Pagina 1 din 3

Scris: Mar Mar 09, 2010 2:01 pm
de ADI
Am observat pete de ulei sub masina.La o verificare la casa auto Timisoara,mi-au zis ca este vorba de un siemering dintre cutie si motor.Au comandat respectivul siemering din Olanda,care a venit in aprox. o saptamana.Am lasat masina la service 4 zile,cica s-a schimbat f greu.Cand o iau de la service,la iesire din oras i-mi sare furtunul de la intercooler,masina nu mai trage si fasaie rau.Revin dimineata la service si-mi pun furtunul la loc.In ziua urmatoare,surpriza>mai mult ulei sub masina.Merg iar la service,i-mi zic ca e acelasi siemering.Alta comanda.Sun la MAP ai-mi zic aia ca-mi dau o masina la schimb 5 zile daca platesc o taxa de buna utilizare de 300euro.Nu conteaza ca reparatia dureaza mai mult,asa e programul.Iau masina din service,urmand ca ei sa ma sune cand vine piesa.La iesire din oras,vad suruburile de la scut pe presul din spate.Au uitat sa le puna la loc.Merg din nou la service,mi le monteaza.Nici macar scuze... Are cineva vreun sfat?MULTUMESC

Scris: Mar Mar 09, 2010 2:19 pm
de cristibna
Pai din ce spui tu acolo , nu prea ai decat o varianta : cauta alt service de reprezentanta . Nu e prea comod , dar nu e normal ce ti s-a intamplat.
Parerea mea

Scris: Mar Mar 09, 2010 2:30 pm
de bart_snp
QUOTE (ADI @ Mar 9 2010, 03:01 PM) Am observat pete de ulei sub masina.La o verificare la casa auto Timisoara,mi-au zis ca este vorba de un siemering dintre cutie si motor.Au comandat respectivul siemering din Olanda,care a venit in aprox. o saptamana.Am lasat masina la service 4 zile,cica s-a schimbat f greu.Cand o iau de la service,la iesire din oras i-mi sare furtunul de la intercooler,masina nu mai trage si fasaie rau.Revin dimineata la service si-mi pun furtunul la loc.In ziua urmatoare,surpriza>mai mult ulei sub masina.Merg iar la service,i-mi zic ca e acelasi siemering.Alta comanda.Sun la MAP ai-mi zic aia ca-mi dau o masina la schimb 5 zile daca platesc o taxa de buna utilizare de 300euro.Nu conteaza ca reparatia dureaza mai mult,asa e programul.Iau masina din service,urmand ca ei sa ma sune cand vine piesa.La iesire din oras,vad suruburile de la scut pe presul din spate.Au uitat sa le puna la loc.Merg din nou la service,mi le monteaza.Nici macar scuze... Are cineva vreun sfat?MULTUMESC


Cred ca nu inteleg bine !
Cum adica sa platesti la MAP taxa de utilizare 300 E? Parca se obligau sa-ti asigure masina pentru o perioada de timp.

Numai bine

Scris: Mar Mar 09, 2010 3:01 pm
de ciprian_dobretrifan
daca nu ma insel taxa este pentru masina pe care ti-o dau la schimb. MAP include gratuit doar tractarea masinii tale la cel mai apropiat service, nu si masina la schimb

Scris: Mar Mar 09, 2010 3:21 pm
de lgp
taxa respectiva nu se plateste la MAP, se plateste celui care iti inchiriaza masina, propriu - zis, firmei de rent-a-car, si reprezinta garantia de buna utilizare. MAP-ul iti asigura inchirierea masinii, plateste acest lucru, dar nu iti plateste si garantia.
faza distractiva vine acum: am patit-o si eu de 2 ori, o data acum 2 ani, in Timisoara, cand am platit garantia 200 de euro pentru un jaf de Aveo, si a 2-a oara acum 4 zile, cand NU AM PLATIT nici o garantie pentru masina inchiriata, o Skoda Octavia break. diferenta este ca a doua oara s-a intamplat in Austria. mi s-a pus in vedere, si am semnat ca daca masina pateste ceva, ce necesita reparatii pe Casco, voi plati o taxa de 350 de euro, dar efectiv, garantie, nu am platit nimic.
asadar, tind sa zic ca de fapt aceste golanii sunt facute de catre firmele romanesti.
cine se respecta, nu face chestii de-astea

Scris: Mar Mar 09, 2010 3:33 pm
de ADI
TAXA MI SE RESTITUIA LA PREDAREA MASINII

Scris: Mar Mar 09, 2010 3:57 pm
de lgp
evident.
deci e garantia, cu alte cuvinte

Scris: Mar Mar 09, 2010 4:42 pm
de cix
Deci sa revenim la problema omului, nu despre MAP era vorba.

Daca inca nu a fost pus al simering doilea si astepti sa ajunga, eu zic sa mergi sa ti-l schimbe si mai vezi dup-aia. Dupa parerea mea, in cazul unei scurgeri de ulei e usor sa iti dai seama de unde e pentru ca se vede pe unde curge. Cred ca daca iese pe la acel simering e clar ca ala e.
Prea mult ajutor nu cred ca o sa capeti pe forum pentru ca e greu sa iti dai cu parerea atata timp cat nu vezi masina. Sper sa se rezolve intr-un final.

Ti-am editat titlul topicului. Inainte de a posta arunca un ochi la regulament.

Scris: Mie Mar 10, 2010 9:19 am
de alex167
QUOTE (ADI @ Mar 9 2010, 02:01 PM) Am observat pete de ulei sub masina.La o verificare la casa auto Timisoara,mi-au zis ca este vorba de un siemering dintre cutie si motor.Au comandat respectivul siemering din Olanda,care a venit in aprox. o saptamana.Am lasat masina la service 4 zile,cica s-a schimbat f greu.Cand o iau de la service,la iesire din oras i-mi sare furtunul de la intercooler,masina nu mai trage si fasaie rau.Revin dimineata la service si-mi pun furtunul la loc.In ziua urmatoare,surpriza>mai mult ulei sub masina.Merg iar la service,i-mi zic ca e acelasi siemering.Alta comanda.Sun la MAP ai-mi zic aia ca-mi dau o masina la schimb 5 zile daca platesc o taxa de buna utilizare de 300euro.Nu conteaza ca reparatia dureaza mai mult,asa e programul.Iau masina din service,urmand ca ei sa ma sune cand vine piesa.La iesire din oras,vad suruburile de la scut pe presul din spate.Au uitat sa le puna la loc.Merg din nou la service,mi le monteaza.Nici macar scuze... Are cineva vreun sfat?MULTUMESC

Si eu care ma gandeam sa ma duc in Timisoara pentru revizie.... . La Casa Auto ai fost? Eu stiam ca in TM mai e un service pt Mitsu, respectiv RMB ca si in Cluj. De ce n-ai fost acolo? S-au du-te acum, poate sunt mai priceputi acolo.

Scris: Joi Mar 11, 2010 5:00 am
de ADI
CASA AUTO TIMISOARA E SINGURA DIN TM DIN CATE STIU EU.