Rezervor Eolys Spart?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Oct 07, 2015 3:27 pm

Pau tu nu tot 2.2 di-d,115-kw,156cp ai?
Ti-a aparut in bord avertizarea de nivel scazut de aditiv?

Ce ai gasit tu este kit de reumplere http://www.autoteilemann.de/walker-eolys-176-80501.html
Eolys 176 e denumirea veche a acelui lichid, mai nou se numeste Infineum F7995. E acelasi lucru. (tot o chestie pe baza de uree)

Daca iti cumperi kit de reumplere iesi mult mai ieftin decat daca ai cumpara punga/perfuzia 'custom made' pentru Outlander/C-Crosser/4007 dar va trebui sa muncesti putin si anume:
1. iti cumperi manusi chirurgicale sau din alea de cauciuc pt menaj (lichidul asta pateaza foarte tare!!!)
2. desfaci capacul rezervorului de aditiv,
3. scoti punga goala (demufezi punga de pe electrovalva)
4. legi tzeava de bidonul de eolys si dai drumul la lichid in tzeava pana la robinetul din capat
5. mufezi capatul tzevii in mufa pungii goale
6. umpli incet punga astfel incat sa intre cat mai putin aer in ea.
7. daca a intrat aer in punga, o intorci cu mufa in sus si presezi punga pana ce iese aerul.
8. cand punga e plina si nu e nici aer in ea, demufezi tzeava de reumplere
9. pui punga inapoi in cutie si o mufezi la electovalva
[10.] OPTIONAL - daca tot dat jos acel rezervor, cumpara-i si un scut metalic. Exista o piesa speciala metalica ce vine peste capacul de plastic. Se vinde atat la Mitsubishi (mai nou) cat si la Peugeot/Citroen.

Daca nu vrei sa faci singur chestia asta, mergi la un service, preferabil Peugeot sau Citroen, pt ca aia sunt in tema cu tipul asta de aditiv, avandu-l pe multe tipuri de masini. Probabil ca au si lichid sub forma de kit de reumplere pe stoc.
La Mitsu e doar pe Outlanderul cu motor de Peugeot din cate stiu eu.

Ca fapt divers, cand intrebasem la un magazin de piese de kit de reumplere cu eolys, m-a auzit un taximetrist si comenta ca e scump aditivul si ca el la Peugeot baga motorina in rezervorul de aditiv, ca doar tot in rezervor ajunge, nu? :DDDDD

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Oct 07, 2015 3:31 pm

Ala e aditivul. E nevoie de resetare nivel pe tester dupa alimentare? Cel mai simplu ar fi sa dai un telefon la o reprezentanta citroen sau mitsu si sa-i intrebi cat iti iau pt realimentarea cu eolys.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Oct 07, 2015 3:36 pm

Din cate stiu trebuie resetat sistemul ca sa stie ca ai punga noua.
Eu cand am schimbat punga dupa ce am spart-o a 2-a oara m-am dus la mitsu si au resetat ei computerul.

Avatar utilizator
Claudel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 16, 2014 10:29 am

Mesaj de Claudel » Joi Oct 08, 2015 12:50 pm

Extremo,dar inlaturarea fap-ului?explica-mi te rog cu filtru asta,ce se intampla daca-l dau jos....ceva opinii pro si contra te rog...Iar EGR-ul acela daca tot face proleme nu se poate inlarura???Salutare si Mersi.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Vin Oct 09, 2015 12:38 pm

Eu sunt de parere ca daca nu e stricat ceva nu te apuca sa repari acel lucru.
Teoretic 3 litri de aditiv tin cca 120.000km, deci ~100Eur ca costa kitul ala de reumplere nu e un capat de tara la un interval asa mare de schimb/reumplere.

In teorie se pot inlatura atat FAP-ul cat si EGR-ul dar tinand cont ca ai o masina civilizata, cu care circuli mai mult pe sosea decat in offroad, nu cred ca vrei sa o transformi intr-o fumigena.
Daca FAP-ul tau e deja compromis, in loc sa-l schimbi poate fi o idee sa-l dai jos. Dar mai intai vorbeste de ex cu astia, sa vezi ce implica: http://www.anularedpf.ro/anulare-dpf-mi ... r-2-2-did/

Avatar utilizator
Claudel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 16, 2014 10:29 am

Mesaj de Claudel » Vin Oct 09, 2015 12:59 pm

M-ai induiosat extremo "masina cilivizata"da era un gand,sigur n-o si fac,doar ca am inteles ca-ti creaza ceva proBleme motorului.oBoseste prematur?deocamdata nu am proleme---ar fi una extremo,nu am demaraj in 1,2 , si mai e o chestie,cand schimB din 1-a in a 2-a ma smuceste,ai ideie ce poate fi?salutare

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Joi Oct 22, 2015 2:10 am

Te ajut eu oricand cu informatii despre anularea filtrului de particule la acest model. Eliminarea lui facuta corect nu va transforma masina intr-o "fumigena" asa cum se vehiculeaza atat pe net, cat si aici. Ba chiar va fi una foarte civilizata si fara fum.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori