Suierat
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
Adica?Ce inseamna condus sportiv?
Si eu conduc mai "agresiv" insa incerc sa respect niste reguli elementare : o las mai moale pana se incalzeste, fara "talpa" sub 1800 rpm, schibat pe la 2800-3000 rpm si incerc sa nu merg sub 2000 rpm
Mi se pare deplasat sa ti se spuna ca a picat din cauza condusului "sportiv".
Si eu conduc mai "agresiv" insa incerc sa respect niste reguli elementare : o las mai moale pana se incalzeste, fara "talpa" sub 1800 rpm, schibat pe la 2800-3000 rpm si incerc sa nu merg sub 2000 rpm
Mi se pare deplasat sa ti se spuna ca a picat din cauza condusului "sportiv".
QUOTE (maverick_24 @ Apr 13 2010, 01:58 PM) Adica?Ce inseamna condus sportiv?
Si eu conduc mai "agresiv" insa incerc sa respect niste reguli elementare : o las mai moale pana se incalzeste, fara "talpa" sub 1800 rpm, schibat pe la 2800-3000 rpm si incerc sa nu merg sub 2000 rpm
Mi se pare deplasat sa ti se spuna ca a picat din cauza condusului "sportiv".
Cam asa conduc si eu. Cind fac depasiri o calc mai tare, iar viteza de croaziera afara - in jur de 120. Ce mai mi s-a spus ... cind faci drumuri lungi si ai si fortat-o, atunci cind opresti sa o lasi la relanti citeva minute, astfel incit turbina sa se raceasca usor (nu brusc). Zic ei ca scrie in cartea tehnica a masinii. Pina la urma ... turbina veche se poate sa nu fi fost fiabila, dar cam astea ar fi motivele din care s-ar putea strica.
Si eu conduc mai "agresiv" insa incerc sa respect niste reguli elementare : o las mai moale pana se incalzeste, fara "talpa" sub 1800 rpm, schibat pe la 2800-3000 rpm si incerc sa nu merg sub 2000 rpm
Mi se pare deplasat sa ti se spuna ca a picat din cauza condusului "sportiv".
Cam asa conduc si eu. Cind fac depasiri o calc mai tare, iar viteza de croaziera afara - in jur de 120. Ce mai mi s-a spus ... cind faci drumuri lungi si ai si fortat-o, atunci cind opresti sa o lasi la relanti citeva minute, astfel incit turbina sa se raceasca usor (nu brusc). Zic ei ca scrie in cartea tehnica a masinii. Pina la urma ... turbina veche se poate sa nu fi fost fiabila, dar cam astea ar fi motivele din care s-ar putea strica.
- crisstiann
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm
salutare, aici mi se pare ceva ciudat in explicatia mecanicului.... cum adika de la kitul de putere cedeaza turbina? asta da, daka pui orice kit pe masina dar din moment ce pui kitul lor, acesta nu e facut sa lucreze in parametrii suportati de turbina? ce vroiam eu sa te intreb: suieratul asta este (a fost) constant si in relanti? mersi
QUOTE (crisstiann @ Oct 19 2010, 05:06 PM) salutare, aici mi se pare ceva ciudat in explicatia mecanicului.... cum adika de la kitul de putere cedeaza turbina? asta da, daka pui orice kit pe masina dar din moment ce pui kitul lor, acesta nu e facut sa lucreze in parametrii suportati de turbina? ce vroiam eu sa te intreb: suieratul asta este (a fost) constant si in relanti? mersi
Salut! Suieratul era in functie de turatie si era mai pregnant in viteza I-a si a II- a (la turatii intre 1500 si 1800 sa zic). La viteze mari nu se mai percepea zgomotul. Oricum ... a fost din turbina. Asta e sigur pt ca a disparut dupa ce mi-au schimbat-o. Probabil ca si eu am fortat masina prin condusul meu mai sportiv. Dar nu cred ca era normal sa cedeze la asa putini km.
Salut! Suieratul era in functie de turatie si era mai pregnant in viteza I-a si a II- a (la turatii intre 1500 si 1800 sa zic). La viteze mari nu se mai percepea zgomotul. Oricum ... a fost din turbina. Asta e sigur pt ca a disparut dupa ce mi-au schimbat-o. Probabil ca si eu am fortat masina prin condusul meu mai sportiv. Dar nu cred ca era normal sa cedeze la asa putini km.
QUOTE (driv3r @ Oct 19 2010, 08:12 PM) Stati linistiti, nu e din cauza stilului de condus. Se stie ca motorul fiind de provenienta VAG, la astea cam cade turbina. Invariabil de la 100 de mii incolo. Cam devreme la 76 de mii de km oricum. Am prieteni cu VW, Audi cu acelasi motor la care s-a dus turbina. Nu e o regula dar nu e de speriat.
Ceva idee cat costa o turbina? Am 80000km si s-a dus garantia. Sa ma pregatesc sufleteste si baneste!
Apropo, oare de ce la Mitsubishi nu se poate extinde garantia contra cost?
Ceva idee cat costa o turbina? Am 80000km si s-a dus garantia. Sa ma pregatesc sufleteste si baneste!
Apropo, oare de ce la Mitsubishi nu se poate extinde garantia contra cost?
QUOTE (cosmin_v @ Oct 20 2010, 11:03 AM) Ceva idee cat costa o turbina? Am 80000km si s-a dus garantia. Sa ma pregatesc sufleteste si baneste!
Apropo, oare de ce la Mitsubishi nu se poate extinde garantia contra cost?
Mi s-a spus atunci cind am schimbat-o ca face cam 2000 de euro (nu stiu daca manopera era inclusa in acest pret). Dar au niste tarife la manopera ...
Apropo, oare de ce la Mitsubishi nu se poate extinde garantia contra cost?
Mi s-a spus atunci cind am schimbat-o ca face cam 2000 de euro (nu stiu daca manopera era inclusa in acest pret). Dar au niste tarife la manopera ...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori