Pagina 1 din 2
Scris: Vin Oct 23, 2009 12:46 pm
de bogdan.sb
Salut,
am o problema cu Outlander 1 (model 2004). De ceva vreme daca las brusc in frana de motor sau daca accelerez brusc de la turatii mai mici (sub 2000 rpm), mai ales in trepte inferioare (1, 2), masina se zgaltaie de 2-3 ori. Chear si cand schimb vitezele, se smuceste destul de tare. Am mai sesizat ca, la mers constant, tot in trepte inferioare, pe la 2000 si ceva rpm, "zgaltaie".
La service totul pare ok, inclusiv pe tester.
Ati patit asa ceva?
Va multumesc.
Scris: Vin Oct 23, 2009 12:54 pm
de balishag
da, la un pajero 2004 acelasi lucru dar nu la frana de motor ci la accelerare la sub 2000 de ture dar motivul presupun ca e treapta de viteza necorespunzatoare
Scris: Vin Oct 23, 2009 2:11 pm
de driverx
Daca motorul pare sa mearga bine, adica nu are ezitari la accelerare, eu as verifica AZI bieleta anticuplu, sau anti rasturnare. Nu stiu cum e Autlendaru, dar ar trebui sa aiba asa ceva...
Scris: Lun Oct 26, 2009 3:07 pm
de bogdan.sb
Motorul merge bine zic eu. Si testerul zice acelas lucru. Problema este ca habar nu am la cine pot sa apelez sa-mi faca o constatare in Sibiu ...
Scris: Lun Oct 26, 2009 6:38 pm
de driverx
Repet. Eu as cauta si in afara unei diagnoze. Oricat te-ar dezamagi sa stii ca ce "vezi" pe laptop nu intotdeauna indica problema masinii. Imi este greu din descrierea ta sa imi inchipui exact ce se intampla, dar eu as cauta mai intai o problema mecanica. Bieleta de care ziceam, sau chiar un suport motor/cutie.
Scris: Mar Oct 27, 2009 12:09 pm
de bogdan.sb
Modul in care se manifesta ma duce si pe mine cu gandul al un tampon sau ceva de genul. Dar, personal nu prea stiu cum sa verific. Si mai rau este ca nu stiu un service la care sa apelez in Sibiu...
Scris: Mar Oct 27, 2009 12:27 pm
de driverx
N-am timp sa caut acuma, dar idea e ca trebuie sa cauti sub masina ceva de genu:
http://www.reno.ro/index.php?act=Attach ... 1627452528
E de renault, dar n-am gasit ceva de Mitsubishi. De ce nu mergi la service-ul Mitsubishi sa ii pui pe ei sa verifice, daca tu nu te pricepi??
Scris: Mar Oct 27, 2009 4:30 pm
de bogdan.sb
Am fost, dar ei zic ca nu are nimic masina. Dar mie nu mi se pare normal ca atunci cand iei brusc piciorul de pe acceleratie sa se zgaltie destul de tare de 2-3 ori. Sau cand schimbi vitezele la turatie mai mica de 3000 rpm sa se smuceasca tare. Etc...
Cat de cat ma pricep, sau ma pricepeam la Dacia veche, ca tot romanu, dar la Outlander nu prea stiu de unde sa incep. Si sincer, nici nu vreau.....
Ce ma sacaie cel mai mult este ca nu stiu la cine sa merg cu ea (cu masina) si sa am incredere ....
Scris: Mar Oct 27, 2009 4:43 pm
de driverx
Ok, mai mergi inca o data si le spui ca vrei sa ti se verifice prinderile motorului. Nimic altceva.
Scris: Mar Oct 27, 2009 10:12 pm
de alex167
Daca zgaltaitul se manifesta si pe loc, adica scoasa din viteza, ambaland in gol motorul, atunci mai mult ca sigur e un suport de motor rupt sau destrans/desfacut. La fel am patit acum vreo 12 ani la o Dacie break. Incearca sa te uiti chiar tu la suportii motorului, ridica masina cu un elevator si cauta suportii. Daca nu e de la suporti, poate fi si mai rau - de la volanta , desi n-am auzit sa fi fost probleme cu volanta la Outlandere cum sunt la alte marci.