Suierat

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Manu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 28, 2010 6:46 pm

Mesaj de Manu » Mar Apr 13, 2010 2:34 pm

Am schimbat turbina. De la ea era suieratul. Acum nu se mai aude. Se pare ca se strica din cauza condusului mai "sportiv" si/sau a cipului de putere.

Avatar utilizator
maverick_24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm

Mesaj de maverick_24 » Mar Apr 13, 2010 2:58 pm

Adica?Ce inseamna condus sportiv?

Si eu conduc mai "agresiv" insa incerc sa respect niste reguli elementare : o las mai moale pana se incalzeste, fara "talpa" sub 1800 rpm, schibat pe la 2800-3000 rpm si incerc sa nu merg sub 2000 rpm

Mi se pare deplasat sa ti se spuna ca a picat din cauza condusului "sportiv".

Avatar utilizator
Manu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 28, 2010 6:46 pm

Mesaj de Manu » Mar Apr 13, 2010 3:53 pm

QUOTE (maverick_24 @ Apr 13 2010, 01:58 PM) Adica?Ce inseamna condus sportiv?

Si eu conduc mai "agresiv" insa incerc sa respect niste reguli elementare : o las mai moale pana se incalzeste, fara "talpa" sub 1800 rpm, schibat pe la 2800-3000 rpm si incerc sa nu merg sub 2000 rpm

Mi se pare deplasat sa ti se spuna ca a picat din cauza condusului "sportiv".

Cam asa conduc si eu. Cind fac depasiri o calc mai tare, iar viteza de croaziera afara - in jur de 120. Ce mai mi s-a spus ... cind faci drumuri lungi si ai si fortat-o, atunci cind opresti sa o lasi la relanti citeva minute, astfel incit turbina sa se raceasca usor (nu brusc). Zic ei ca scrie in cartea tehnica a masinii. Pina la urma ... turbina veche se poate sa nu fi fost fiabila, dar cam astea ar fi motivele din care s-ar putea strica.

Avatar utilizator
crisstiann
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm

Mesaj de crisstiann » Mar Oct 19, 2010 5:06 pm

salutare, aici mi se pare ceva ciudat in explicatia mecanicului.... cum adika de la kitul de putere cedeaza turbina? asta da, daka pui orice kit pe masina dar din moment ce pui kitul lor, acesta nu e facut sa lucreze in parametrii suportati de turbina? ce vroiam eu sa te intreb: suieratul asta este (a fost) constant si in relanti? mersi

Avatar utilizator
Manu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 28, 2010 6:46 pm

Mesaj de Manu » Mar Oct 19, 2010 5:35 pm

QUOTE (crisstiann @ Oct 19 2010, 05:06 PM) salutare, aici mi se pare ceva ciudat in explicatia mecanicului.... cum adika de la kitul de putere cedeaza turbina? asta da, daka pui orice kit pe masina dar din moment ce pui kitul lor, acesta nu e facut sa lucreze in parametrii suportati de turbina? ce vroiam eu sa te intreb: suieratul asta este (a fost) constant si in relanti? mersi

Salut! Suieratul era in functie de turatie si era mai pregnant in viteza I-a si a II- a (la turatii intre 1500 si 1800 sa zic). La viteze mari nu se mai percepea zgomotul. Oricum ... a fost din turbina. Asta e sigur pt ca a disparut dupa ce mi-au schimbat-o. Probabil ca si eu am fortat masina prin condusul meu mai sportiv. Dar nu cred ca era normal sa cedeze la asa putini km.

Avatar utilizator
driv3r
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 13, 2008 5:19 pm

Mesaj de driv3r » Mar Oct 19, 2010 8:12 pm

Stati linistiti, nu e din cauza stilului de condus. Se stie ca motorul fiind de provenienta VAG, la astea cam cade turbina. Invariabil de la 100 de mii incolo. Cam devreme la 76 de mii de km oricum. Am prieteni cu VW, Audi cu acelasi motor la care s-a dus turbina. Nu e o regula dar nu e de speriat.

Avatar utilizator
cosmin_v
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 3:35 pm

Mesaj de cosmin_v » Mie Oct 20, 2010 11:03 am

QUOTE (driv3r @ Oct 19 2010, 08:12 PM) Stati linistiti, nu e din cauza stilului de condus. Se stie ca motorul fiind de provenienta VAG, la astea cam cade turbina. Invariabil de la 100 de mii incolo. Cam devreme la 76 de mii de km oricum. Am prieteni cu VW, Audi cu acelasi motor la care s-a dus turbina. Nu e o regula dar nu e de speriat.

Ceva idee cat costa o turbina? Am 80000km si s-a dus garantia. Sa ma pregatesc sufleteste si baneste!
Apropo, oare de ce la Mitsubishi nu se poate extinde garantia contra cost?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 20, 2010 11:21 am

Decizie de marketing. Probabil nu e considerata necesara (mai putin in cazul folosirii motoarelor VAG ).

Turbinele nazdravane sunt o problema cunoscuta si recunoscuta la motoarele TDI de 2.0 fara commonrail.

Avatar utilizator
Manu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 28, 2010 6:46 pm

Mesaj de Manu » Mie Oct 20, 2010 2:38 pm

QUOTE (cosmin_v @ Oct 20 2010, 11:03 AM) Ceva idee cat costa o turbina? Am 80000km si s-a dus garantia. Sa ma pregatesc sufleteste si baneste!
Apropo, oare de ce la Mitsubishi nu se poate extinde garantia contra cost?

Mi s-a spus atunci cind am schimbat-o ca face cam 2000 de euro (nu stiu daca manopera era inclusa in acest pret). Dar au niste tarife la manopera ...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 20, 2010 3:04 pm

Probabil cat jumatate din costul turbinei.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori