresti mai mult. daca esti dupa cutia automata...clar ca cel de psa....ca ala e imperecheat cu cutia.
daca te intereseaza sportivitate, cel de mitsu. chiar se simt bine cei 20 de cai in plus. trage si cel de psa foarte bine, dar cel de mitsu, parca nu se chinuie sa ajunga in turatii la fel.
rezervorul de eolys, asa este, e pus intr-o pozitie mai ciudata, si daca dai cu el de pamant se poate sparge. el de capul lui nu are ce sa se strice.
in schimb chiar la mers sportiv, am constatat un consum foarte bun la 2.2 de mitsu.

Avatar utilizator
gradu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 06, 2010 6:22 pm

Mesaj de gradu » Mie Noi 10, 2010 12:16 am

merci, am priceput

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Joi Dec 02, 2010 6:21 pm

Am mai intrebat pe forum despre Outlander cu motor 2.2 de la mitu, dar inca nu am raspunsuri, iar de dealer nu prea te poti baza pe raspunsuri, daca le are!
Daca stie cineva, poate-mi spune si mie:
1 comportament motor, respectiv cum trage, consum in conditii de trafic urban si extraurban, eventual la viteze putin mai mari de 120, probleme etc
2 este tot cu 5+2 locuri
3 filtru de particule este tot inchis, deci cu regenerare, daca da, are rezervor de eolys, acesta cum se umple sau se schimba (o data cu filtru?, sau acesta-i pe viata...), are vre-un bec atunci cand lucreaza, la cati km sau in ce conditii porneste?
4 are acelasi radiator..de motorina?.. dedesupt, care-i rolul lui?, are scut, unde se poate gasi un scut!
5 are lumini de zi led, sau se pot monta, intrebare in contextul in care cu farurile aprinse scade luminozitatea la radio-ceas, sau problema e rezolvata?
6 merita sistemul MMCS, am inteles ca harta RO este minimala si nici sanse de a fi mai completa nu sunt, sau contra cost. Nu suporta un IGO? cu speedcam si toate cele! Doar pt camera de mansalier cred ca nu merita!
7 masina este produsa in Olanda sa Japonia?
8 cam in cat timp de la comanda poate fi livrata?
Toate intrebarile le pun pt ca vreau sa cumpar unul si sincer nu stiu ce sa cred, ori sunt foarte bune ori foarte putine, pt ca informatiile sunt putine. Sunt in cumpana intre ASX si Outlander, as merge mai mult pe Outi pt spatiu, garda mai mare la sol, o sa intru cam prin aceleasi locuri unde Pajero Sport si-a facut cu mult succes datoria.Multumesc

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Vin Dec 10, 2010 7:01 pm

Intrucat sunt foarte informat intrucat am primit ..."mult prea multe raspunsuri la postul precedent" am platit azi unul! Outlander 2.2 DI-D Instyle 4WD, mivec, pret cu discount..(client mitu!) 34174 euro la curs unicredit de 4,37 lei, culoare gri metalizat (bonus oferta dec-ian, roti de iarna pe16, tabla, cauciucuri ..nu stiu)
La intrebari incep sa-mi raspund singur 1, o sa vad cand o calaresc!, 2 este cu 5+2, 3. se pare ca nu se schimba filtrul, dar mai studiez problema, n-are bec si nu stiu cand porneste, 4. are radiator de motorina si scopul acestuie e sa raceasca motorina pe retur pt a nu produce condens in rezervor! (sursa un sef de la service!), fara scut si cica nu au fost probleme de smulgere, spargere, 5. nu are lumini de zi, probabil o sa le cumpar din germania unde apar in liste ca si obtionale cu 380 euro se pare, luminozitatea se pare ca nu e rezolvata la aprindere faruri! 6. habar nu am dar o sa aflu! 7. Olanda 8. conform contract 10 zile, deci de Mos Craciun.
Sper sa nu fi luat teapa!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori