Ambreiaj Outlander
QUOTE (esorin @ Mar 11 2014, 09:46 AM) Volanta avea joc mare de-a lungul axei arborelui cotit. Ambreiajul era ok, la fel si simeringul in cauza. Imi patina doar dupa mers continuu de minim 50km, si atunci destul de finut si doar daca o calcam tare in treptele 3-4-5. Pe autostrada era usor vizibil fenomenul in treptele 5-6.
Intre timp cred ca mi s-a dus simeringul schimbat (dupa 40000km, ca la carte ....). Dupa 400km de autostrada m-am trezit cu balta sub masina. Cand am scos scutul, ulei pe sub masina ca la balamuc. Se pare ca nu e compromis total, dar e o chestiune de timp. Ambreiajul nu are nici un semn ca ar patina, asa ca mai stau pana o crapa definitiv, ca doar nu fac bucati masina pentru o piesa de 90 de lei, daca nu e absolut necesar.
Cei care ati schimbat recent, puteti pune aici codul simeringului? Am inteles, la o discutie cu cineva de la Mitsu RO, ca Mitsu ar monta alt simering decat cel original, care ar fi mai bun. Eu am facut schimbul la Citroen si mi s-a montat reperul original PSA. Nu stiu daca e poveste sau nu, dar merita incercat.
Daca n-ai pete de ulei semnificative eu cred ca este volanta. Dupa cum am zis mai sus, e un defect de fabricatie, recunoscut de Mitsubishi, dar schimbat pe garantie doar la cererea clientului. Asta e o mega marlanie, dar e romaneasca...
eu nu am vazut nicio pata de ulei sub masina. mai mult decat atat am si verificat-o atent pe dedesubt in decembrie c?nd am schimbat amortizoarele din spate si capetele de bara.
ma seaca faptul ca sare din cruise la restabilire si ca uneori patineaza ca proasta c?nd am neoie sa trag de ea.
am fost la ?nceputul lui feb in austria si s-a comportat impecabil la dus insa la intors , dupa ce am fortat putin ambreiajul pe ceva zapada si a mirosit urat ( nu mi-a dat in cap sa scot asc-ul) , iar a inceput sa sara din cruise si sa patineze. ma g?ndesc ca daca sare din cruise doar la restabilire - atunci c?nd trage la greu - inca nu-i e moarte.
mama lor de jigodii ...
Intre timp cred ca mi s-a dus simeringul schimbat (dupa 40000km, ca la carte ....). Dupa 400km de autostrada m-am trezit cu balta sub masina. Cand am scos scutul, ulei pe sub masina ca la balamuc. Se pare ca nu e compromis total, dar e o chestiune de timp. Ambreiajul nu are nici un semn ca ar patina, asa ca mai stau pana o crapa definitiv, ca doar nu fac bucati masina pentru o piesa de 90 de lei, daca nu e absolut necesar.
Cei care ati schimbat recent, puteti pune aici codul simeringului? Am inteles, la o discutie cu cineva de la Mitsu RO, ca Mitsu ar monta alt simering decat cel original, care ar fi mai bun. Eu am facut schimbul la Citroen si mi s-a montat reperul original PSA. Nu stiu daca e poveste sau nu, dar merita incercat.
Daca n-ai pete de ulei semnificative eu cred ca este volanta. Dupa cum am zis mai sus, e un defect de fabricatie, recunoscut de Mitsubishi, dar schimbat pe garantie doar la cererea clientului. Asta e o mega marlanie, dar e romaneasca...
eu nu am vazut nicio pata de ulei sub masina. mai mult decat atat am si verificat-o atent pe dedesubt in decembrie c?nd am schimbat amortizoarele din spate si capetele de bara.
ma seaca faptul ca sare din cruise la restabilire si ca uneori patineaza ca proasta c?nd am neoie sa trag de ea.
am fost la ?nceputul lui feb in austria si s-a comportat impecabil la dus insa la intors , dupa ce am fortat putin ambreiajul pe ceva zapada si a mirosit urat ( nu mi-a dat in cap sa scot asc-ul) , iar a inceput sa sara din cruise si sa patineze. ma g?ndesc ca daca sare din cruise doar la restabilire - atunci c?nd trage la greu - inca nu-i e moarte.
mama lor de jigodii ...
QUOTE (esorin @ Mar 11 2014, 09:46 AM) (...)
Cei care ati schimbat recent, puteti pune aici codul simeringului? Am inteles, la o discutie cu cineva de la Mitsu RO, ca Mitsu ar monta alt simering decat cel original, care ar fi mai bun. Eu am facut schimbul la Citroen si mi s-a montat reperul original PSA. Nu stiu daca e poveste sau nu, dar merita incercat.
(...)
La masina mea au schimbat simeringul in nov 2011 (la ~75.000km) si reperul pe care l-au pus a fost MN982076.
Cica este diferit de cel cu care a venit masina.
Cei care ati schimbat recent, puteti pune aici codul simeringului? Am inteles, la o discutie cu cineva de la Mitsu RO, ca Mitsu ar monta alt simering decat cel original, care ar fi mai bun. Eu am facut schimbul la Citroen si mi s-a montat reperul original PSA. Nu stiu daca e poveste sau nu, dar merita incercat.
(...)
La masina mea au schimbat simeringul in nov 2011 (la ~75.000km) si reperul pe care l-au pus a fost MN982076.
Cica este diferit de cel cu care a venit masina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 51 vizitatori