Rezervor Eolys Spart?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Lun Mai 31, 2010 5:32 pm

QUOTE (Monitor_R @ May 31 2010, 04:26 PM) @bart_snp:Spui ca Outie cu motor 2.0 nu are DPF.

Din pacate pentru colegii cu Outie cu motor 2.2 suntem off-topic.
Poate ajuta un moderator sa punem unde trebuie discutia asta...


In brosura atasate se mentioneaza existenta unui DPF (tip deschis) - fata de DPF (tip inchis) in cazul motorului 2.2 - v. pag 37/40
[attachment=8962:Outlander_Brosura.pdf]
De asemenea, dupa cate stiu eu daca ai DPF pe masina, trebuie sa ai si un martor pe bord in afara de cel de Check Engine. Am scotocit prin manual dar fara succes.

Nu mai inteleg nimic...

Deci cum putem afla daca daca Outie II cu motor de 2.0 are sau nu DPF?

Dupa VIN, dupa seria motor?


Stai linistit...te afli unde trebuie .

Sincer, nu stiu ce inseamna DPF inchis sau deschis; eu stiam ca motoarele diesel sunt cu DPF sau fara
Aici am gasit ceva explicatii despre cum se regenereaza filtrul de particule.

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... 8&m=335418

Din cite stiu eu 2.0 este motor VW si nu foloseste acest sistem de regenerare a filtrului.
Despre martor habar n-am, dar ma gindesc ca pot apare mesaje de eroare specifice pe display - eu inca nu am vazut.

Numai bine

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Mai 31, 2010 6:18 pm

Se pare ca si sistemul asta si-a gasit 'nashul' :
Lectura suplimentara: catuati topicuriile despre DPF / FAP a le lui 'Citronel' de pe Pejo club.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Mai 31, 2010 6:54 pm

OFF TOPIC!

QUOTE Pai de ce nu spui asa! Iata ce am gasit eu:

http://mitsu.ro/forum/lofiversion/index.php/t2868.html

Aia cu "regia proprie" e interesanta... se pare ca nu prea ai incredere in Master Zen al tau.
ce ai gasit tu nu era ascuns nicaieri, nu inteleg ironia cu master zen (nici nu e al meu) si nici nu stiu ce legatura are schimbatul discurilor mele de frana cu rezervorul Eolys spart. de fapt intrebarea mea era: de ce sunt eu incompetent? ca omul a dat in toata lumea. eu vreau sa inteleg ce are cu mine.
iar acum vreau sa inteleg ce ai si tu cu mine. ca de dat in stanga si in dreapta suntem toti premianti.

QUOTE Si daca tot lucrezi in vanzari...la cati dintre clientii tai le-ai spus ca aceasta masina are o improvizatie cu acest rezervor,
se poate sa te surprind, dar chiar imi informez clientii despre pozitionarea joasa a acestui rezervor. iar afirmatia ta cum ca este o improvizatie....prefer sa nu o comentez.
ce te-a mintit sau ti-a spus tie cel care ti-a vandut masina, nu am de unde sa stiu. intamplator stiu ce poate face outlander in offroad si iti spun sigur ca face ce se pretinde in prezentari. daca vrei offroad adevarat nu iti iei outlander - aici Klez stie mai bine.

si eu dau cu masina mea de pamant, dar mi-am asumat riscurile cand am coborat-o din suspensie si injur pe cine trebuie ca-s drumurile cum sunt.

si pana la urma desi te-ai descarcat pe mine, tot nu am inteles.....de ce sunt EU incompetent referitor la aceasta problema? sau colega de la contabilitate? sau cei de la logistica?

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Mai 31, 2010 8:26 pm

Oarecum off-topic...

Eu nu cred ca poate fi tras la raspundere cineva de la mitsu de la noi pentru amplasarea acelei cutii in acea pozitie pentru ca nu cred ca a participat cineva de la noi la proiectare.
Imbecili au fost cei din comisia care a avizat ca proiectul de outlander/c-crosser/4007 sa mearga mai departe cu acel reper in acea pozitie si cu acea forma.

Chiar daca sa zicem ca nu ar fi existat alt loc pentru cutie, puteau sau sa-i faca un fel de scut sau puteau pur si simplu sa o faca mai lunga astfel incat sa nu formeze un colt care iese in afara si e mai jos ca lucrurile din fata ei.

Din pacate, nu trebuie off-road adevarat sau alta imprejurare mai "hard" in care sa o lovesti direct, ci e suficient sa treci prin zapada mai mare sau noroi sau prin boscheti pe camp, pentru ca fiind mai jos ca reperele din fata ei, va functiona pe post de plug si se va agata. Daca ar fi renuntat la acel colt si ar fi continuat cutia (chiar si goala) inspre fata, in loc sa se agate, eventual s-ar fi julit, ceea-ce n-ar fi fost o tragedie.

Oricum, si teava de esapament are o forma dubioasa, dar macar aia e mai tzeapana la contactul cu noroaie, zapada, crengi etc.

Pe de alta parte nicio masina nu e perfecta, iar Outlanderul are cateva atuuri de multifunctionalitate/ergonomie fata de alte SUV-uri si nu cred ca acea cutie e definitorie pentru masina.

Si eu am injurat cand am vazut pata de eolys sub masina si cutia crapata, mai ales ca drumul ala forestier pe care am fost se poate parcurge pe timp frumos cu orice masina, dar nu e un capat de tara. Se repara.

Desi acum un an respingeam ferm ideea unui SUV (=nici cal nici magar), acum recunosc ca e foarte comod sa ai sub fund o masina care pe sosea fuge 200+ intr-un mod onorabil si in acelasi timp merge si pe coclauri. Chiar daca pentru excursii ar mai fi necesare upgrade-uri de genul ASTA sau facute la comanda din tabla sau duraluminiu.

Parerea mea

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Mar Iun 01, 2010 5:31 pm

QUOTE (Extremero @ May 31 2010, 08:26 PM) Desi acum un an respingeam ferm ideea unui SUV (=nici cal nici magar), acum recunosc ca e foarte comod sa ai sub fund o masina care pe sosea fuge 200+ intr-un mod onorabil si in acelasi timp merge si pe coclauri. Chiar daca pentru excursii ar mai fi necesare upgrade-uri de genul ASTA sau facute la comanda din tabla sau duraluminiu.
Parerea mea

Scutul ala e metalic? Cat costa si de unde?

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mar Iun 01, 2010 6:09 pm

pai poza e de pe site-ul alora care le vand si apare ca fiind pt varianta de 2.0.
Pretul nu apare, dar a luat un coleg de la aia in toamna scuturi pt 2 Audi si au costat asa:
A4 - scut A 290 + scut B 120 in total 400 ron cu discount.
A6 - este un singur scut 380 ron

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Mar Iun 01, 2010 9:45 pm

La ultima revizie m-am uitat mai bine si am vazut ca cel putin la noi, cei cu 2,2, avem scutul partial metalic, adica scutul mare de plastic are la mijloc o portiune metalica (demontabila) care vine exact sub baia de ulei.

Avatar utilizator
cri1808
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 07, 2008 2:52 am

Mesaj de cri1808 » Dum Noi 07, 2010 9:21 pm

Am vazut la revizie ca si la mine a curs ceva din rezervorul respectiv. am facut revizia la Mit Motors acum ceva timp insa nu l-am schimbat - aprox 4 luni. este urgenta schimbarea , ce se intampla daca nu-l schimbi la timp?

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Dum Noi 07, 2010 9:57 pm

Nu se intampla nimic. Dar aia de la service nu ti-au spus nimic?!
Daca se sparge complet si pierzi tot lichidul, ideal e sa-ti pui alta punga inainte sa alimentezi din nou. Daca nu reusesti, dupa o vreme iti va da un cod de eroare in bord ca sa te duci sa-ti pui alta punga de eolys. (banuiesc ca le fel se intampla si cand se consuma in mod natural, asta undeva dincolo de 120.000km la bord)

Oricum, s-au ieftinit mult pungile de eolys. Eu mi-am luat una prin iulie de la M Car si a fost ~670RON cu TVA cu tot. (fata de 11-12 mil cat era inainte).
Daca punga e intacta si s-a scurs cumva pe la mufa, mai exista solutia cu kiturile de reumplere. Dar si alea sunt destul de scumpe si daca nu gasesti la sub 200RON litrul, atunci nu merita, pentru ca punga originala are 3.3L. Daca alegi varianta cu reumplerea, nu uita sa cauti Eolys 176 si NU DPX40! Si vezi ca pateaza rau si e si toxic.

Uite niste poze cu punga respectiva:

Avatar utilizator
Andrei-Lander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm

Mesaj de Andrei-Lander » Mie Ian 19, 2011 12:30 am

As dori sa aflu mai multe detalii despre pozitionarea radiatorului de ulei. Unde se afla mai exact si de ce se poate sparge

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori