Roata De Rezerva

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Mar Ian 12, 2010 4:44 pm

A schimbat cineva roata de rezerva de dimensiuni reduse cu una normala? Nu cred ca folosesc acelasi sistem de retentie sub portbagaj. Mi se pare de mare porc chestia asta la un suv cu 4x4, mai ales ca ti se zice explicit ca daca ai pana pui rezerva pe spate si cuplezi doar fata. Si daca nu mai pot iesi asa? Trebuie sa se poata, ar fi interesant daca si la noi. Am intrebat mai de mult la service si mi-am atras niste priviri foarte nedumerite.

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Vin Ian 15, 2010 9:18 pm

Da, e de mare porc. Dar chestia e ca o roata normala nu-ti incape acolo dedesubt. Sau, daca ai reusi totusi sa o spanzuri acolo, cred ca ar scadea garda la sol semnificativ

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Sâm Ian 16, 2010 6:35 pm

Ar scadea garda la sol semnificativ, ar fi un risc sa o agati intruna pe un drum accidentat catusi de putin si nu in cele din urma, ca sa schimbi o roata.... te murdareeeesti )

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Ian 17, 2010 9:07 am

ce nasol....trebuia sa faca astia o roata care sa se schimbe singura.

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Joi Ian 28, 2010 5:51 pm

Daca imi aduc bine aminte, la versiunile cu 5 locuri roata de rezerva sta frumos in portbagaj, in locul unde la versinuea cu 7 locuri stau cele doua locuri suplimentare. Se prea poate ca la aceasta versiune sa se poata pune roata normala de rezerva!
Daca ai versiunea cu 7 locuri... "c'est la vie!"

Avatar utilizator
B-81-LOS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 01, 2010 4:14 pm

Mesaj de B-81-LOS » Joi Apr 15, 2010 11:21 am

In opinia mea o solutie mult mai buna era folosirea unui set de cauciucuri run-flat. Ar fi dat un unghi de degajare mult mai bun. Stricat oricum de sistemul lor de evacuare, dar poate asta ii fortza un pic sa isi puna capul la contributie pentru o alta toba finala. Costul suplimentar nu cred ca era asa de mare.
In ceea ce priveste rezerva - am avut neplacerea de a o folosi pe zapada - dezastru. Daca puteam i-as fi dat ESP-ului un algocalmin saracu.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori