Ambreiaj Outlander
la mine vad ca nu face fite decat iarna. vara trecuta a fost ok insa de cand a dat racoarea nu am scos-o din Buc sa vad cum face. de aia inca nu m-am hotarat sa schimb ambreiajul. problema mea era ca sare din cruise la restabilire dupa care am vazut ca patineaza usor la turatii mai mari. m-am gandit ca din asta sare din cruise la restabilire pen'ca atunci trage tare si , probabil , patinand , vreun senzor ii spune ca cineva a apasat ambreiajul si sare cruise-ul. ce nu inteleg este ce draci de legatura are chestia asta cu faptul ca afara este cald sau rece? asta e verificata.
curios .... nu prea s-a mai plans lumea pe aici. nici eu n-am mai intrat de ceva vreme insa ma asteptam sa se umple forumul de plangeri despre ambreiaj..
curios .... nu prea s-a mai plans lumea pe aici. nici eu n-am mai intrat de ceva vreme insa ma asteptam sa se umple forumul de plangeri despre ambreiaj..
QUOTE (Extremero @ Dec 12 2012, 02:23 PM) @gabriel_c
Daca ai motorul de 2.2, mai mult ca sigur ca problema nu vine de la ambreiaj ci de la uleiul care ajunge pe el de la simeringul de palier.
Deci va trebui sa schimbi si simeringul (cod nou: MN982076) pt ca altfel, orice ambreiai iti vei pune, va patina in scurt timp si ala.
Daca ai noroc si ai cumparat masina cu 5 ani garantie si nu 3 cum erau majoritatea, poti face lucrarea pe garantie (se schimba simeringul si discul de ambreiaj). Daca nu, poti cumpara tu piesele si le schimbi la un service. Daca iei doar simering + disc nu e o avere, dar daca shimbi tot ambreiajul costa ceva bani...
Iti dai seama cam cat ulei baga in motor intr-un an de zile, daca era simeringul? Plus ca vedea balta de ulei sub ea.
Probabil s-a dus volanta, daca esti foarte ghinionist; oricum ar fi este defect de exploatare, asa ca pregateste-te financiar serios.
@cri1808 - mergi un drum de minim 50km, peferabil cu viteze mai mari, apoi din a 3a sau a 4a la 2000rpm da-i talpa si vezi daca turatia creste mai repede decat viteza si apoi revine acul. Daca nu face, incearca aceeasi reteta pe a 5a/6a, dar iti trebuie autostrada sau un loc unde sa ai loc sa ajungi la ~2000rpm. Daca patineasa, aceeasi duda - ambreiaj sau volanta.
Daca ai motorul de 2.2, mai mult ca sigur ca problema nu vine de la ambreiaj ci de la uleiul care ajunge pe el de la simeringul de palier.
Deci va trebui sa schimbi si simeringul (cod nou: MN982076) pt ca altfel, orice ambreiai iti vei pune, va patina in scurt timp si ala.
Daca ai noroc si ai cumparat masina cu 5 ani garantie si nu 3 cum erau majoritatea, poti face lucrarea pe garantie (se schimba simeringul si discul de ambreiaj). Daca nu, poti cumpara tu piesele si le schimbi la un service. Daca iei doar simering + disc nu e o avere, dar daca shimbi tot ambreiajul costa ceva bani...
Iti dai seama cam cat ulei baga in motor intr-un an de zile, daca era simeringul? Plus ca vedea balta de ulei sub ea.
Probabil s-a dus volanta, daca esti foarte ghinionist; oricum ar fi este defect de exploatare, asa ca pregateste-te financiar serios.
@cri1808 - mergi un drum de minim 50km, peferabil cu viteze mai mari, apoi din a 3a sau a 4a la 2000rpm da-i talpa si vezi daca turatia creste mai repede decat viteza si apoi revine acul. Daca nu face, incearca aceeasi reteta pe a 5a/6a, dar iti trebuie autostrada sau un loc unde sa ai loc sa ajungi la ~2000rpm. Daca patineasa, aceeasi duda - ambreiaj sau volanta.
Salutare,
azi am incercat sa intru pe o straduta intre blocuri pe care erau max. 20cm de zapada, destul de afanata...nu am reusit, nici cu "lock" pus, am incercat de 4-5 ori, cu miscari inainte-inapoi, mai usor sau mai "nervos", am reusit dupa aceste 4-5 incercari sa umplu strada de miros de ambreiaj ars. Am renuntat...Am anvelope de iarna pe 16, am fost pur si implu rusinat ca nu am reusit...cu o asemenea masina...Sper sa nu se fii dus naibii amreiajul. Motorul este 2.2 PSA, nu am avut pana acum probleme cu ambreiajul, desi am 75.000km.
azi am incercat sa intru pe o straduta intre blocuri pe care erau max. 20cm de zapada, destul de afanata...nu am reusit, nici cu "lock" pus, am incercat de 4-5 ori, cu miscari inainte-inapoi, mai usor sau mai "nervos", am reusit dupa aceste 4-5 incercari sa umplu strada de miros de ambreiaj ars. Am renuntat...Am anvelope de iarna pe 16, am fost pur si implu rusinat ca nu am reusit...cu o asemenea masina...Sper sa nu se fii dus naibii amreiajul. Motorul este 2.2 PSA, nu am avut pana acum probleme cu ambreiajul, desi am 75.000km.
QUOTE (esorin @ Dec 12 2012, 07:45 PM) Iti dai seama cam cat ulei baga in motor intr-un an de zile, daca era simeringul? Plus ca vedea balta de ulei sub ea.
Probabil s-a dus volanta, daca esti foarte ghinionist; oricum ar fi este defect de exploatare, asa ca pregateste-te financiar serios.
@cri1808 - mergi un drum de minim 50km, peferabil cu viteze mai mari, apoi din a 3a sau a 4a la 2000rpm da-i talpa si vezi daca turatia creste mai repede decat viteza si apoi revine acul. Daca nu face, incearca aceeasi reteta pe a 5a/6a, dar iti trebuie autostrada sau un loc unde sa ai loc sa ajungi la ~2000rpm. Daca patineasa, aceeasi duda - ambreiaj sau volanta.
Stai linistit nu se baga cine stie ce ulei max 500 ml. Eu deja pierd din nou ulei, cei de la service au zis ca-i pe la "celebrul" simering....pe care deja l-am schimbat odata acum 40000Km.
Ambreiajul inca nu patineaza dar cred ca e numai o chestiune de timp. Mi-au zis ca acest simering este un fel de carton presat care daca se deformeaza..gata
Numai bine
Probabil s-a dus volanta, daca esti foarte ghinionist; oricum ar fi este defect de exploatare, asa ca pregateste-te financiar serios.
@cri1808 - mergi un drum de minim 50km, peferabil cu viteze mai mari, apoi din a 3a sau a 4a la 2000rpm da-i talpa si vezi daca turatia creste mai repede decat viteza si apoi revine acul. Daca nu face, incearca aceeasi reteta pe a 5a/6a, dar iti trebuie autostrada sau un loc unde sa ai loc sa ajungi la ~2000rpm. Daca patineasa, aceeasi duda - ambreiaj sau volanta.
Stai linistit nu se baga cine stie ce ulei max 500 ml. Eu deja pierd din nou ulei, cei de la service au zis ca-i pe la "celebrul" simering....pe care deja l-am schimbat odata acum 40000Km.
Ambreiajul inca nu patineaza dar cred ca e numai o chestiune de timp. Mi-au zis ca acest simering este un fel de carton presat care daca se deformeaza..gata
Numai bine
QUOTE (Mingiu @ Jan 28 2014, 01:08 AM) Am anvelope de iarna pe 16, am fost pur si implu rusinat ca nu am reusit...cu o asemenea masina...Sper sa nu se fii dus naibii amreiajul.
daca era gheatza pe sub zapada ... e normal. sau daca zapada era mai mare de 20 cm cat ai estimat tu, iarasi e normal.
in ceea ce priveste ambreiajul ... poate ca nu s-a dus naibii, dar sigur i s-a mai scurtat durata de functionare.
daca era gheatza pe sub zapada ... e normal. sau daca zapada era mai mare de 20 cm cat ai estimat tu, iarasi e normal.
in ceea ce priveste ambreiajul ... poate ca nu s-a dus naibii, dar sigur i s-a mai scurtat durata de functionare.
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
QUOTE (Mingiu @ Jan 28 2014, 01:08 AM) Sper sa nu se fii dus naibii amreiajul. Motorul este 2.2 PSA, nu am avut pana acum probleme cu ambreiajul, desi am 75.000km.
Norocosule..eu l-am schimbat de 2 ori in 92.000 de km
Cand te mai duci la service vezi daca ai scurgeri de ulei pe la semering...asta e cel mai bun indiciu daca ambreiajul e pe duca ( ti-o spun din experienta ...) si apropos, asa cum a zis si outl, nu mai incerca asa ceva fara ASC decuplat
Norocosule..eu l-am schimbat de 2 ori in 92.000 de km
Cand te mai duci la service vezi daca ai scurgeri de ulei pe la semering...asta e cel mai bun indiciu daca ambreiajul e pe duca ( ti-o spun din experienta ...) si apropos, asa cum a zis si outl, nu mai incerca asa ceva fara ASC decuplat
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori