Ambreiaj Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
liviu_1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 18, 2009 2:16 pm

Mesaj de liviu_1 » Mie Feb 24, 2010 9:50 pm

AJJJJJJUTOOOORRRRRRR !!!!!!!!! Sunt posesorul unui Outlander 2008, 30000Km si a inceput sa miroasa ferodoul de la ambreiaj. (Precizez ca nu sunt ?ncepator si am destula experienta la volan.) poate cineva sa ma ajute cu un sfat...Am fost la service, pana sa se topeasca zapada, si mi/au spus ca... ca am fortat/o, au incercat sa/mi explice ... cum trebuie condus... chestii din acelea pe care le spui cand nu ai argumente...in ideea ca ambreiajul intra la consumabie și nu se repara pe garantie.... INSA si dupa topirea zapezii mirosul persista.....
A mai patit cineva asa ceva...???
Poate cineva sa/mi dea un sfat....

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Feb 24, 2010 10:25 pm

Bine ai venit pe forum.
Daca miroase a ferodou de la ambreiaj nu e de bine. Si da, nu se face pe garantie pentru ca "un priceput" poate sa strice un ambreiaj in primii 5km. De obicei aceste simptome apar in urma unei fortari puternice sau fortarii mai usoare pe termen mai lung.
Cea mai buna solutie ar fi sa iti cumperi un ambreiaj din alta parte si nu de la dealer pentru ca sunt sigur ca o sa iesi mai ieftin. Numai daca esti sigur ca este un defect de fabricatie poti sa le ceri o investigare mai amanuntita, insa ma indoiesc ca vei reusi sa il repari pe garantie.
Eu am intalnit multi soferi cu pretentii de piloti care accelerau puternic pana sa aiba pedala de ambreiaj ridicata complet. Nu zic ca e cazul tau, dar asta e unul din motivele care duc la patinarea ambreiajului. Topirea zapezii nu ar fi facut nicicum ambreiajul sa nu mai patineze.

PS: Ti-as fi raspuns si daca nu incepeai topicul cu "AJJJJJJUTOOOORRRRRRR !!!!!!!!!"

Avatar utilizator
liviu_1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 18, 2009 2:16 pm

Mesaj de liviu_1 » Joi Feb 25, 2010 9:33 pm

Multumesc frumos pt raspus si totodata pt sfat.
In masura in care bunavointa, timpul iti permit si, evident, daca stii poate ma poti indruma catre un magazin de unde sa pot cumpara...ansamblul... sunt specificatii tehnice necesare sau vanzatorii, in general, stiu despre ce esre vb.? Eventual, preturi.. manopera..
E recomandat sa merg in service/urile Mit... dau garantie la lucrare...sau sa incerc la alte serv...

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Vin Feb 26, 2010 5:35 pm

Dar de ce ai deschis un topic nou ?
Ma gandesc ca te referi la reparatia ambreiajului. Din pacate nu stiu costurile exacte, dar e cam scump. Orientativ, comparand cu alte masini similare ar fi intre 1500 - 2000 de Euro. La dealerul Mitsubishi sunt preturile cele mai mari, bineinteles, deci ar fi bine sa cumperi piesele din alta parte. Manopera idem. Chiar te rugam sa ne tii la curent cu ce vei face tu, cum iti vei rezolva problema.

Rog administratorul/moderatorul sa mute posturile la "Ambreiaj Outlander".

Avatar utilizator
rzvy91
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 13, 2010 3:58 pm

Mesaj de rzvy91 » Mar Apr 13, 2010 4:06 pm

Salut.daca este vorba de motorizarea de 2.2 vei avea mari probleme...
deci...Eu am un 4007 de la peugeot,suvurile facute pe platforma outlander.Din cate cred ca stii deja,motorizare 2.2 hdi este o motorizare psa.Initial outlanderul avea motorizare de 2.0 de la vw.Constructorul destept foc,nu a mai adaptat ambreiajul pentru motorul de 2.2 si a ramas cel de 2.0...in concluzie la motorul 2.2 hdi ai acelasi ambreiaj ca la 2.0 care se suprasolicita deoarece cuplu este mai mare... ! Eu am 38000 km cu masina si mi`au picat ambreiajul,volanta,si placa de presiune.M-am dus la ei ,le`am aratat bloguri din uk,articole din reviste din franta si mi`au zis ca sunt singurul din romania cu acceast problema ! La mine e mai greu,deoarece sunt f putine masini asemantoare...Outlander sunt mai multe... poti da un simplu search pe google.. clutch problem 4007 si vei gasi de outlander !

Avatar utilizator
luckyl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 02, 2009 9:37 am

Mesaj de luckyl » Mie Apr 14, 2010 9:23 am

QUOTE (rzvy91 @ Apr 13 2010, 04:06 PM) Salut.daca este vorba de motorizarea de 2.2 vei avea mari probleme...
deci...Eu am un 4007 de la peugeot,suvurile facute pe platforma outlander.Din cate cred ca stii deja,motorizare 2.2 hdi este o motorizare psa.Initial outlanderul avea motorizare de 2.0 de la vw.Constructorul destept foc,nu a mai adaptat ambreiajul pentru motorul de 2.2 si a ramas cel de 2.0...in concluzie la motorul 2.2 hdi ai acelasi ambreiaj ca la 2.0 care se suprasolicita deoarece cuplu este mai mare... ! Eu am 38000 km cu masina si mi`au picat ambreiajul,volanta,si placa de presiune.M-am dus la ei ,le`am aratat bloguri din uk,articole din reviste din franta si mi`au zis ca sunt singurul din romania cu acceast problema ! La mine e mai greu,deoarece sunt f putine masini asemantoare...Outlander sunt mai multe... poti da un simplu search pe google.. clutch problem 4007 si vei gasi de outlander !

Salut.
Eu am un outlander 2.2 la care am schimbat volanta luna trecuta. Am discutat cu cei de la service acesta problema legata de probabilitatea existentei aceluiasi tip de ambreiaj pe cele doua tipuri de motorizari, dar ei aveau in service si un model 2.0 in reparatie cu motorul si cutia desfacute. Am comparat vizual cele doua volante/discuri de la cele doua tipuri de masini si sint diferite geometric.

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Mie Apr 14, 2010 8:32 pm

QUOTE (rzvy91 @ Apr 13 2010, 03:06 PM) Salut.daca este vorba de motorizarea de 2.2 vei avea mari probleme...
deci...Eu am un 4007 de la peugeot,suvurile facute pe platforma outlander.Din cate cred ca stii deja,motorizare 2.2 hdi este o motorizare psa.Initial outlanderul avea motorizare de 2.0 de la vw.Constructorul destept foc,nu a mai adaptat ambreiajul pentru motorul de 2.2 si a ramas cel de 2.0...in concluzie la motorul 2.2 hdi ai acelasi ambreiaj ca la 2.0 care se suprasolicita deoarece cuplu este mai mare... ! Eu am 38000 km cu masina si mi`au picat ambreiajul,volanta,si placa de presiune.M-am dus la ei ,le`am aratat bloguri din uk,articole din reviste din franta si mi`au zis ca sunt singurul din romania cu acceast problema ! La mine e mai greu,deoarece sunt f putine masini asemantoare...Outlander sunt mai multe... poti da un simplu search pe google.. clutch problem 4007 si vei gasi de outlander !



QUOTE (luckyl @ Apr 14 2010, 08:23 AM) Salut.
Eu am un outlander 2.2 la care am schimbat volanta luna trecuta. Am discutat cu cei de la service acesta problema legata de probabilitatea existentei aceluiasi tip de ambreiaj pe cele doua tipuri de motorizari, dar ei aveau in service si un model 2.0 in reparatie cu motorul si cutia desfacute. Am comparat vizual cele doua volante/discuri de la cele doua tipuri de masini si sint diferite geometric.

Bine, bine dar ne spuneti si noua cum ati rezolvat problema? Pe banii vostri, sau pe garantie? Daca pe banii vostri, cat a costat? Sa stim si noi ce ne asteapta.
Si m-ar mai interesa si cum s-a manifestat defectiunea la voi.

Avatar utilizator
rzvy91
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 13, 2010 3:58 pm

Mesaj de rzvy91 » Joi Apr 15, 2010 9:37 am

Eu inca nu am nici o solutie.eu refuz sa platesc 50 de mil ,ei refuza garantia din moment ce majoritatea masinilorr au prob asta,nu e logic ca e ceva de fabrica ? Intai patineaza in treptele mari ddupa care deabea mai pleaca de pe loc...dati un search pe google clutch problem 4007 si o sa vedeti mai multe..o sa postez eu un articol din auto moto.fr in care este preZentata situatia...

P.s la outlander vi se blocheaza usile automat la 20-30km\h ??

Avatar utilizator
luckyl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 02, 2009 9:37 am

Mesaj de luckyl » Joi Apr 15, 2010 9:45 am

QUOTE (rzvy91 @ Apr 15 2010, 09:37 AM) Eu inca nu am nici o solutie.eu refuz sa platesc 50 de mil ,ei refuza garantia din moment ce majoritatea masinilorr au prob asta,nu e logic ca e ceva de fabrica ? Intai patineaza in treptele mari ddupa care deabea mai pleaca de pe loc...dati un search pe google clutch problem 4007 si o sa vedeti mai multe..o sa postez eu un articol din auto moto.fr in care este preZentata situatia...

P.s la outlander vi se blocheaza usile automat la 20-30km\h ??
Simptomele erau de fapt "scurte patinaje" in treptele 4-5-6 intre 2200 - 3000 rot/min la accelerari mai puternice...

Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Joi Apr 15, 2010 12:55 pm

QUOTE (luckyl @ Apr 14 2010, 09:23 AM) Salut.
Eu am un outlander 2.2 la care am schimbat volanta luna trecuta. Am discutat cu cei de la service acesta problema legata de probabilitatea existentei aceluiasi tip de ambreiaj pe cele doua tipuri de motorizari, dar ei aveau in service si un model 2.0 in reparatie cu motorul si cutia desfacute. Am comparat vizual cele doua volante/discuri de la cele doua tipuri de masini si sint diferite geometric.


Citi Km are masina?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori