Rezervor Eolys Spart?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Ian 19, 2011 2:00 am

Daca te-ai gandit la radiatorul care e sub masina, ala e radiator de motorina pentru retur.
E pozitionat aprox sub sofer si arata asa:


Fiind destul de retras, sunt destul de mici sansele sa-l atingi, dar un bolovan mai ascutit ii poate veni de hac.

Radiator de ulei nu stiu daca are modelul asta, dar daca are, ar trebui sa fie in jurul motorului.

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mie Ian 19, 2011 4:37 pm

Daca s-a deschis din nou subiectul asta vin din nou cu intrebarea, la Outi cu motor mivec 2628, unde este rezervorul asta, ca nu mai e ca la 2.2 PSA, am facut si o poza la http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=5637. De asemenea, cam la ce intervale porneste arderea particulelor pt ca la a mea a pornit prima oara la 870 km, la relantiu, iar ieri pe autostrada in Germania cred ca a pornit, dar nu sunt sigur, avand undeva la 2800 km, la o turatie de 2500 aprox. 140 km/ora, deci e sigur ca in RO va porni mai des, datorita turatilor mici la care mergem.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Ian 19, 2011 5:28 pm

Din pozele cu 'burta' masinii pe care le-ai pus pe topicul masinii tale, n-am vazut sa ai cutie de aditiv eolys.
Poate noul motor mitsu de 2.2 n-are asa ceva. Cel mai bine intreaba la service.


De unde iti dai seama ca incepe regenerarea filtrului?

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Joi Ian 20, 2011 4:32 pm

@extremero, nu am intrebat la service pt ca nu am ajuns pe acolo, dar tare mi-e frica ca "habar nu au!", eu pe DPF am doua tevi una in spate si alta in fata, care pleaca spre motor, dar nu stiu unde ajung, trebuie sa dau jos scutul pt asta, iar pe vremea asta 'nu ma bag'. Mi-am dat seama, prima oara, find masina lasata pornita, cand m-am intors la masina efectiv dogorea in jurul ei, erau -4 grade afara, iar pe esapament ieseau gazele foarte fierbinti, a doua pornire a fost pe autostrada in Germania, undeva la 2800 km parcursi si mi-am dat seama pt ca eram la vale iar consumul in loc sa scada a crescut (nu am putut comuta pe MMCS sa vad consumul instantaneu pt ca aveam nevoie de GPS, urma sa schimb autostrada, si am vazut cresterea, intrucat urmaream consumul avand in vedere ca la dus am avut consum imens de 9,2 medie, iar potrivit unor prieteni cica consumul incepe sa scada dupa 3000 km si ceva dreptate au pt ca am consumat la intoarcere 8,1, daca o tine asa si vine la un 7,2-7,4, o sa fiu multumit).

Avatar utilizator
silencer2g
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 13, 2009 7:19 pm

Mesaj de silencer2g » Lun Ian 31, 2011 5:59 pm

Si eu am patit=o cu rezervorul respectiv , si l-am crapat in oras, cand am dat intr-o groapa mai adanca, deci nu e necesar sa mergi cu ea in offroad ca sa il spargi, L-am schimbat pe casco dupa cateva zile de alergatura si injuraturi.
Dar asta e , m-am invatat minte ca totusi nu este o masina asa de robusta pe cat credeam eu. Cred ca a fost mai rezistent loganu' lu' tata decat Outlanderul meu.
Deci mare atentie pentru cei care vor sa-si cumpere masina, si vor sa mearga cu ea in offroad.

Avatar utilizator
Andrei-Lander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm

Mesaj de Andrei-Lander » Mar Apr 26, 2011 9:06 pm

scut pentru rezervorul respectiv exista ?

Avatar utilizator
Andrei-Lander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm

Mesaj de Andrei-Lander » Joi Mai 05, 2011 3:40 pm

Am rezolvat problema Vasului eolys , m-am dus la un prieten care are service 4x4, mi-a facut scut de otel tratat anticoroziv, 450 ron scutul+montaj. Scutul este demontabil, o sa revin cu niste poze... daca doreste cineva in 4 ore s-a rezolvat, atat a durat...

Avatar utilizator
Andrei-Lander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm

Mesaj de Andrei-Lander » Vin Mai 06, 2011 11:47 pm

Am atasat o poza cu scutul
Fişiere ataşate
IMAG0239.jpg
IMAG0239.jpg (1004.02 KiB) Vizualizat de 6759 ori

Avatar utilizator
esorin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 20, 2011 12:45 am

Mesaj de esorin » Mie Noi 02, 2011 6:45 pm

Eu am pe Crosser un scut de tabla de forma rezervorului respectiv. Scutul e reper original Citroen/Pejo si m-a costat vreo 5-600 lei cu montaj, intr-un service autorizat Citroen.

Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Mie Noi 02, 2011 7:06 pm

Hmmm...f. interesant, inseamna ca trebuie sa se potriveasca si la Outlander. Ai posibilitatea sa faci o poza?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori