Pagina 1 din 1
Scris: Vin Noi 06, 2009 7:42 am
de a4quattro
Salut, am un 2,0 diesel din 2007 si pana acum nu am avut probleme cu el, dar de un timp cand dau drumul la caldura trebuie sa o mut peste 27 de grade ca sa inceapa sa incalzeasca, plus ca aeroterma face un zgomot f. ciudat, am crezut prima oara ca este din cauza frigului si este inghetat plasticul, dar mi-a spus nevasta-mea ca si in vara se auzea la fel; a mai patit cineva asa? am fost la reprezentanta si au spus ca nu este nici-o problema, se comanda piesele respective, dar a venit frigul.
Scris: Vin Noi 06, 2009 10:09 am
de rcostin
In general, daca motorul nu a incalzit lichidul de racire, incalzirea initiala este electrica, dupa care, cand lichidul ajunge la temperatura necesara (deja in LCDul din bord se sesizeaza diferenta), trece pe incalzirea clasica. Cand anume trebuie sa dai pe 27C ? La pornirea motorului sau chiar si dupa ce motorul s-a incalzit ?
Pe de alta parte, se pare ca datorita faptului ca in componenta masinilor japoneze apar din ce in ce mai multe piese produse prin alte tari cu un control al calitatii mai lax, se pare ca fiabilitatea nu mai este cea de altadata. Din pacate nu esti nici primul si cred ca nici ultimul care are probleme cu descentrarea turbinei de aeroterma. E un defect care a inceput sa vina in service din ce in ce mai des.
Scris: Vin Noi 06, 2009 11:02 am
de DeBogdan
A4quatro
Pentru a incalzi repede cand temperatura ambianta este scazuta este normal sa se fixeze pozitia butonului de temperatura pe maxim (27 de grad). pentru partea cu zgomotul, intradevar trebuie mers la service.
Scris: Mar Noi 10, 2009 5:17 pm
de a4quattro
Trebuie sa dau peste 27 grade si dupa ce motorul este cald, dar nu tot timpul face figura asta;
Scris: Mie Noi 11, 2009 9:31 am
de maverick_24
Ma bag si eu cu o intrebare tampita : setez temperatura pe 25 grade, ventilator auto si gurile de ventilatie tot pe auto, dupa care se aprinde butonul de la ventilatie.Care e difernta intre a lasa butonul aprins sau de a-l stinge?Stiu ca vara, pe racire, porneste compresorul...pe incalzire se intampla ceva ?
Scris: Mie Noi 11, 2009 9:55 am
de DeBogdan
Prin bec de la ventilatie intelegi martorul de la aerul conditionat? Daca este vorba de ala, chiar si cand ai setat modul de incalzire, aerul trece intai prin evaporator si este uscat, dupa care merge in unitatea de incalzire pentru a fi adus la temperatura setata de tine.
Scris: Mie Noi 11, 2009 12:02 pm
de maverick_24
Pai si are asta ( martorul aer conditionat aprins ) vreo influenta asupra consumului sau asupra confortului ( de ex se ajunge mai repede la temperatura setata de mine ) ?
Scris: Mie Noi 11, 2009 12:40 pm
de DeBogdan
are influenta asupra consumului - care creste un pic datorita functionarii compresorului.
aspura confortului ar fi urmatoarea influienta - aerul din habitaclu este uscat si nu se aburesc geamurile.
Scris: Mie Noi 11, 2009 1:02 pm
de maverick_24
Merci
Scris: Mie Noi 11, 2009 4:28 pm
de DeBogdan
cu placere, oricand daca pot fi de folos.